Armaris schreef:Om even op je vraag terug te komen Angelique.
Ik zit op school en heb 15min pauze, ik doe er 10min over om mijn spullen in en uit mijn kastje te laden én nog eens naar het toilet te gaan. Dan heb ik nog 5min over om te knabbelen en dan is het snel snel wat eten en drinken. Een kop thee krijg ik zelfs niet binnen. Misschien heb je tips voor een betere maar ook snelle hap?
waar staat je kastje dan helemaal? 
je kan ook 's ochtends een appeltje schillen en een mandarijntje pellen. alles in stukkies in een bakje en dan kan je snel eten. scheelt heel veel als het schilletje weg is!
ingrid, fijn dat die pil zo goedkoop is voor je! ik betaalde 35 euro per half jaar.
hoe is het nu met je broertje sanne?
ik was altijd wel fan van online shoppen, maar heb het zoooo vaak moeten retouren dat ik er niet meer aan mee doe. alleen bikini's wil ik nog wel doen...
wat balen van je knie imre! en ook van het aankomen natuurlijk. wat nu?
knuf voor noor en monica en ook voor het broertje van sanne 
net bij de kapper geweest, haartje 3 cm korter en wat blonder. daarna nagels laten vernieuwen. set was niet blijven zitten, dus heb gratis een nieuwe set gehad. helemaal fijn dus! jammer alleen dat ze gaat stoppen ivm allergie en ik dus op zoek moet naar een andere goede styliste... damn
vandaag:
o: 2 vb kaas 30+
t: 2 eierkoeken
l: 4 wb geroosterd met alleen beetje boter
t: ?
a: gebakken aardappeltjes, kipfileetje, roerbakgroente
b: 1 uur bodycombat, 1 uur bodyattack, 15 km fietsen