Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is hier ook een redelijk druk weekend (maandag wordt de thesis ingeleverd), dus hing het van mij af, dan liep ik snel om een hele lading groenten en fruit, maar dat zit er nu even niet in...

Bhriseis schreef:Ik had dat ook eens geprobeerd, en had de bodem braaf gebakken van speltdeeg en redelijk dun uitgerold, met megaveel groeten er bovenop. Het was een gigantische pizza, en de helft zou ik de andere dagen opeten. Nu ja, missie gefaald, ik vrat het ding in een keer op tot je me kon rollen

schuldgevoelvrij genieten!
dus ik leef me uit vanavond! 
? 

Jij bent goed bezig met hardlopen trouwens!
Zal eens kijken idd naar wat er in die smoothies zit. Is er misschien iets anders dat gegarandeerd gezond is dat daar makkelijk te drinken is? Is zo'n salade wel oké (buiten de ietwat vettige dressing eroverheen)? Dominique_96 schreef:Mijn lijstje voor vandaag, als er wat beter kan hoor ik het graag![]()
O: 2 nectarines en 2 beschuitjes met selderijsalade en een kopje thee (tevens ook een beetje mijn lunch want ik stond pas om 12 uur op, dus zal geen lunch erbij vermelden
T: sinaasappel, appel en yoghurt (wel wat ongezonde danio yoghurt)
A: maaltijdsalade van de albert heijn met een verse smoothie uit zo'n glazen verpakking (moet werken van 5 tot half 11 dus dan krijgen we maaltijdvergoeding dus ik kies dan altijd voor een salade met gezonde smoothie![]()
Denk dat ik voordat ik ga werken nog wat fruit pak en dan is dit het voor de rest van de dag. Vind het best gezond buiten de danio yoghurt maar had verder best wel zin in eten dus heb zoveel mogelijk fruit gegeten
maar die salades zijn vaak helaas niet zo gezond als je denkt.
maargoed er is niet echt iets waarmee je op werk iets heel gezonds kunt maken, tis maar een half uurtje pauze en max 7 euro dus moet 't er maar mee doen..flesje water dus en toch maar 'n salade voor die keer
Heb toch vrij gezond gegeten vandaag. 
hoofd afgestapt, vervolgens nog 3 keer opgestapt en daarna
ik ben gewoon niet aangekomen! En heb een week echt op niets gelet, alleen maar genoten. En ja op een jongeren vakantie denk aan avondeten: snackbar, pannekoeken, pizzaria, spagetti, bbq ect. Tussendoor ijsjes chips koekjes. De snack na het stappen. En al het drank
nouja ik ben happy
nu kan ik mijn laatste vakantie weken ook gewoon genieten met wat lekkers ipv gelijk streng 
Maar ik wil wat kwijt, dus ik let een beetje op porties 
Geen honger na je ontbijt?
absoluut niet gezond gegeten, gelijk 1,5/2 kg aangekomen
maar zag dat ik vanmiddag alweer 0,8 kg minder woog dan gisteren, dus wat een beetje gezond eten al wel niet doet
Mijn dagje vandaag, nog niet super netjes maar wordt al weer beter 

Maar havermout met kaneel kan ik wel eens proberen, dat klinkt al lekkerder!
) met sperziebonen en yoghurt na. En wat geproeft van mijn ontbijt van morgen, baked oatmeal met appel.Many schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: havermout met rijstmelk, appel, lijnzaad en speculaaskruiden
T: banaan, 2 kleine pruimen
L: 1 meergranentriangel pesto/kaas/komkommer, roggebrood met appelstroop
T: 1 hapje chocomousse (even proeven)
A: bruschetta van speltzuurdesembrood met tomaten/basilicum/knoflook etc, speltotto met wortels, erwtjes en bleekselderij, chocomousse van avocado
Een vriendin van me komt langs en die wilde graag dat ik gezond voor haar ging kokendus ik leef me uit vanavond!