Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:28

Zo, dat noem ik nog eens een paastafel Syl *LOL*
Gezellig, je komt helemaal in de paassfeer Ja

Ik heb net heerlijke ontbijt/brunch gemaakt, verassing voor m'n ouders. Die zijn hele weekend aan het klussen geweest, dus vond het wel gepast om alles even voor m'n rekening te nemen Ja
Was erg lekker, en heb me nog best gedragen: mager beleg genomen en me niet volgevreten.
- 1,5 bruin afbakbroodje (maar 75 kcal in totaal, viel me reuze mee!) met 1x kaas, 1x rosbief, 1x filet
- 1 croissant (oei, 170 kcal Bloos ) met jam
- 1 cracker met kaas
- 5 paasschuimpjes Vingers aflikken
- 1 glas vruchtensap

Zat ook echt vol daarna, en in totaal precíes 500 kcal op Ja

Vanavond eten we ook relatief mager: biefstukje met gebakken champignons, sla en stokbrood.
Been voelt nog niet goed genoeg aan om te gaan hardlopen, maar morgen weer een dag Lachen
Bovendien moet ik aan de slag voor school, deze week tentamens en behalve 2 leer-tentamens ook nog 4 groepsopdrachten te maken Clown

Trouwens, caloriechecker doet het bij mij ook niet inderdaad, maar als je ipv de dag-invuller alles per product invult, krijg je ook een totaal van je calorieën te zien. Minder overzichtelijk, maar toch een indicatie Ja

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:29

Vrolijk pasen!

Leuke paastafel heb je gemaakt Syl!

Ik ben net terug van een vriendin, dus heb nog geen paasontbijt gehad want hier waren ze vroeg op, en daar gingen ze ergens brunchen. Maar ik denk dat ik zo wel een paaslunch zal krijgen Haha!

Gister wel wat te veel Baileys gedronken, maar het was erg gezellig Haha!

Planning vandaag:
O: Cruesli met yoghurt
T:-
L: Paaslunch of broodje gezond
T:- ga nog even lekker in de zon slapen Haha!
D: ?

En daarna de hele avond tot 24u werken....

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:34

Fijn pasen allemaal Haha!
Ik ben hard aan het bijlezen..

Myra, gefeliciteerd nog!

Annetje.. mijn gewicht blijft ook weer hangen, is nu weer iets hoger en zakt niet meer Boos!
En in een groentekroket zitten volgens mij niet veel meer kcal dan in een normale kroket?
Ik herken mezelf echt wel in jou. Je wilt het zo graag, maar toch eten. En dan vraag je je af.. waarom? 'Morgen doe ik het beter' maar nee, morgen gaat het ook niet beter Lips are sealed

Jaduuh, zonde van je broek, maar ach, scheuren zijn mode Tong uitsteken
Ik heb het trouwens ook, als ik veel patat eet vind mijn maag het niet zo leuk Haha!
Mijn oppaskindjes krijgen gelukkig bijna geen chips enzo, ik had gister wel kinder-paaseitjes voor ze meegenomen, maar ondanks lieve gezichtjes heb ik er zelf geen genomen. Tong uitsteken

Ooh ik kreeg gister een behoorlijke egoboost Schijnheilig Zo'n ontzettend lekkere jongen, had hem al een tijdje niet gezien en nu kwam ik hem tegen in de kroeg gisteravond. Hij heeft me wel 20x verteld hoe lekker mijn kont is en hoe mooi mijn buik is. (ehmm ok de vorm van billen zie je nog wel in een broek, maar hoe hij nou weer weet dat mijn buik mooi is ??) Bloos Hij was dronken ofzo Haha! Aan de ene kant vond ik het irritant, hoewel het toch wel leuk is om te horen toch Tong uitsteken

Leuke paastafel Syl, ziet er erg gezellig uit Haha!

Verder ben ik net wakker, meteen achter bokt gekropen en dus nog niet echt over eten nagedacht.
Gister ook veeeeeel te veel gegeten, dus zo maar even kijken waar ik zin in heb.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:40

Haha. Haha!

Zo net ontbeten/gebrunched:

O/L: croissantje, gekookt eitje, hard bolletje, matser met suiker, thee, jus d'orange.

[edit]
Straks een eindje wandelen. Lachen
Ouders zijn te moe om te tennissen. Clown
Morgen gaan we waarschijnlijk golfen, met z'n viertjes. Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:42

Vrolijk Pasen iedereen!

Myra: Nog gefeliciteerd!!

Leuke paastafel Astrid. Ja

Ik heb net paasbrunch op...

3x plakje krentenbrood met boter
1x parisienne. 1 helft met 2 gekookte eieren, 1 helft met boter en 10gr hagelslag.
1x actimel light
2 aardbeien

Ongeveer 600kcal bij elkaar. Haha!

Straks bij oma verder, want die heeft ook een paasgedoetje geplanned. Als tussendoortje neem ik een appel, dan valt het allemaal wel mee met de calorieen.
Ik ga ook niet heftig tellen vandaag, dat heeft toch geen zin. Tong uitsteken

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:43

Naja, ontbijt zal iest van 550 kcal zijn geweest. Weet niet wat een matser is, maar volgens mij niet veel. Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:46

Ik ben aan het twijfelen, net een cracker met eiersalade genomen, maar nu wil ik of een fruitsmoothie, of die lekkere witlofsalade in de koelkast, of een broodje met een gekookt of gebakken ei... Koe

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:19

Maethoriel schreef:
Trouwens, caloriechecker doet het bij mij ook niet inderdaad, maar als je ipv de dag-invuller alles per product invult, krijg je ook een totaal van je calorieën te zien. Minder overzichtelijk, maar toch een indicatie Ja

Bedankt voor de tip! Dan heb ik toch een idee.

Hihi, die tafel Clown .

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:20

Spetterlover schreef:
Ik ben aan het twijfelen, net een cracker met eiersalade genomen, maar nu wil ik of een fruitsmoothie, of die lekkere witlofsalade in de koelkast, of een broodje met een gekookt of gebakken ei... Koe

Als je al eiersalade hebt genomen zou ik iets anders kiezen dan ei. Dus dan moet je nog maar kiezen tussen de fruitsmoothie en de witlofsalade Haha! .

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:21

Die eiersalade was maar heel dun, dus dat scheelt, maar daar heb je wel een goed punt Haha!
Maar ik heb idd een fruitshake gemaakt, want ik zag dat de aardbeien een beetje oud lagen te worden, niemand hier in huis eet ze blijkbaar?
Dus het werd: 2 geschilde appels, 2 bananen, 200 gram aardbeien Vingers aflikken
De witlofsalade is dan voor vanavond als niemand anders hier in huis hem dan al heeft opgegeten Schijnheilig

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:25

Bedankt nog iedereen voor de felicitaties!
Vriendlief mocht zowaar voor het EERST hier bij mij thuis blijven slapen.. dat was echt een wonder!
Mag altijd bij hem slapen (mocht ook bij ex-en etc) maar ze mochten nooit hier. Ze vinden hem wel aardig volgens mij Haha!

Vandaag en morgen even lekker NIET op de 'lijn' denken, heerlijk Knipoog

Brunch vandaag was dan ook erg uitgebreid!

B: bambix, 3 boterhammen, 3 volkoren beschuit, 2 ontbijtkoek (beleg: pate, halvajam, brie)
T: stukje taart
A: kip in de hoed

Zal wel ongeveer 2000/2200 kcal zijn, niet echt netjes maar ga namiddag uurtje hardlopen (anders doe ik helemaal níks vandaag Clown ). Alsnog krijg ik meer binnen dan ik verbruik, maar ach, voor deze 2 daagjes niet zo erg.
Morgen 15 km hardlopen en uit eten! Zin in! Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:40

Myra, ik mocht ook altijd bij mijn ex slapen, maar mijn ouders wilden het hier op de een of andere manier niet. Maar toen op mijn verjaardag mocht het en daarna wel vaker Tong uitsteken
Snap dat niet zo goed, maarja. Lachen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:41

Ze kunnen 't niet aanzien, hun 'kleine meisje' met een vriend. :p

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:43

M'n 1e ex heeft hier nooit geslapen, terwijl we bijna een jaar hadden en ik wel bij hem sliep. Overigens was ik toen pas 16, maar daar ging het m'n ouders niet om, vertelden ze later. M'n moeder voelde zich gewoon niet zo op haar gemak bij hem, ze vond het geen prettig idee om in haar pyjama rond te moeten lopen als hij er ook was Clown

Sander mocht hier al vrij snel slapen, is zelfs na 2 maanden verkering al meegeweest op vakantie. M'n moeder vind het ook heel jammer dat het uit is, ze mochten hem erg graag Ja

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:01

Spetterlover schreef:
Annetje.. mijn gewicht blijft ook weer hangen, is nu weer iets hoger en zakt niet meer Boos!
En in een groentekroket zitten volgens mij niet veel meer kcal dan in een normale kroket?
Ik herken mezelf echt wel in jou. Je wilt het zo graag, maar toch eten. En dan vraag je je af.. waarom? 'Morgen doe ik het beter' maar nee, morgen gaat het ook niet beter Lips are sealed

Fijn om te horen dat iemand het ook zo ervaart (ook de andere reacties) Ik wil écht wel minder eten, niet snoepen enz.. maar het lukt me gewoon niet meer. Scheve mond Aan motivatie ligt het niet echt, ik wil het echt wel! Ik wil het hartstikke graag. Ben me vaak ook bewust van hoeveel kcal ik zojuist naar binnen prop. En het ergste is dan ook nog eens dat ik er vaak niet écht van genieten kan, doordat ik wéét dat ik het eigenlijk niet moet doen, maar ik kan het niet laten.

Ik was gisteren trouwens naar de Lindefeesten (soort boerenfeesten hier) waar Guus Meeuwis kwam. Ik zat al niet zo lekker in mijn vel (zie mijn post voordat ik vertrok, voelde me net zwanger met die buik) en toen noemde iemand me daar ook nog eens 'Bolle.' Verdrietig Nou voor mij was het wel genoeg. De muziek was vast wel leuk enzo, maar ik kon alleen nog maar bedenken dat iedereen naar me keek enz. (wat natuurlijk vast niet geweest zou zijn maar ik kon het echt niet van me afzetten) Mede doordat ik me psychisch zo voelde, de hitte, de drukte, weinig gedronken (ja want bier en cola zijn kcal he Knipoog ) werd ik ziek...
Ik viel bijna flauw, dus mijn vriend en ik zijn maar naar huis gegaan. Iedereen kijken enzo Scheve mond voelde me echt poedersuiker.

Maar vandaag een nieuwe dag, dus ik probeer me eroverheen te zetten. Mijn dag tot nu toe:

brunch: 1x krentenbrood met boter, 3x mini afbakbroodje, croissantje, 3 paaseitjes
t: 2x knackebrod met boter (80kcal ofzoiets in totaal Lachen ) en een paaseitje
d: 2x vietnamese loempia (met heel weinig kcal zag ik! en ga ze niet frituren, dus dat zit goed) potje kindergroenten van hak, 2 á 3 gekookte aardappels, sla en komkommer
t: klein heeeeel klein beetje ijs. Heb beloofd het te eten namelijk.

Ik weet niet precies hoeveel gram die afbakbroodjes geweest zijn, maar zo zonder het ijs meegerekend kom ik uit op 1150kcal. Dat kan niet kloppen toch?

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:05

Ik kan 't nooit zo heel goed inschatten..

Hmm, stom zeg dat ze je zo noemen. Scheve mond Belachelijk, probeer je je er inderdaad maar overheen te zetten. Je doet in ieder geval wél je best ervoor!
Iets snoepen op een dag is niet erg, misschien moet je proberen eerst een vast patroon te krijgen, waarin je ook af en toe wel mag snoepen (elke dag iets, ik noem maar wat) en vanaf daar af gaat bouwen. Maar eerst dat vol houden..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:06

Als je van die kleine afbakbroodjes, wel volkoren, hebt van de Lidl/Aldi (echt die kleintjes) mag je per stuk 50 ckal rekenen Ja

Ik heb geen idee of het klopt, maar het zal er toch wel in de buurt zitten?

Wat gemeen zeg, iedereen zit in de tuin en ik zit boven achter m'n laptop, fijn bezig met verslagen etc Slapen
Heb het mezelf makkelijk gemaakt: bakje light-chips, glas cola-light en een mini-chocolade reepje Nagelbijten / Gniffelen

Moet kunnen, vind mezelf zó zielig nu Haha!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:08

Haha mag ook. Ja

Ik zit hier met kaneelkoekjes/biscuitjes.

Buiten is 't zonnetje weg en ik verveel me dood. Scheve mond
Ik ga zo ook maar even wat doen voor school.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:56

ik zat hier vanmorgen met heel veel paaseitjes om er van af te blijven heb ik ze weggeflikkert het is zonde maar voor mij wel de beste oplossing op hetmoment

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:02

staat een beetje blauw bij ons in de kamer heb weer iets aan laten brandde

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:03

Jaduuh schreef:
Ze kunnen 't niet aanzien, hun 'kleine meisje' met een vriend. :p

Hihi, zoiets ja ^^
Nahja, mijn vorige ex waarmee ik 8 maanden had mocht hier ook niet slapen. Maar dat was om paar redenen, en wel begrijpelijk ook.

Mijn dagje tot nu toe:

Myra schreef:
O: / Dromen
T: / Dromen
L: bambix, 3 boterhammen, 3 volkoren beschuit, 2 ontbijtkoek, gekookt eitje (beleg: pate, halvajam, brie)
T: stukje mandarijenn vlaai, glas warme chocolademelk, 2 stukjes ciabatta
7 min fietsen, 105 min hardlopen, 7 min fietsen
A: kip in de hoed
5 min fietsen óf 15 min lopen (denk het laatste)

Erg fout dus, aangezien maaltijd Kip in de Hoed érg veel kcal bevat: daarom sommeteen om half vijf 105 minuten hardlopen en kwartiertje fietsen (2 uur beweging), anders heb ik niks gedaan vandaag en met ongeveer 2200 kcal is dat dan erg slecht Tong uitsteken.
Morgen 2 uur fietsen, uur paardrijden en klein uurtje hardlopen en nog een lekker paasdagje qua eten en dan weer iets gezonder doen.
Ben ik blij dat ik veel sport, anders was ik nu de afgelopen tijd best wel wat aangekomen. Clown
Laatst bijgewerkt door Skogsmulle op 08-04-07 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:05

Hallo, ik meld me ook weer even!! Heb het een beetje druk Nagelbijten / Gniffelen Knipoog
Woog vanochtend 66,2 kilo (was wat aangekomen tijdens m'n verkoudheid, maar ben weer op de goede weg)

Hebben jullie dit allemaal al gelezen;
viewtopic.php?f=11&t=753382&hilit=
Schijnheilig Knipoog

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:07

Planning morgen:

O: cruesli met yoghurt
15 min fietsen, 55 min hardlopen, 7 min fietsen
T: appel
uur fietsen
uur paardrijden
L: 3 boterham kipfilet
uur fietsen
T: fruit, fruit.. & fruit
A: uit eten Clown
T: onbekend

Overmorgen balansdagje (ligt aan het uit eten denk ik).

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 16:14

Leuk stuk Aniek Lachen !

Heb net lekker ruim 2 uur door het bos gewandeld Lachen, ruim 9 km.

Nu even lekker zitten, en dan eten koken en vanavond nog paardrijden.
Lekkere dag zo, en heerlijk weer erbij!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:25

Lekker hoor Sylhouet Lachen
En mooie brunch trouwens!

Ik ga nu even lekker 105 min hardlopen aan 1 stuk, hmm, heerlijk Lachen