BA: Ik ben wezen eten bij een restaurantje hier in de buurt zou eerst alleen met me vriendin gaan eten bij de italiaan maar achteraf toch maar met me hele famillie gegeten.
Zo zo paulien wat zie ik nou. Zou ik ze kunnen kennen of is het bij jou uit de buurt.
Pff, ik zou nu eigenlijk moeten slapen, om 2u rijden we naar het vliegveld in Bremen. Maar ik ben natuurlijk veel te wakker om te pitten. Lig wel al sinds half 9 in bed hoor, maar heb een boek gelezen. Nu nog even een kopje thee drinken en dan nog maar even proberen om twee uur slaap te pakken. Beter dan niks. We hoeven maar 2u te vliegen, dus slapen in het vliegtuig heeft ook niet zoveel zin.
Nou, het plan is om eerst een dagje rond te hangen in de stad waar we aankomen en aan het eind van de middag de trein te pakken naar de plaats waar we een paar dagen blijven voor we naar het noorden gaan. Slapen zit overdag niet echt in de planning.
Veel plezier iig Wind! Kan me voorstellen dat je nu niet kunt slapen.
BA: ja wordt een verdrietige dag idd, maar hij is nog niet weg natuurlijk. Dus kan nog even lekker van hem genieten
Uk: fijn dat je lekker genoten hebt!
Hier morgen maar weer netjes doen, was net zo lekker op dreef. Vandaag: O: magere yoghurt met fruit'n fibre en aardbeitjes t: - (laat ontbeten) L: 3 bb met filet americain, jam en miree t: appel D: pasta rode saus met groene salade (feta, tomaatjes, komkommer) toetje: bakje aardbeienyoghurt met aardbeien t: heel veel notenduo ijs
@ Siz: Succes met de foto's! @ Flevo: Zooo jij bent populair bij de mannen
Gisteren voelde ik me eindelijk weer beter. Mijn dagje is ook netjes verlopen. Heb vannacht tot half 3 opgepast, en vanmorgen om half 8 mijn beste vriendin uitgezwaait omdat ze op vakantie ging. Weinig slaap dus, maar ik voel me kiplekker. Heb net zelfs al hardgelopen.
Dagplanning: bew: 30 min. hardlopen O: Turks broodje, 1x gekookt ei, 1x plakje cervelaat. Chocoladebroodje ( omdat het af en toe gewoon wél mag. En hij was heeeeeeeeerlijk! ) . Glas verse jus d'orange. L: Turks broodje 20 + kaas T: fruit? A: Gebakken aardappeltjes, sperziebonen en een vegetarische schnitzel.
Een beetje een vreemde dag dus, dit komt omdat ik moet werken van 12 tot 5. In die tijd heb ik maar 1 kleine pauze van een kwartiertje, vandaar dat mijn ontbijt iets groter is. OE dat chocoladebroodje was trouwens echt Goddelijk!
siz, zouden er nou dit weekend kijkers voor shan komen?
Me moeder is echt blij dat ik er zo van genoten heb. Ze is zoiezo blij dat ik weer "normaal" kan doen met eten ze zecht zelfs dat wanneer ik me nog steeds zo aan het kwellen was geen eens me examen had gehaald hoewel ik dit zelf betwijfel maar er kan een kern van waarheid in zitten. Ga zo lekker shoppen met me moeder dus denk dat ik me lunch vandaag maar naar een uur of 11 verplaats.
Uk: ja, maar die hebben afgebeld. Vanmiddag komt er wel een mevrouw kijken (eind van de dag als ik weg ben) die wil alleen maar kijken hoe hij in de actiefstal is en hoe hij zich gedraagd tegenover de paarden en vreemden (haar dus). Beetje vaag verhaal, maar goed.
Leuk, shoppen uk! Veel plezier. As. donderdag komen mijn ouders ook naar Delft om te shoppen
NW: hij is inderdaad een klein iel mannetje met van die hele nette haren haha.
Mijn dag: O: 1 puntje met filet americain en 1 maisboterham met zeeuws spek T: broodje kruidenboter? (ga naar een vriendin) A: BBQ
ben een kilo afgevallen deze week volgende week nog wat meer mijn best doen en wat meer fruit eten. heb mijn rolschaatsen van zolder gehaald dus ga weer lekker rondjes doen,.
ja ik weet het, bedoel je qua vet of qua onregelmatig. Heb laat ontbeten dus doe dan meestal niet lunchen, dat gaat eigenlijk atlijd zo op zondag... heb geen broodje kruidenboter meer gegeten maar twee kiwi's.
qua wat niet sash? te weinig, te vet, te groente-arm, te vezel-arm, te.... waarom?
uk, fijn dat je zo geslaagd bent!
wcf: wat doe jij aan naar de bruiloft? ik moet volgende maand en heb dus geen idee wat ik aan moet doen. had op de site van otto een mooi wit jurkje gezien, maar is wit niet alleen voor de bruid?
ik heb me ook keurig aan mijn planning gehouden! weet je wat ik wel jammer vind, dat niemand eigenlijk ziet dat ik ben afgevallen. als ik zeg dat er al 10 kg af is, vragen mensen waar dat dan heeft gezeten. Ook mensen die me al een maand of 3 niet hebben gezien valt het niet op... alleen mijn moeder. had gisteren zo'n lekker flodderjurkje aan toen ze even langs kwam en toen zei ze 'ja, nu zie ik ook dat je het een en ander kwijt bent', dus...
BA: ja het is goed gegaan vandaag Heb een cd'tje met 300 foto's! Zitten erg mooie plaatjes tussen, zal er zo eens een paar uploaden. Eerst ben ik heerlijk met hem aan het tutten geweest, lekker staart + benen gewassen. Daarna ingevlochten en mooi gepoetst. Toen eerst foto's los in de rijbak gemaakt en daarna nog wat rijfoto's gemaakt. De rijfoto's zijn wat minder geworden, maar de losse foto's des te mooier! Erg tevreden
en dat niemand ziet dat je bent afgevallen (vooral 10 kg!!) is erg irritant