Maethoriel schreef:Jeetje, maat XS/34
Dan hoef je toch helemaal niet te lijnen
Ik ben ook niet streng aan 't lijnen, maar wil wel bewust gezond eten en m'n buikje dr af.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Voel ik me even dik. was kleren aan het uitzoeken om straks aan te doen naar Guus Meeuwis. Zo van heel de kledingkast aandoen enzo. Maar niets zat mooi omdat het nét wat te klein was
Accentueerde allemaal zo mooi mijn buik (Ik hoorde al reacties in mijn hoofd als 'Hey wat leuk, zwanger?') En mijn lievelingsbroek zit toch wel érg strak
Bah! Ik wil die kilo's kwijt!! Niet rijk! Stomme $(*@#*&$*&# *vloekt op zichzelf*
Streng zijn dus tot de vakantie. Lijntje van gewicht gaat ook alleen maar omhoog.
Tinkerloos schreef:Ik heb vanmiddag een BigMac menu gegeten,en ik heb dat stiekem gedaan,anders gaat de man zeuren..![]()
Maar hij wilde vanavond chinees bestellen,dus moest ik wel chinees eten..
Nu zit ik op 2300 calorieen vandaag in totaal.
Ach,voor een keer...
(de BigMac was trouwens OOOOVERHEEEERLIJK...)
ladyjoy schreef:ladyjoy schreef:Vandaag:
O: 2 br boterhammen, vruchtenhagel
50 min lopen, 1.5 uur trainen
T: appel, glas sinaasappelsap
L: 2 meergranen pistolletjes, 30+ kaas, kipfilet
T: - lunch om 4 uur ivm sporten, avondeten om 6 uur ivm verjaardag
A: 2 pistolletjes, gebakken reepjes kipfilet, pindakaas
T: 2/3 stukje slagroomtaart/ paar worteltjes/komkommer
Heb er niet van genoten en heb er spijt van dat ik het heb genomen. Helaas kon ik het niet meer 'kwijt'. Probeerde het aan m'n moeder/man/oma/tante en nichtje te slijten maar die hadden ook al een stukje. Heb 2/3 opgegeten en heb het toen ergens in de kast gezet
Had dan liever een boterham met pure hagelslag gehad of een lekker koekje.
Jaja, ik ben naar de SPORTSCHOOL geweest! Samen met manlief, die daar vroeger ook 6 dagen per week, 3 uur per dag te vinden was.
We hebben er heen gelopen (25 min, 25 min terug) en 1.5 uur getraind.
Ik heb 20 min gefietst, 5 min gelopen, 15 min gelopen waarvan 5 min gerend. En een half uur buikspieren getraind