Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin_88 schreef:Misschien kennen jullie me niet meer, maar ik voel me toch verplicht weer mijn kop te laten zien (figuurlijk dan)
Zat de laatste tijd nogal wat tegen, oa: ik zit nu (nog) aan de zoutsupplementen (lekker vochtvasthoudend) ivm lage bloeddruk (veel flauw gevallen laatste tijd etc etc). Daar wil ik zsm vanaf, ga ook meer sporten na mijn laatste tentamen (maandag!) en hoop dat een goed eetpatroon daar dus ook bij helpt.
Ik ga zo maar eens lekker douchen en 2 maisboterhammen met (we hebben niks anders) coburger ham als beleg.
T: tussendoor heb ik een pakje Lu Time out time
L: brood met ... ?
T: ik hoop wat fruit te vinden beneden (ben alleen thuis, en ga even het huis niet uit ivm leren)
D: geen idee. Vriendlief gaat aan de shoarma/pizza (makkelijke hap) en ik heb deze week al een pizza en bakje patat op.
T: 's avonds drink ik meer om mijn maag te vullen, ook om te trachten dat ik eens aan mijn 1,5 liter kom.
Wind schreef:Joh, eergister ben ik ook al zo vreselijk nat geworden. Kon mijn bh zelfs uitwringen.Dat het hier regent vind ik niet erg, we hebben een tekort van 200mm aan regen in het noorden, maar dat ik dan net om die tijd naar buiten moet is wel een beetje jammer.
Trouwens, ik heb in augustus een extra paard om te rijden, dus dan kunnen we prima samen op pad!
NieneWiep schreef:kenso0wlover schreef:Wat voor werk doe je dan?![]()
Lekker verleidelijk, bakken ijs van 10 kilo.
Ik werk bij een banketbakker/ijssalon.
benangelique schreef:o: yoghurt met fruit 'n fibre
t: banaan, appel
l: 2 desembh filet american
t: perenijsje
a: wraps met tonijn
Marjo_x schreef:Planning
O: Verse jus, . ( ik weet niet genoeg, maar had heel erg koppijn dus ben nog weer op bed gekropen.)
L: Witbroodje met gebakken ei, zout, mosterd en peper.
1 kom volle melk met chococornflakes (wat anders mijn ontbijt was wss)
T: Halve twix
A: ovenFriet. Zonder saus, met zout.
T: Nectarine
In totaal 1464 kcal