SkyLWG schreef:Vandaag:
O: Pannenkoekjes van 1 eiwit, 1 ei, 15 gram eiwitpoeder vanille, tl kaneel en 2 handjes blauwe bessen
T: Paar aardbeien en magere vanilleyoghurt met tl bijenpollen, lijnzaad en 2 tl hennepzaad
L: Aspergesoep met bosui, bieslook en gerookte kip eneen stuk komkommer6 cherrytomaten
T: Restant van de roerbakgroenten van gisteren + blokje chocolade (92%)
T2: 2 meergranenrijstwafels met humus en 2 cherrytomaten
T3: Handje gedroogde vruchten, werd ineens helemaal flauw toen ik thuis kwam dus even wat suikers nodig
A: Okonomiyaki met bodem van prei en witte kool en op de ene helft tonijn, rode uien kappertjesen de andere helft geitenkaas, rode ui
T:Ga vanavond eierkoeken proberen te bakken, dus waarschijnlijk een halve daarvan en wat kwarkHalve blauwe bessen-citroen muffin en nog paar gedroogde vruchten
D: Water, thee, glas cola light, glas appelsap zonder toegevoegde suikers
Vandaag:
O: 25 gram havermout, 5 gram goji's, 100 ml ongezoete amandelmelk, halve appel en een dadel
T: Blauwe bessen-citroenmuffin en ik schat iets van 100 gram magere vanille yoghurt en 50 gram frambozen (braaf afgewogen vanmorgen, maar bakje was gaan lekken in mijn tas)
L: Japanse pizza (hoop een halve, maar bij meer honger 3/4 of een hele) met geitenkaas
T: Komkommer en wortel
A: Salade van quinoa, avocado, mango, rode peper, kip, paprika, geitenkaas, tuinkers met een kruidenmix van bladspinazie, munt, koriander, ui en limoen
T: Kwark met rood fruit
D: In principe alleen water en thee
B: Uur personal training, fietsen en wandelen