SkyLWG schreef:Vandaag:
O: Pannenkoekjes van 1 eiwit, 1 ei, 15 gram eiwitpoeder vanille, tl kaneel en 2 handjes blauwe bessen
T: Paar aardbeien en magere vanilleyoghurt met tl bijenpollen, lijnzaad en 2 tl hennepzaad
L: Aspergesoep met bosui, bieslook en gerookte kip eneen stuk komkommer6 cherrytomaten
T: Restant van de roerbakgroenten van gisteren + blokje chocolade (92%)
T2: 2 meergranenrijstwafels met humus en 2 cherrytomaten
T3: Handje gedroogde vruchten, werd ineens helemaal flauw toen ik thuis kwam dus even wat suikers nodig
A: Okonomiyaki met bodem van prei en witte kool en op de ene helft tonijn, rode uien kappertjesen de andere helft geitenkaas, rode ui
T:Ga vanavond eierkoeken proberen te bakken, dus waarschijnlijk een halve daarvan en wat kwarkHalve blauwe bessen-citroen muffin en nog paar gedroogde vruchten
D: Water, thee, glas cola light, glas appelsap zonder toegevoegde suikers
Vandaag:
O: 25 gram havermout, 5 gram goji's, 100 ml ongezoete amandelmelk, halve appel en een dadel
T: Blauwe bessen-citroenmuffin en ik schat iets van 100 gram magere vanille yoghurt en 50 gram frambozen (braaf afgewogen vanmorgen, maar bakje was gaan lekken in mijn tas)
L: Japanse pizza (hoop een halve, maar bij meer honger 3/4 of een hele) met geitenkaas
T: Komkommer en wortel
A: Salade van quinoa, avocado, mango, rode peper, kip, paprika, geitenkaas, tuinkers met een kruidenmix van bladspinazie, munt, koriander, ui en limoen
T: Kwark met rood fruit
D: In principe alleen water en thee
B: Uur personal training, fietsen en wandelen
Had gisteren perongeluk veel te veel gemaakt, eet alleen vanavond en morgen nog thuis en geen plek in de vriezer
Ik had om 11.00 uur een interview gepland staan en om 16.00 uur en door de zenuwen helemaal vergeten! Wel heb ik een kwart zakje nep maltesers op bij mijn lunch (extra) en na mijn avondeten nog een eierkoek

Heb er ongeveer 5 op (kleintjes).