En ik kan zo ongeveer komen wanneer ik wil. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En ik kan zo ongeveer komen wanneer ik wil.
LittleAnn schreef:Siz je moet je een beetje inlikken daar joh, wie weet is er toch nog werk en dan denken ze meteen aan jou! zo heb ik het ook altijd gedaan eigenlijk...Bij Fortis Curacao ben ik eigenlijk ook maar tijdelijk via een detacheringsbureau maar ze willen me heeel graag houden

Heb ook al aan de thee gezeten
)
)

LittleAnn schreef:Is toch netjes ils?
Kwijl @ griesmeelpap..... oh wat heerlijk! Met rode bessensaus erover....mmmmm
)
zer verkopen het hier voor om en nabij 10 euro wel bij appie, maar sorry dat vind ik echt teveel van het goede als je je realiseert dat we ongeveer de helft verdienen!
Stom, stom, stom! 

met beetje slagroom, eieren, aardappelpuree) en een gehaktsnitschel
Ook niet afgevallen maar dat was te verwachten met zulk slecht eetgedrag. Besloten dat ik nu weer heel hard ga zoeken om mijn zelfdiscipline en er weer voor ga, heb nu wel weer lang genoeg gesukkeld, die laatste 8 kilo moet er ook af! Dus ik ga mijn best doen om genoeg beweging te krijgen en goed te eten. Die beweging zit straks met de verbouwing vast wel goed haha, hard klussen is vast hard caloriën verbranden 
Ik zie het allemaal weer helemaal zitten
Zelfs motorrijles vandaag ging supergoed, ondanks dat ik oefeningen moest doen die normaal eigenlijk voor geen meter lukken 
Toch even een heel klein dipje gehad toen ik bij de diëtiste vandaan kwam en koekjes gesnaaid op 't werk 

, glas melk, schaaltje rijstepap met beetje suiker Humphrey schreef:Vandaag:
O: Ontbijtgranen rode vruchten met sojamelk
T: Stukje abrikozentaart![]()
L: 2 bb, 1 banaan, 1 x kaas, handje kerstomaatjes
T: 2 mandarijnen
T: 2 rijstwafels
D: Pizza
T: Druiven
. 
!!