Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ukje schreef:Wens ik je veel succes en dat bedoel ik in goede zin, Je moet wel goed je mannetje staan maar volgens mij kun je dat wel. Heb een halfjaar bij zo'n kind in de taxi gezeten wat op zo'n soort school zat het was echt geen pretje.
ladyjoy schreef:ukje schreef:Wens ik je veel succes en dat bedoel ik in goede zin, Je moet wel goed je mannetje staan maar volgens mij kun je dat wel. Heb een halfjaar bij zo'n kind in de taxi gezeten wat op zo'n soort school zat het was echt geen pretje.
Hhmm Uk, je mag je woorden wel een beetje aanpassen hoor.. 'Zo'n kind' klinkt niet echt.. aardig..
Het zijn ook gewone kids en vaak is het werken met deze kinderen nog leuker dan op het reguliere onderwijs
Flevogirly schreef:Flevogirly schreef:Dankje Blesje
Succes LadyJoy
Oke.. mijn dag is wel verkl**t door mijn lunch, maar goed.
1 boterham met sallery salade + boter
1 plakje Indische cake
1 beker chocomelk light (moet voor calcium)
2 boterhammen met pindakaas en sallery, 2 biscuitjes met jam (allemaal met boter)
1 waterijsje (raketje)
1 beker warme chocomelk en 1 koude (wel over de dag verdeeld hoor niet achter elkaar aan haha).
1 bordje spagetti
magere yoghurt met aardbeien van Vifit
ladyjoy schreef:ukje schreef:Wens ik je veel succes en dat bedoel ik in goede zin, Je moet wel goed je mannetje staan maar volgens mij kun je dat wel. Heb een halfjaar bij zo'n kind in de taxi gezeten wat op zo'n soort school zat het was echt geen pretje.
Hhmm Uk, je mag je woorden wel een beetje aanpassen hoor.. 'Zo'n kind' klinkt niet echt.. aardig..
Het zijn ook gewone kids en vaak is het werken met deze kinderen nog leuker dan op het reguliere onderwijs
NieneWiep schreef:Heb net gewerkt, was niet zo druk dus niet heel zwaar. Alleen toen ik een bak ijs terug in de vitrine wilde zetten kwam mn vinger ertussen.En die bakken wegen echt 10 kilo, haha.
kenso0wlover schreef:Wat voor werk doe je dan?![]()
Lekker verleidelijk, bakken ijs van 10 kilo.