[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:47

Lekker sanne!

Ja, daar heb ik wel eens van gehoord, leuk dat je gewonnen hebt!!

Ik heb vanmorgen weer heerlijk gereden met Gadget :) net gedouched en chocoladetaartjes gemaakt voor vanavond. Zo ff lekker de stad in :)

Hele fijne jaarwisseling allemaal als ik jullie niet meer hier zie!! :*

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:48

veel plezier SIs, jij ook een fijne jaarwisseling!

fietsje wordt hier nu heem gebracht, maar hij mag lekker meteen de schuur in, durf echt neit te fietsen in de sneeuw, ben veel te bang dat ik meteen onderuit ga :D

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:19

Wat leuk een nieuwe fiets Sanne! :)

Sizz, fijn dat je lekker gereden hebt! mmmm lekker chocolade taartjes! Fijne jaarwisseling ook!

Ik heb vandaag lekker lui gedaan, tot 10u uitgeslapen. En net op stal geweest. Kon eindelijk in de longeerbak komen. En de longeerbak was op de hoefslag wel te doen, midden was nog behoorlijk hard en wit (naar niet heel glad). Maar goed meneer was erg gek,... en komt dat altijd over t midden denderen enz.. Dus maar heel kort gelongeerd, want vind dat toch een beetje gevaarlijk want hij weet niet altijd goed wat hij doet als hij zo gek is... dan ligt hij weleens bijna onderuit..
Straks naar m'n ouders, daar eten en de vriend van m'n zusje komt en m'n later op de avond want die moet tot 23u of 23.30 ofzo werken.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:22

Fijne jaarwisseling allemaal! Spreek jullie in 't nieuwe jaar weer :D

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 12:05

Iedereen een gelukkig en slank en gezond nieuwjaar toegewenst.Balen Sanne dat je fiets is gjat, is mij ook een keer gebeurd maar heb hem een dag later teruggevonden

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 12:11

Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig en gezond nieuwjaar wensen! :D

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:20

Hallo! :)
Mag ik mij melden?
Zoals vele anderen heb ik ook goede voornemens. :)
Ik ben absoluut niet te zwaar, maar ik ga misschien modellenwerk doen en dan moet er min. 8kg van af. (mijn ouders staan achter me) En ik heb nog nooit gelijnt, dus weet niet goed waar te beginnen.
Dus als iemand goede adviezen voor mij heeft, heel graag!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:28

Welkom Aardbeitje,
tuurlijk mag je je hier melden. Heb je de begin post al gelezen? Daar staan veel tips in.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 15:47

ik weet niet of dit dan het juiste topic voor je is aardbeitje...

fijn dat je een nieuwe fiets hebt sanne! welke is het nou geworden?

@hier:
gisteren van 9 tot 2 in de keuken gestaan; pizzahapjes gemaakt, verse huzarensalade, gevulde eitjes en moest natuurlijk mijn taart nog bekleden! daarna gauw oliebollen gehaald (gelukkig al besteld) en vervolgens even in bad ivm een zere rug. lang staan wil echt niet meer! vervolgens nog een uurtje geslapen/gedommeld en toen op weg naar vrienden. vieren daaar al jaaaaaaaaaren oud en nieuw. dit keer met het zwarte pietenspel. we hebben erg veel pret gehad en alle hapjes zijn schoon op!
tijdens het vuurwerk kijken werd er even druk geschopt door guppie, maar daarna werd het rustig tot ik weer in bed lag om half 4. Vannacht paar keer wakker geweeest door maagzuur. dat had ik nog niet eerder. vanochtend en nu nog steeds wat last van, vooral als ik buk ofzo.
net de badkamer een grote beurt gegeven, 4 wassen gedraaid en 2 wassen weggevouwen en gestreken. hans heeft de speigelplank voor boven de commode voor de laatste keer geverfd, dus als het goed is kan ie er zondag op (morgen eerst de speigels erop plakken). Ook heeft hij alvast van die veiligheidsdingen in de stopcontacten geplaatst, dus dat is weer iets van het lijstje wat afgestreept kan worden.
straks komt mijn moeder nog even langs en naar naar de babykamer kijken. daarna gaan we naar mijn schoonmoeder, daar is dan ook mijn zwager met zijn vrouw.

verder iedereen natuurlijk het allerbeste gewenst voor 2010!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:07

Iedereen een gezond en gelukkig 2010 gewenst!! :*

Wij zijn gisteren bij vrienden in Amsterdam geweest, daarna nog naar een feestje geweest... Half zes eindelijk in bed. Nu in de auto en op weg naar nieuwjaarsreceptie van mijn familie. Is elk jaar, zo een 60 man bij elkaar :D leuk om iedereendan weer te zien en bij te praten :)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:28

Iedereen de beste wensen en een gezond 2010!! :)

Leuk Sizz! Veel plezier

Angelique, je bent weer druk geweest gisteren en vandaag ook alweer!!

Ik ben net op stal geweest. Knol was zwaar gestoord.. Ging even longeren aan de dubbele longe. Maar hoefslag was wel te doen, maar de rest was nog erg hard. Maar meneer was helemaal gek... rennen, bokken, rare sprongen maken, 180 graden omdraaien opeens, vanuit stap opeens als een idioot weg galopperen... over de midden heen racen... En toen kwam er een ander paard aan de hand langs, nou die staart erop en kop erop (hoger kon z'n hoofd niet...) Ik wist niet dat ik een arabier x tuiger had :P Uiteindelijk is het gelukt om hem normaal wat redelijk ontspannen rondjes te laten draven maar pffff haha

Nou en nu ga ik naar het werk... korte avonddienst tot 21u :evaw:

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 18:20

ook vanaf hier de beste wensen!

't is de batavus future geworden angelique!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:38

Ookal kom ik hier alweer een poosje weinig- tot niet. Ik kom jullie toch even gelukkig nieuwjaar wensen. Dus bij deze, de beste wensen!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:47

even snel vanaf mn telefoon wens ik jullie allemaal het allerbeste voor 2010! dat het maar een goed jaar mag worden voor iedereen!! tot later dit weekend! :*

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:54

Gelukkig nieuwjaar meiden! :D

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:54

Het heeft hier al weer een paar uurtjes gesneeuwd en het sneeuwt nog steeds. Het witte was weg maar is weer volop terug

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:55

Hier ligt een dikke laag sneeuw, de wegen zijn spiegelglad en de gemeente is aan het bezuinigen dus er wordt niet gestrooid :+ (waardoor nu ook de bussen niet kunnen rijden)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 15:39

Zo, allemaal een fijne jaarwisseling gehad?? Ikke wel, heb lekker aan de rose gezeten :9 en lag rond 02.00u op bed, was versleten!

Het heeft hier ook gesneeuwd. Niet al te veel gelukkig, klein laagje maar. Vind het wel balen hoor, die sneeuw, Ik wil morgen eigenlijk buiten gaan rijden, maar moet morgen maar even kijken hoe de wegen erbij liggen......

@Wendy: Fijn, die gemeente...... :+

Mijn schema vandaag:
O: bakje muesli met yoghurt
T: niets, heb laat ontbeten.....
L: 3 bruine boterhammen met smeerkaas van Slankie
T: 2 mandarijntjes en en ik denk nog een eierkoek
D: frietjes!!!!! :Y) . Die heb ik al een tijd niet op, ga er heerlijk van genieten!!!!!
T: paar pindapepsels

Fijn weekend verder allemaal!!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 15:52

Hier sneeuwt het helemaal niet! Gelukkig want heb het helemaal gehad met die sneeuw... ;) Met vervoer naar 't werk is dat altijd zo'n gedoe met die scooter...

Nu heel saai aan het oppassen van 8.30 tot 23u

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 16:00

Hier heeft het ook beetje gesneeuwd, maar de bak was gesleept, dus superschoon en heel fijn te rijden :j Heb proefjes geoefend met Gadget, ging best ok :j was 1e keer dat we L1 proefjes oefenden.

Gisteren was erg gezellig met familie :j daarna nog even langs m'n oma gereden en gelukkig nieuwjaar gewenst.

Vanmorgen aan het schoonmaken geweest hier, daarna richtig stal gereden en net gelunched en zijn nu bezig om de kerstboom af te breken :D

Mijn dag vandaag;
O: activia yoghurtje, appel
t: - (laat uit bed & op stal)
L: 2 bb met 30+ kaas, tomaat/augurk/mosterd, kop pittige tomatensoep
t: appel
t: 2x mandarijn
D: we gaan zelf sushi maken :D :Y)
t: ?

Bew: paardgereden

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 17:19

:wave:

Ben er weer, Niels kon niet wachten om weer door te gaan met klussen dus zijn dagje eerder teruggegaan :+
Maar vakantie was erg relaxed, lekker uitgewaaid op het strand, naar DH en scheveningen geweest en voor de rest weinig bijzonders, veel hangen en relaxen :Y)

Nu weer thuis, ben doodmoe, veel te weinig geslapen deze vakantie := sliep enorm slecht en Niels juist heel veel, die was versleten na al het klussen van de laatste tijd dus die sliep iedere nacht van half 11 tot 10 uur volgende morgen en ik van 2 uur snachts tot half 9, dus dat schoot niet erg op :=

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:01

Fijn dat je een leuke en relaxte week hebt gehad ingrid!!

Wij hebben net heerlijk eigengemaakte sushi op :Y) :D het was echt super goed gelukt!! Ze waren heerlijk :D we hadden verschillende combinaties gemaakt met: avocado, omelet, krab, zalm, komkommer, philadelphia & sesamzaadjes :Y) mjam!!

Ennn we hebben voor onze Wii mariokart gekocht :+ dus wordt avondje racen tegen elkaar haha

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 09:56

hmm klinkt goed, Siz!!
Hihi, de Wii is leuk he! Mn ouders hebben er 1, maar gebruiken hem niet meer...maar vind het zo aso om te vragen of ik hem mag gebruiken in Rotterdam voor Wii fit :+
Lijkt me ergens wel ideaal, scheelt me een abbo op de sportschool..maar goed, dat kan ik echt niet maken, heb al zoveel van daar meegenomen :+

Ik heb net lekker van 22 tot net geslapne, was zó moe :O nu weer beetje bijgeslapen, en vandaag laatste luierdagje!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 11:01

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 12:18

Zo wij hebben ook van 12u tot net geslapen :+ heerlijk!!

Wat een heelijke foto's weer ingrid!!