[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 17:02

Ik vind echt niet dat je veel te veel eet hoor meid! Lachen

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 17:39

ik ben weer terug uit utrecht. Zo even terug lezen. Het wakeboarden ging moeilijk. Wat is dat zwaar zeg! Heb blaren op mijn handen. Wel leuk. Heb me ook netjes aan mijn dieet gehouden. Vandaag sushi gegeten dus dat is lekker mager. Niet gesnoept!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 18:41

ukje schreef:
Wens ik je veel succes en dat bedoel ik in goede zin, Je moet wel goed je mannetje staan maar volgens mij kun je dat wel. Heb een halfjaar bij zo'n kind in de taxi gezeten wat op zo'n soort school zat het was echt geen pretje.

Hhmm Uk, je mag je woorden wel een beetje aanpassen hoor.. 'Zo'n kind' klinkt niet echt.. aardig..
Het zijn ook gewone kids en vaak is het werken met deze kinderen nog leuker dan op het reguliere onderwijs Knipoog

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 18:49

ladyjoy schreef:
ukje schreef:
Wens ik je veel succes en dat bedoel ik in goede zin, Je moet wel goed je mannetje staan maar volgens mij kun je dat wel. Heb een halfjaar bij zo'n kind in de taxi gezeten wat op zo'n soort school zat het was echt geen pretje.

Hhmm Uk, je mag je woorden wel een beetje aanpassen hoor.. 'Zo'n kind' klinkt niet echt.. aardig..
Het zijn ook gewone kids en vaak is het werken met deze kinderen nog leuker dan op het reguliere onderwijs Knipoog

Ik heb vorige week nog een activiteit uitgevoerd met moeilijk opvoedbare kinderen van een middelbare school. Dit moest ik doen voor mijn opleiding: SPH. Vond het ook erg leuk, echt een uitdaging! Ja. En inderdaad, dit zijn net zo goed normale kinderen, ze hebben alleen net iets meer aandacht en zorg nodig.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:28

Flevogirly schreef:
Flevogirly schreef:
Dankje Blesje Haha!
Succes LadyJoy Haha!

Oke.. mijn dag is wel verkl**t door mijn lunch, maar goed.

1 boterham met sallery salade + boter
1 plakje Indische cake
1 beker chocomelk light (moet voor calcium)
2 boterhammen met pindakaas en sallery, 2 biscuitjes met jam (allemaal met boter)
1 waterijsje (raketje)
1 beker warme chocomelk en 1 koude (wel over de dag verdeeld hoor niet achter elkaar aan haha).
1 bordje spagetti
magere yoghurt met aardbeien van Vifit

Weer aangepast Schijnheilig

Sorry Noor, ik kan het niet echt als een complimentje zien Scheve mond Verdrietig

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:30

@kenso0wlover & ladyjoy: ik ga aankomende jaar 'pedagogisch werker' als opleiding doen: uiteindelijke doel? Met kinderen werken die een beperking hebben. Dus vind het wel leuk om te lezen dat jullie zo leuk hebben en zien als een uitdaging. Ik zelf zie het ook als een uitdaging.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:49

Hi Ladies,
even gauw een zwaaitje uit Italie! Doei!
Hoop dat alles goed gaat bij jullie. Ik heb het hier erg naar mn zin, het weer is prachtig, het eten veel te lekker, maar wel lekker genieten dus!
Tot over een weekje!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:46

ladyjoy schreef:
ukje schreef:

Sorry, Mijn ervaring was niet zo leuk met die jongen ook omdat hij aan me zat enzo. k had me wens je veel succes al aangepast om er bij te zetten in positiefe zin sorry ik kan nogal bot zijn soms. Vriendjes zijn?
En ik weet het ook alleen maar uit verhalen hoe ze kunnen zijn en deels vooroordelen.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:46

Lieke, Mooi dat je je zo goed vermaakt! En je prachtig weer hebt Lachen Veel plezier nog!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:48

Mijn dagje:

O: 2 vk boterhammen met vruchtenhagel
T: plakje ontbijtkoek
T: appel
L: 2 vk boterhammen filet american en 1 vk boterham pindakaas
T: koekje en wat druiven
D: 1,5 pannenkoek met spek en eentje met banaan (ben bij oppassen en eet hier want pas tot heel laat op dus ja eten wat de pot schaft..)
T: ? misschien nog een appeltje...

Beweging: uhh schoongemaakt vanmorgen... Knipoog

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 21:08

@Lieke: fijn dat je het zo goed hebt in Italië! Haha!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:17

Teruggelezen.

Mooie sieraden nienewiep!

@ Welshcobfan: je zou een brief naar de MAc moeten schrijven: verkoop mij geen mc el nacho meer Tong uitsteken!

@ Flevogirly: Wat leuk dat diesel er is! geef hem maar een knuffel van miJ!

Welkom Mieke_Lotte

@ LJ gefeliciteerd met je nieuwe baan! spannend!

Beterschap aan alle zieken!

Mijn dag:
O: 2 kleine pistoletjes, 1x smeerkaas 1x vegetarische pate
T: aardbeiensap
L: Sushi Vingers aflikken
T: 1 handje chips
A: Kouluyuk met rijst en als toetje een halve magnum temptation, (met mijn moeder gedeeld)
T: 1 klein blokje chocolade

Beweging, half uur gefietst, half uur geskate, gewinkeld.
Eigenlijk te weinig fruit. daar moet ik een beetje om gaan denken. maar was aan het winkelen dus dan schiet zoiets er al snel in

Mijn broer weet ook niet hoe hij mijn computer moet maken dus die gaat naar de reparateur. hopelijk ben ik niet alles op mijn harde schijf kwijt Boos! mijn hele scriptie staat erop! Sigaar

Morgen vrijwilligen bij de endurance wedstrijd in otterlo. Heb er zin in, ga samen met mijn zusje we zitten op een post waar heel veel mensen langskomen dus het word druk.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:30

Hoi allemaal!

Leuk dat je vrijwilligerswerk doet bij wedstrijden Sash! Lijkt me leuk werk. Haha!

Heb net gewerkt, was niet zo druk dus niet heel zwaar. Alleen toen ik een bak ijs terug in de vitrine wilde zetten kwam mn vinger ertussen. Nagelbijten / Gniffelen En die bakken wegen echt 10 kilo, haha.

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:57

NieneWiep schreef:
Heb net gewerkt, was niet zo druk dus niet heel zwaar. Alleen toen ik een bak ijs terug in de vitrine wilde zetten kwam mn vinger ertussen. Nagelbijten / Gniffelen En die bakken wegen echt 10 kilo, haha.

Wat voor werk doe je dan? Lachen
Lekker verleidelijk, bakken ijs van 10 kilo. Knipoog

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:00

Ik ben nog steeds ziek dus. Vanmorgen leek het goed te gaan, maar toen ik eenmaal vijf minuten aan het werk was merkte ik dat het toch echt niet ging. Ik ga mijn dagje dus ook niet plaatsen, want het was geen goede dag.
En geen goed voorbeeld dus.
Ik ga nu lekker slapen, hopen dat ik morgen wél fit genoeg ben om te werken.

Ciaooo!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:08

vervelend zeg. Beetje rust houden. Uitzieken en dan voel je je maandag vast beter! Beterschap!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 09:31

wel bijgelezen, niet alles onthouden Clown

flevo, hoe gaat het met diesel?
lj, nogmaals van harte met je nieuwe job! geweldig werkplek zeg ik! dat is de zelfde doelgroep als ik heb.

zo, een hele hectische week achter de rug en daardoor ontzettend slecht gegeten. de hele week om half 5 op, erg druk op school, na school weer naar stal, ergens tussendoor eten, donderdagavond 4 sollicitanten op gesprek en gisteren een door de politieacademie georganiseerde dag voor onze leerlingen,
nu kan je me opvegen....

de broekriem ga ik weer even aanhalen wat eten betreft:
o: yoghurt met fruit 'n fibre
t: banaan, appel
l: 2 desembh filet american
t: perenijsje
a: wraps met tonijn

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 09:58

Ik ben druk aan het inpakken en de laatste dingen aan het schoonmaken. Gister al veel gedaan. Vannacht gaan we om 2u weg. Ik was gister op stal omdat Kveld ingeënt zou worden en wilde nog een rondje met Jónas doen, maar het plenste zo vreselijk hard dat rijden er niet van is gekomen. Gelukkig heb ik nu nog wat tijd, dus ga straks nog even met hem weg. Anderhalve week geen paarden, bleh. Tong uitsteken

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 10:02

@ Lieke: Klink goed, veel plezier nog. (Als zal je doit waarschijnlijk niet meer lezen..

@ kenso0wlover: Hopelijk voel je, je vandaag weer beter. Beterschap!

@ Wind: Waar ga je naartoe?

Mijn dag van vandaag is nog geheel onbekend. Bloos
Ik ben pas net een half uurtje op en zit nu aan de optimel yoghurt. Verder weet ik het nog niet.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 10:20

Misschien kennen jullie me niet meer, maar ik voel me toch verplicht weer mijn kop te laten zien (figuurlijk dan Clown )

Zat de laatste tijd nogal wat tegen, oa: ik zit nu (nog) aan de zoutsupplementen (lekker vochtvasthoudend Koe ) ivm lage bloeddruk (veel flauw gevallen laatste tijd etc etc). Daar wil ik zsm vanaf, ga ook meer sporten na mijn laatste tentamen (maandag!) en hoop dat een goed eetpatroon daar dus ook bij helpt.

Ik ga zo maar eens lekker douchen en 2 maisboterhammen met (we hebben niks anders) coburger ham als beleg.
T: tussendoor heb ik een pakje Lu Time out time
L: brood met ... ?
T: ik hoop wat fruit te vinden beneden (ben alleen thuis, en ga even het huis niet uit ivm leren)
D: geen idee. Vriendlief gaat aan de shoarma/pizza (makkelijke hap) en ik heb deze week al een pizza en bakje patat op. Bloos
T: 's avonds drink ik meer om mijn maag te vullen, ook om te trachten dat ik eens aan mijn 1,5 liter kom.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:02

kenso0wlover schreef:
Wat voor werk doe je dan? Lachen
Lekker verleidelijk, bakken ijs van 10 kilo. Knipoog

Ik werk bij een banketbakker/ijssalon. Haha!

Mijn dag is nog een beetje onduidelijk..

O: Weetabix met halfvolle melk
T: 2 mandarijntjes
L: Iets in de stad wsl
T: Appel
A: ?
T: ?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:05

@Sash: dankjewel Haha!
@BA: met Diezel gaat het super Haha!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:38

Planning Lachen

O: Verse jus, thee. ( ik weet niet genoeg, maar had heel erg koppijn dus ben nog weer op bed gekropen.)
L: Witbroodje met gebakken ei, zout, mosterd en peper.
1 kom volle melk met chococornflakes (wat anders mijn ontbijt was wss Knipoog )
T: Fruit, weet niet wat we nog hebben liggen.
A: Friet. Zonder saus, met zout.
T: Weet ik nog niet. Misschien kaas anders crackers.

O + L = 504 Kcal.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 13:53

imre, veel plezier zeg! dat het trouwens bij jullie zo gehoost heeft gisteren is echt bizar. wij hebben echt een geweldige zomerdag gehad. alleen 's avonds na half 10 koelde het in eens in rap tempo af.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 14:22

Joh, eergister ben ik ook al zo vreselijk nat geworden. Kon mijn bh zelfs uitwringen. Clown Dat het hier regent vind ik niet erg, we hebben een tekort van 200mm aan regen in het noorden, maar dat ik dan net om die tijd naar buiten moet is wel een beetje jammer. Clown

Trouwens, ik heb in augustus een extra paard om te rijden, dus dan kunnen we prima samen op pad! Haha!