Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Damelza schreef:deksel schreef:Ik had het een keer in een restaurant. Ik bestelde sorbet ijs, op basis van fruit dus. Er werd verteld dat het vegan was. Ik had erbij gezegd dat ik geen slagroom wou omdat ik vegan wou. Later kwam er iemand naar me toe met 'sorry we kunnen het u niet vegan geven want er zit runder gelatine in'.
ze stoppen echt de raarste dingen af en toe ergens inwat heeft runder gelatine nou weer voor toegevoegde waarde
. 8nnemiek schreef:Ik maak mijn ijs de laatste tijd vaak zelf. Laatst een héérlijke bak chocoladeijs gemaakt![]()
Ik moet alleen eens op zoek naar een slagroom vervanger, dat zou em nog lekkerder maken.
Heeft iemand een idee wat je daar voor kan gebruiken?
Sonja_vR schreef:Poes: vooral niet doen.die doosjes zijn veel te snel leeg
. Zo lekker
. Ben en Jerry's is ook weer in de aanbieding deze week
.
. deksel schreef:Bedoel je een vervanger voor melk slagroom of slagroom in het algemeen?
Maar je proeft er weinig van, en het maakt de structuur lekker zacht
Magrathea schreef:Nou ik vind de laatste tijd gewoon rauwe blokjes tofu ergens doorheen echt heerlijk
mijn vriend verklaart me voor gek, maar die is van het zeep-gen, helaas. Dat maakt koken met koriander wel uitdagend, alhoewel hij het vooral sterk heeft bij verse koriander.
Doe je dat gewoon er doorheen roeren?