Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en 1 uur cardio core(wat een hitte
) 
En wat heerlijk dat je dit al 3 jaar volhoudt, heb je een beetje kunnen slagen voor wat nieuws? 
Heb ook vooral trek in groenten, fruit, vet en proteïne en heb minder honger.
Verklaart ook waarom ik zo'n hoofdpijn heb, vroeg me al af waarom mn migraine niet doorzet, maar het zal wel gewoon van de warmte zijn dan. Ik heb vooral trek in zoutig eten, nootjes, kaas, olijven, chipjes, probeer daar maar een beetje aan toe te geven. Mn lichaam zal wel weten wat het wil.
! Maar als je en een bikini mevrouw wilt zijn (bent natuurlijk) en graag B&J eet snap ik dat er ergens offers moeten vallen. 
Bhriseis schreef:Enorm hoor Jezzi. Ik neem elke week foto's en zie mezelf strakker worden, maar toch ben ik vreselijk bloated. Een stuk meer water drinken helpt wel, maar uiteindelijk zie ik mezelf pas krimpen van zodra de temperatuur zakt. Ik heb ook voortdurend hoofpijn alsof ik vochttekort heb, maar ik drink bijna drie literHeb ook vooral trek in groenten, fruit, vet en proteïne en heb minder honger.
(tot op zekere hoogte dan
)Monnie_ schreef:Fijn dat je er weer bent Jezz. Wel denk ik zeker als je je dan zo down voelt en geen energie hebt dat het beter is voor je energielevel om een banaan te eten dan die ongein! Maar als je en een bikini mevrouw wilt zijn (bent natuurlijk) en graag B&J eet snap ik dat er ergens offers moeten vallen.
Ik weet dat ik dan op een gegeven moment instort en een vreetbui krijg waarin ik makkelijk 2000 kcal kan verstouwen, dan eet ik liever dagelijks een mini magnum (125 kcal) of een stukje chocolade (230 kcal) dat in mijn doelen past. Het geeft me mentale rust dat ik weet dat ik wel iets lekkers mag en dat maakt dat ik de rest van de dag niet taal naar de taart van een collega, de lunch die hier standaard is, het avondeten met vrienden en de wijntjes/snacks in de kroeg.
loop je daar stage? En sportschoolhunks zijn altijd een goede