Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:Ik probeer hier ook wel altijd mijn echte lijstjes te plaatsen en dat lukt over het algemeen wel. Ik vind het super goed als mensen hun 'slechte' lijstjes ook durven te plaatsen!![]()
Mijn planning/lijstje voor vandaag:
O: kwark, yoghurt, haver-, spelt-, boekweitvlokken, rozijnen, 1/2 banaan
B: 3 km fietsen
T: latte macchiato, 2 rauwe cacao bonen
B: 8 km fietsen
L: hand kropsla, stuk komkommer, 1/2 paprika, opscheplepel aardappels (met schil), opscheplepel kikkererwten, 1/2 blikje tonijn;1 mandarijntje
B: 8 km fietsen
T: appel, cherry tomaatjes
T: reuze-honger dus een bth met pindakaas
A: maaltijdsoep met bruine bonen, soepgroente, tomaten en kruiden met stokbrood (4 sneetjes met kruidenboter en een paar zonder)
T: appelflap, thee
B: 3 km fietsen
J508 schreef:Vandaag:
O: 2 waldkornboterhammen met elk 1 tl pesto, 2 gebakken eitjes (zonder olie/boter gebakken), 5 cherrytomaatjes
B: 4.5 km wandelen met de hond
t: 1 banaan
B: 4 km fietsen
L: 1 waldkornboterham met 10 gr pindakaas, 2 waldkornboterhammen met elk 1 tl pesto en halve plak 30+ belegen kaas
B: 4 km fietsen
t: 250 gr worteltjes met 30 gr hummus, 1 rijstwafel met dun laagje pindakaas
B: 20 minuten met de hond wandelen
A: kipfilet met een salade van snijbiet, spinazie, asperges, 1/4 avocado, 5 cherrytomaatjes, halve rode paprika. Dressing van beetje mosterd, beetje azijn en 1 tl olijfolie, laatste beetje pasta wat ik nog in de kast had.B: 30 DS/video van Blogilates (misschien, afhankelijk van hoe gaar ik ben na een dagje uni)
t: 250 gr kwark, 1 appel, kaneel.
t: 1 rijstwafel met pindakaas, 1 banaan![]()
Tot aan het avondeten zijn de kcal 1037, als het avondeten uit zichzelf erg laag blijft dan kook ik er wat quinoa/pasta bij.
Pikolino schreef:O: 35 gr havervlokken, 2 el chiazaad geweld in 200 ml kokend water, er door heen: +/- 25 gr proteïne poeder, 1 granny smith appel besprenkeld met veel kaneel, 1 el kokosrasp, handje goji
T: 2 kleine kikkererwten burgers
L: 50 gr quinoa, 180 gr diepvries spinazie (fijn gehakte, 100% spinazie), 2 lamskoteletjes + "side salad" van 1 tomaat, 1/2 avocado - niet helemaal opgegeten ivm tijdgebrek
Sport: 1 uur PT training - 1/2 banaan (af en toe een stukje tijdens training door duizeligheid)
T: 1/2 banaan, 2 gedroogde abrikoosjes, proteïne shake
D: Tomatensoep (home made), groene salade met sla, tomaat, komkommer, radijs en gekookt ei
Sport: 50 min tennisles (ben nog een beginner dus niet ontzettend zwaar)
Drinken: water, zout water, thee en misschien vanavond nog een glaasje kokoswater.
Ik ben tevreden over vandaag
[edit] sport toegevoegd
phormicola schreef:Gisteren niet meer toegekomen aan mijn ijslolly omdat ik op de bank in slaap was gevallen als een oud wijf
Vandaag:
O: 20gr havermout, 20gr Bambix, 10gr haverzemelen, 5gr lijnzaad, 1 banaan, 1el cacao, 15gr oerzoet, 1 ei
B: 50min KT; voorkant benen, borst, armen en schuine buikspieren + 10min crosstrainer
L: 5 Allison boterhammen, 60gr schouderham, 30gr 20+ smeerkaas, 30gr Edammer kaas, ijsbergsla en komkommer
T: 1 Soma roggebroodje met 15gr pindakaas
T: 1 appel, 1 banaan, 200ml halfvolle melk
A:200gr gemarineerde krabbetjes, gebakken,300gr bloemkool met kruidenen 1 pitabroodjespareribs met een gepofte aardappel en twee el knoflooksaus, paar stukjes stokbrood met kruidenboter, hapje gegratineerde aardappelen van man
T: 1 ijslolly (ben nu al 3x vergeten om de laatste op te eten)
oorspronkelijk was 2300kcal, daar zal ik nu ver boven zitten. 2400kcal verbrand.
Eliana schreef:O: 80 gr muesli 5 gr chiazaadjes 5 gr lijnzaad 1 tl bijenpollen
B: hele huis stofzuigen half uur lopen 10 km fietsen 20 minuten paardgereden in stap
T: 4 chocoladekoekjes
L: banaan ei pannenkoekjes ( 1 ei 1 banaan 40 gr havermout beetje bloem en melk)
B: 15 minuten bij fysio sportenuur wandelen kwartiertje tuinieren
T:? Ben bij vriendin stukje rabarber kruimel taart paar snoepjes
A? Eten ergens anderstomatensoep kip.met rijst en groenten. Cheesecake met vers fruit nasavonds nog paar dropjes
Ik tel eigen nooit calorieën maar geloof niet dat ik te weinig heb
elinebakker schreef:Eerste schooldag, beetje vreemd gegeten. Ook na het avondeten nog tot nu op stal geweest, zit helaas dus maar op 1800 kcal terwij ik nu net nog 1,5 plak bananenbrood op heb. Zo zie je dat dit lijstje wel veel lijkt, maar dus niet zoveel inhoudt. Wilde nog groente eten als ik terug kwam van stal, maar nu echt geen zin meer in!
O: 200g yoghurt, 60g cruesli, 2 krenten bh, optimel
L/T: appel, snee roggebrood met gestamptemuisjes, 2 krenten bh
A: 2 zuurdesem crackers met 2 plakken kaas, optimel, groentenburger
T: 2,5 plak bananenbrood
Ik kwam vandaag bij de Plus bulgur tegen, wat is dat ook alweer en wat moet je ermee? Verpakking was in het Turks
Citaat:Gisteren
O: 2 gekookte eieren en glas grapefruit sap
T: Appel
L: Thaise rode curry soep, gemengde salade met honing mosterd dressing en een gekookt ei"
T: handje dropjes
T: banaan
A: 3 gebakken eieren (zonder boter), 2 knackebröds, tomaat en een bakje magere kwark met zoetstof
T: 1 biscuitje en 2 keelsnoepjes
B: paardrijden en klein stukje naar gefiets
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, honing, lijnzaad en hennepzaad; gekookt ei
T: appel
L: 2 wortels, halve rode biet (beide rauw geraspt) met een halve avocado, 100gr kikkererwten (gekookt) en bosui
T: banaan, sinaasappel
A: kapucijners met paprika, wortel en courgette; ernaast sla met tomaat, gekookt ei en een beetje ketchup
T: roggecracker met pindakaas, blokje pure chocolade (92% cacao)
B: 12 km fietsen, drie kwartier paardrijden
Jezzi schreef:T- 28 gr whey, 100 ml magere melk, 300 ml water
O- 2 vb leverpastei
T- 8 drop fruit duo's
L- 50 gr pasta, 130 gr tonijn, el pesto
T- pre work out/20 gr dex/28 gr whey, 100 ml magere melk
T- stuk komkommer
D- 75 gr kip, el olijfolie, 60 gr meergranenrijst, 300 gr broccoli
T- 75 gram rozijnen
T- 25 gr micellar, 100 ml magere melk, 300 ml water