Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tamary schreef:Standje neerzetten naast je brievenbus (als daar een slot op zit kan het geld er in), bordje met prijzen er bij. En helaas is het op eigen terrein zodat er een camera op kan ook ernstig te overwegen.
DemDeempel schreef:tamary schreef:Standje neerzetten naast je brievenbus (als daar een slot op zit kan het geld er in), bordje met prijzen er bij. En helaas is het op eigen terrein zodat er een camera op kan ook ernstig te overwegen.
Aan de brievenbus vast maken is een goed idee!
Een camera is ook een goed idee, zo jammer dat je ook over zoiets moet nadenken als je iets simpels als wat overtollige groentes wil verkopen
om eraan te beginnen. Daar gaan we vrijdag met de frees heen en wat al gepoot kan worden en over is gaat de grond in als het kan. Het lichte werk, water geven schoffelen en zo gaat nog en het is toch aan huis. Wat afleiding en bezigheden door de dag heen dan voor deze persoon. Het verdriet van het niet toe kunnen zetten te beginnen was zo groot vanmorgen dat we dus een tweede stukje te doen krijgen. Wel wat arme veel gebruikte grond waar al 50 jaar gemoestuind wordt
wisselteelt is wel toegepast.
Je kunt met echt op de oprit en desnoods mogelijk te betalen met qr code en contant en een camera of nep camera een poging doen met wat plantjes. Lukt het mooi meegenomen.

DemDeempel schreef:Heeft er iemand ervaring met het te veel aan oogst langs de weg te verkopen/weggeven in een woonwijk?
Ik heb de bakken aan huis dus lijkt met wel handig maar ik wil mensen niet uitnodigen om zelf te gaan plukken zegmaar
[ Afbeelding ]

Je hebt de planten al een aardig stukje groter dan ik!