Niet rot bedoeld, maar als je zaailingen met stokjes moet ondersteunen, dan heb je heel zwakke plantjes. Dan kun je beter opnieuw beginnen.
Ik had paprika en pompoen in 1 kweekbak samen gezet, niet bedacht dat pompoen natuurlijk 10x sneller gaat dan paprika
Dus gisteravond de 2 pompoenen buiten uitgezet in de tuin en een meloen in de volle grond in de kas. Het zal me niets verbazen als het dood gaat, maar ik hoop even op beginnersgeluk. En anders zaai ik opnieuw, maar kon echt niet nog meer kwijt op de kamer boven
De tomaatzaailingen staan vandaag te luchten in de voortuin, met de kap erop, maar met de schuifjes open.
Afgelopen weekend hebben we de foliekasjes weer opgezet (of weer; de witte na het wegwaaien, de groene is nieuw) en de kleine man heeft een begin gemaakt met zijn moestuintje (8 kapucijners, 2 aardbeien en 2 gerbera's). Er komt nog broccoli bij en hij wil nog wat andere dingetjes.

Ik baal ervan dat ik voorlopig niet echt tijd heb om de tuin in te gaan, erg drukke week voor de boeg, met ook volle avonden.