Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
): Twee volkoren boterhammen, besmeerd met tzaziki (thanks voor de tip Phor!
), plakje kaas en komkommer
Ik zie gewoon het nut er niet van om je 'vol te stoppen' met amandelmeel ed als het je gaat om een pure manier van eten. Als je gewoon meer groenten, vlees, lekker veel vet en paleo approved koolhydraatbronnen zou eten zou je ook niet afvallen. Het is maar hoe je 'paleo' ziet, ikzelf zie die baksels niet als paleo. Wmb draaf je dan voorbij het principe erachter. Volgens mij is hetd an eerder glutenvrij, ofzo?
) met ketchup, gebakken uitjes a la Conimex en kroepoek
)
Tayga schreef:Planning vandaag:
O: havermout, kokosmeel, whey, lijnzaad, chia en sojamelk
T: appel, paar aardbeien
L:4 x roggebrood, roerei van 2 eieren, 300 gr. soepgroente + beetje kaashalf stokbrood, stuk met zalm, gekookt ei, rucola en aioli en stuk met ham, rucola en aioliOnverwacht met vriendlief geluncht
T: 500 gr. aardbeien + yoghurt
A: speltpasta,gehaktgemarineerde kip, groente, enchilisauswoksaus
T:3 kiwi's250 gr aardbeien + volle yoghurt
B:hopelijk8 km hardlopen, maar moet eerst een werkgroep overdrachtsbelasting in elkaar zetten vandaag.
xEmily schreef:Vandaag
O: 60g havermout, 200ml halfvolle melk, 3 el gojibes/lijnzaad/pompoenpit/pijnboompit/zonnebloempit mix
B: 30 DS lv. 3
T: 2x mandarijn
L: 2x bth halvarine-gerookte kipfilet, 1x bth mosterd-kaas-rucola, twee waspeentjes![]()
T: Schaaltje magere kwark met aardbei
A:1halve aardappel, 4 ol roerbakgroenten, 2 ol kip+champignons, schaaltje magere yoghurt
B: 10km fietsen
B: 30 min zwemmen
T: Choco rijstwafel met kokos
B: 7km fietsen
xEmily schreef:xEmily schreef:Vandaag
O: 60g havermout, 200ml halfvolle melk, 3 el gojibes/lijnzaad/pompoenpit/pijnboompit/zonnebloempit mix
B: 30 DS lv. 3
T: 2x mandarijn
L: 2x bth halvarine-gerookte kipfilet, 1x bth mosterd-kaas-rucola, twee waspeentjes![]()
T: Schaaltje magere kwark met aardbei
A:1halve aardappel, 4 ol roerbakgroenten, 2 ol kip+champignons, schaaltje magere yoghurt
B: 10km fietsen
B: 30 min zwemmen
T: Choco rijstwafel met kokos
B: 7km fietsen
Planning morgen:
B: 30DS lv.3
T: Banaan
L: 2x bth halvarine-ei, 1x bth halvarine-abrikozenjam (50%), 1/4 rode paprika
T: Schaaltje magere kwark met appel
A: ? , schaaltje magere yoghurt
B: Hardlopen, 3x 7 min, 2 min rust
T: Handje amandelen
~ Gewicht is al drie weken (precies) hetzelfde. Hopen dat ik mijn set point weight heb gehaald
elinebakker schreef:Het is vandaag internationale Anti Dieet Dag hoor ik net op de radio! Laat ik nou net een heeeerlijk bananenbrood hebben gebakken
mn kokosolie is op
) en suikervrije rozebotteljam + halve eiwitshake
Maar nog een weekje
Jespri schreef:O: Magere kwark met muesli.
L: Bruine Ciabatta met zalm, roomboter, rucola sla en kappertjes.
T: Appel + Mandarijn
A:Iets met asperges.Asperges met ham en botersausje, aardappels en 1 kleine varkens file
T: Vla
B:Huishouden
D: 250ml Volle melk, 500ml Water, 500ml Frisdrank, 250ml Koffie met 1 suiker en melk.