Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, kaneel, lijnzaad en agavesiroop, gekookt eitje
T: appel
L: curry van zoete aardappel, sperziebonen en paprika
T: worteltjes (4 of 5),misschien een banaan1 nougat snoepje, 1 klein biscuitje, 3 druiven
A: volkoren penne met tomaten, basilicum, pijnboompitten en mozzarella.Erbij misschien nog een salade van rucola, paprika en wat olijfolie1 heel dun plakje spelt-zuurdesembrood (had ik op de markt gekocht, wilde even proeven)
T: ananas, straks naar een vriendin dus vast wat nootjes oid
phormicola schreef:Ik ben vandaag ultra clean aan het eten, op BMR niveau. Ik heb besloten om morgen m'n foto's te laten maken voor m'n blog, aangezien ik later die avond een meidenavondje heb met makeup en allerlei snacksDoor het Indiaase eten hou ik een kilo vocht vast en die hoop ik vandaag uit te plassen
B: 20 minuten fietsen
O: smoothie van 200gr meloen, 100gr magere kwark, halve banaan, 25gr krulandijvie, 40ml kokosmelk, 5gr cacao, 10gr lijnzaad, kaneel, chilipoeder
T: 73gr banaan, 1 kleine sinaasappels
L: smoothie van 1 appel, 2 bananen, 150gr mango, 100gr griekse yoghurt, 25gr krulandijvie, 50gr komkommer, kaneel, cayennepeper
T: 100gr Ben&Jerry's
A: halve pepperoni pizza
30 miljoen kcal
Anoniem schreef:O: 2 spelt/sesamcrackers met niets
T: wilde perzik
L: hard vierkant broodje met geitenkaas en komkommer, 2 plakjes roggebrood met (pinda)kaas
T: peer, appel, 2 spelt/sesamcrackers met niets
A: handje pinda's; quiche met spinazie, champignons en creme fraiche
B: 20 min fietsen, 30DS level 3
Comments zijn welkom!