Gezellig, je komt helemaal in de paassfeer

Ik heb net heerlijke ontbijt/brunch gemaakt, verassing voor m'n ouders. Die zijn hele weekend aan het klussen geweest, dus vond het wel gepast om alles even voor m'n rekening te nemen

Was erg lekker, en heb me nog best gedragen: mager beleg genomen en me niet volgevreten.
- 1,5 bruin afbakbroodje (maar 75 kcal in totaal, viel me reuze mee!) met 1x kaas, 1x rosbief, 1x filet
- 1 croissant (oei, 170 kcal
) met jam- 1 cracker met kaas
- 5 paasschuimpjes

- 1 glas vruchtensap
Zat ook echt vol daarna, en in totaal precíes 500 kcal op

Vanavond eten we ook relatief mager: biefstukje met gebakken champignons, sla en stokbrood.
Been voelt nog niet goed genoeg aan om te gaan hardlopen, maar morgen weer een dag

Bovendien moet ik aan de slag voor school, deze week tentamens en behalve 2 leer-tentamens ook nog 4 groepsopdrachten te maken

Trouwens, caloriechecker doet het bij mij ook niet inderdaad, maar als je ipv de dag-invuller alles per product invult, krijg je ook een totaal van je calorieën te zien. Minder overzichtelijk, maar toch een indicatie

Zo'n ontzettend lekkere jongen, had hem al een tijdje niet gezien en nu kwam ik hem tegen in de kroeg gisteravond. Hij heeft me wel 20x verteld hoe lekker mijn kont is en hoe mooi mijn buik is. (ehmm ok de vorm van billen zie je nog wel in een broek, maar hoe hij nou weer weet dat mijn buik mooi is ??)

Aan motivatie ligt het niet echt, ik wil het echt wel! Ik wil het hartstikke graag. Ben me vaak ook bewust van hoeveel kcal ik zojuist naar binnen prop. En het ergste is dan ook nog eens dat ik er vaak niet écht van genieten kan, doordat ik wéét dat ik het eigenlijk niet moet doen, maar ik kan het niet laten.
Nou voor mij was het wel genoeg. De muziek was vast wel leuk enzo, maar ik kon alleen nog maar bedenken dat iedereen naar me keek enz. (wat natuurlijk vast niet geweest zou zijn maar ik kon het echt niet van me afzetten) Mede doordat ik me psychisch zo voelde, de hitte, de drukte, weinig gedronken (ja want bier en cola zijn kcal he