had nooit verwacht dat die bij huiskamer stond.
Ben zaterdag weer begonnen met hardlopen en voor het eerst voelde het goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
had nooit verwacht dat die bij huiskamer stond.
Sizzy schreef:Goed dat je gegaan bent VQ
Citaat:Super VQ dat je bent gegaan!! Ik baal echt ontzettend dat ik nu niet kan sporten, voel me vadsig(nou moet ik ook ongesteld worden, misschien ligt het daar ook aan)
Uit de magnetron trouwens, dan issie lekker slap enzo [alleen oppassen voor kaasexplosies!]
Mocca schreef:Planning;
O: 2 volkoren beschuiten (1 halvajam 1 hagelslag)
T: -
L: 2 volkorenboterhammen (1 rosbief 1 chocopasta), plakje ontbtijkoek
T: Appel
A: Spitskool, gekookte aardappels en tartaartje
T: Kiwi
Hij was gekomen om foto's te maken van mij en Amo, en bij het uitstappen kwam de vraag; "Ehm, zou ik er ook eens op mogen?" Haha tuurlijk pap. Dus mijn vader erop. Nouja, eer hij erop zat waren we een kwartier verder. Beugels vijf gaten langer gemaakt, hij is aan de verkeerde kant opgestegen (das veel makkelijker volgens hem), er de eerste keer afgevallen (aan de ene kant erop en aan de andere kant er gelijk weer af
) maar uiteindelijk zat hij.
En ik moest foto's en filpmjes maken, en hij vond het eng want het wiebelde zo, en Amo was zoo groot (beest is 1.50
) en hij was bang dat Amo zou gaan draven (beest is liever lui dan moe, maar daar gaat het niet om
). Afstijgen was ook nog een probleem, want ja, hoe kom je van zo'n beest af.
haha, en dan ook gewoon droog aan de verkeerde kant opstappen en er net zo hard weer afvallen.
[ik check eigenlijk altijd alles, maar kan me herinneren dat het niet op die maaltijdsalades staat...]
En dat op zo'n dag dat ik denk: ach... zo dik ben ik niet.... en als ik nou toch even ga hardlopen vandaag is het niet zo erg....

) LittleAnn schreef:Mijn dag planning:
o: magere yoghurt (muesli is op)
t: liga en een appel
l: soep met een bruin broodje met gekookt ei
t: sinaasappel en 4 volkoren crackers pure hagelslag
a: tartaartje, broccoli en krieltjes uit de oven
BeppyLotje schreef:Wow, ik moet echt heel veel eten van de dietiste, zeker als ik het vergelijk met jullie! Ik vind het echt knap van jullie.
Ik ben 16 jaar, 1.64 en weeg 59 kilo.
Dit moet ik eten:
o: 4 boterhammen met kipfilet en halvajam.
t: een appel
l: 5 boterhammen, 2 met kipfilet en 3 met appelstroop
t: een appel
a: 4 gekookte aardappelen, 130 gr kipfilet gegrild en 200 gr selderij
t: een kiwi
Dit moet ik eten. Ik mag niks minder.
En ik val er echt van af. ( ik moet wel 2 keer per week fitnissen)
's Ochtends heb ik al moeite met wat joghurt, of twee beschuitjes.