Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vue schreef:Phylos schreef:Oeh ja die julia's pasta haal ik volgende week woensdag ook als ik tentamen heb s'avonds..Heb ik nog nooit gehad, wou ik altijd al eens proberen, maar vind het eigenlijk best prijzig (6 euro ofzo). Morgen moet ik s'middags tentamen maken..
Mwoah, als je een pizza bestelt ben je meer kwijt. En dit wordt echt gemaakt waar je bij staat, heerlijk is het.![]()
Ik heb er nu al trek in.
edit; studeer je ook in Leiden?
Uprica schreef:Yolien schreef:Heb net (lang leve Voedertijd-recepten) de knoop gehakt voor vandaag.
Het wordt prei met gehakt en banaan. Heb ik nog nooit gehad, dus wel ben heel benieuwd.
Ik haal er ook nog een zakje geraspte oude kaas bij, voor een lekkere toevoeging.
prei met gehakt en banaan? oke? nou laat het even weten hoe het je gesmaakt heeft?
Uprica schreef:Yolien schreef:Heb net (lang leve Voedertijd-recepten) de knoop gehakt voor vandaag.
Het wordt prei met gehakt en banaan. Heb ik nog nooit gehad, dus wel ben heel benieuwd.
Ik haal er ook nog een zakje geraspte oude kaas bij, voor een lekkere toevoeging.
Op jullie verzoek:
Het was ok, niet direct voor herhaling vatbaar maar wel lekker.
Heb er meteen een ovenschotel van gemaakt, dus prei, gehakt, knoflook in een ovenschaal, daarover banaan en aardappelanders met als toevoeging oude kaas.
Zalig!
Voor vanavond, witlof met ham en kaas uit de oven.