Ik kan alleen uitslapen als ik een tijdje niet of weinig heb gewerkt. Als ik eenmaal in het ritme ben van vroeg opstaan kom ik daar ook niet zo makkelijk uit!
Ik kon dat ook nooit maar tegenwoordig toch wel. Dan kan ik in het weekend wel uitslapen. Waarschijnlijk moet ik dan wat slaap inhalen ofzo. Maarja, ik ben zo'n moeilijke slaper, dat ik eigenlijk nooit 'uitgeslapen' ben!
Ben 4 daagjes alleen thuis, dus nu is sta ik extra op de proef gesteld of ik het alleen aankan, dat netjes eten... Tot nu toe ging het...
O: 1gateau breakfast + 1,5 boterham kaas + koude koffie cappuchino T: 2 vicks T: glaasje roosvicee (veel suiker, maar haalt m'n ijzer naar boven) L: 1 klein grof broodje tonijntino + 1 oreo koekje rest is planning, hopelijk houd ik me eraan T: 1 activia cocos yoghurtje A: Sla met geitenkaas (iemand suggesties voor een lekker recept, ik wilde eens proberen de geitenkaas in de over opwarmen met een beetje luikse siroop ipv honing...) T: waarschijnlijk parkavond dus een (alcoholisch) drankje ofzo zal er wel bij zitten...
Morgen avond maak ik waarschijnlijk wok klaar, zaterdag eet ik waarschijnlijk op kamp bij m'n zusje (visite) en zondag eet ik waarschijnlijk bij m'n vriend, komt allemaal goed uit, moet ik niet veel koken Niet dat ik het niet leuk vind, maar dan eet ik altijd onbewust tijdens het koken
Neem je geitekaas, bij voorkeur een buche en snij daar een relatief dikke plak van. 1.5cm ofzo, leg dat op een boterhammetje zodat dat spel aan 1 kant bedekt is. Smeer bovenkant in met siroop. Steek onder de grill. Met honing is de combinatie paprika curry wel lekker om daarover te strooien . Bij siroop het ik dat nog niet gedaan.
@ Denice, wat jammer dat je niet geslaagd bent Hoe is de situatie nu thuis?
@ Ilse met verlatingsangst Ik kan mij het op zich wel voorstellen, ik had toen ook een fijne instructeur en dan raak je toch wat op elkaar 'ingespeeld' Mijn zussen + broer en ik hebben allemaal van dezelfde man les gehad
@ Gemma, je woont niet zo ver bij mij vandaan en mag mijn auto wel even stofzuigen *moet stiekum lachen om het wasmachine verhaal*
En oooooooooooooooooooh wat ben ik MOE! en wat heb ik slecht geslapen tijdens de 'slaap'dienst, dus nu even wat boterhammen en dan maar weer een uurtje plat. Mijn eetdag van gister wil ik niet meer over praten
Haay Girls ik ben weer terug van vakantie en ik ga vanaf morgen weer aan de slag!! @ maartje_h: Ik heb ook een keer een vogeltje naar Tilburg gebracht, ik denk dat dat het beste is!! succes
Zo ik ga nu mooi niet bijlezen vanaf pagina 339, doe ik straks wel, moet nu opruimen
Groningen was super! Vriendin die er na de zomervakantie gaat studeren heeft meteen een kamer gevonden, dus helemaal goed Eten was slecht, vandaag een rol mentos gegeten dus ook niet goed Maar heb wel alle koekjes die over waren van gister weg gedaan.. en de restjes chips hebben we daar al weggegooid
Het is een huis dat nieuw is aangekocht om te verhuren. Er komen nu 4 1e jaars meisjes in, allemaal nog nooit op kamers geweest, dus vast gezellig. Huis was wel mooi, ze heeft een kamer van 20 m2 dus dat is wel oke