Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Ik had dat ook eens geprobeerd, en had de bodem braaf gebakken van speltdeeg en redelijk dun uitgerold, met megaveel groeten er bovenop. Het was een gigantische pizza, en de helft zou ik de andere dagen opeten. Nu ja, missie gefaald, ik vrat het ding in een keer op tot je me kon rollen
Dominique_96 schreef:Mijn lijstje voor vandaag, als er wat beter kan hoor ik het graag![]()
O: 2 nectarines en 2 beschuitjes met selderijsalade en een kopje thee (tevens ook een beetje mijn lunch want ik stond pas om 12 uur op, dus zal geen lunch erbij vermelden
T: sinaasappel, appel en yoghurt (wel wat ongezonde danio yoghurt)
A: maaltijdsalade van de albert heijn met een verse smoothie uit zo'n glazen verpakking (moet werken van 5 tot half 11 dus dan krijgen we maaltijdvergoeding dus ik kies dan altijd voor een salade met gezonde smoothie![]()
Denk dat ik voordat ik ga werken nog wat fruit pak en dan is dit het voor de rest van de dag. Vind het best gezond buiten de danio yoghurt maar had verder best wel zin in eten dus heb zoveel mogelijk fruit gegeten
Many schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: havermout met rijstmelk, appel, lijnzaad en speculaaskruiden
T: banaan, 2 kleine pruimen
L: 1 meergranentriangel pesto/kaas/komkommer, roggebrood met appelstroop
T: 1 hapje chocomousse (even proeven)
A: bruschetta van speltzuurdesembrood met tomaten/basilicum/knoflook etc, speltotto met wortels, erwtjes en bleekselderij, chocomousse van avocado
Een vriendin van me komt langs en die wilde graag dat ik gezond voor haar ging kokendus ik leef me uit vanavond!