Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:een lage GI waarde zorgt dat je een tragere verbranding hebt en dat je een langer hongergevoel hebt toch? Dus het enige is dat ik hierdoor misschien weer sneller honger heb als ik het goed begrijp dus als je echt iets voor de trek zou willen pakken beter iets kunt pakken met een lage GI waarde, maar qua kcal maakt hetn iet veel uit?
Cheetahfan schreef:Welkom terug MandyFijn dat je het leuk gehad hebt.
Vinden jullie mijn lijstje van vandaag eigenlijk oke? Ik ben zelf wel blij met dit lijstje.En dan als lunch afwisselen met brood/yoghurt+fruit en avondeten veel groenten en kleine portie vlees en aardappel/rijst.
phormicola schreef:Ik ben vandaag ultra clean aan het eten, op BMR niveau. Ik heb besloten om morgen m'n foto's te laten maken voor m'n blog, aangezien ik later die avond een meidenavondje heb met makeup en allerlei snacksDoor het Indiaase eten hou ik een kilo vocht vast en die hoop ik vandaag uit te plassen
B: 20 minuten fietsen
O: smoothie van 200gr meloen, 100gr magere kwark, halve banaan, 25gr krulandijvie, 40ml kokosmelk, 5gr cacao, 10gr lijnzaad, kaneel, chilipoeder
T: 73gr banaan, 1 kleine sinaasappels
L: smoothie van 1 appel, 2 bananen, 150gr mango, 100gr griekse yoghurt, 25gr krulandijvie, 50gr komkommer, kaneel, cayennepeper
T: 1 kleine sinaasappel
A: grote salade: 200gr bio sla, 50gr rucola+radijsblad uit eigen tuin, radijsjes uit eigen tuin, 20gr ui, 2 grote trostomaten, 200gr komkommer, 200gr tofu, verse citroensap. Na: halve galiameloen, 1 appel, 3gr walnoot
1525kcal