Naast mij werd een kookdemo gegeven door niemand minder dan Cas Spijker, aardige vent is dat zeg, echt heel relaxed.. gezellig een praatje mee gemaakt enzo.. en lekker gesnoept natuurlijk
Laatst bijgewerkt door SuSem op 09-05-09 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
lesilla
Geplaatst: 09-05-09 21:09
Wauw sanne wat een mooie meid ben je en ook zo slank!
Bij paul de leeuw die dieetshow: en nog een man hij moest niet lijnen want hij heeft een gb. Alsof dat er magisch afgaat na die operatie
Mijn dagje
0: broodje met haring t: aardbeien M: broodjes met vanalles A: mix van alles van onder kip met paprika en kruidensaus scampi met kokosjasje raita met groenten petatje duivelse scampis T: taart
Was zo moe gister avond dat ik om kwart over 6 al in slaap viel dus heb bijna het klokje rond geslapen denk dak zo nog wel even het bed in duik voel me nog zo moe.
vrijdag stormde het idd. was hier in alphen trouwens wel van het ene op het andere moment; zo scheen de zon en zo trok het helemaal dicht. ben rete-snel naar huis gefietst en toen ik mijn fiets in de schuur zette begon het te plenzen dat heeft maar 5 minuten geduurd en daarna trok het weer open. alleen de wind was en bleef sterk.
paulien, leuk die kur op muziek! sneu dat diezel niet mocht eten ivm de training. heeft hij niet de hele boel bij elkaar gekotst? dat doen die van mijn moeder namelijk wel als ze niet op tijd eten krijgen (soms al na 1 uur te laat)
katia, die parkeerboete kan je aanvechten hoor je eten ziet er weer heerlijk uit! kokkie!
mooie foon ingrid! ben benieuwd hoe dat touchscreen je gaat bevallen.
wat een gedoe lana! waarom ga je niet definitief bij je vader wonen?
ik heb imre al een poosje niet gezien. IMRE!
monica, misschien moet je gewoon eens ploffen. schudt dat ze wakker.
he patries! ik had mijn eerste onderzoeksvraag gesteld: "wat is een goede schoolpleinrichting voor kinderen tussen de 4 en de 20 jaar met een verstandelijke en motorische beperking'. de vragen waren goed, de hypothsestelling ook etc MAAR er was niet voldoende wetenschappelijke literatuur te vinden. Nu is de nieuwe vraag: "wat kan het ROTS en WATER project toevoegen aan het ZMLK-onderwijs ten opzicht van het Regulier onderwijs?' Ben benieuwd! We gaan zowel de keuken als de badkamer verbouwen. Alleen voor de badkamer komt een aannemer. Nu hebben we er een aantal laten komen en van 3 tot nu toe een offerte gehad. De prijzen (voor hetzelfde werk) variereren van 7500 tot 10.000... Noob rij ik nu 2x in de week. Donderdag was extra omdat mijn les dinsdag vanwege het slechte weer niet door kon gaan. Hoe gaat het met Pablo? Waarom is je studie financieel lastig? Heb je geen recht meer op stufi?
bels, wat voor shirtje heb je gekocht dan? *interesse*
sanne, begrijp ik nou dat je zelf de demo gegeven hebt bij siemens? wat vindt jij van de apparaten: Combisteamer en combitron? of doe je alleen de koffie-afdeling?
gisteren naar de sample-sale van tommy hilfigger geweest. 3 uur geshopt en gepast en we zijn beiden goed geslaagd. Ik heb: - winterjas (wol, houtje-touwtje) - spijkerbroek - linnen broek - linnen tuniek - blousje lange mouw - blousje korte mouw
Ja inderdaad, de politie vertelde ook al dat het onterecht is. Maar morgen moeten we dan naar het parkeerwachtersbedrijf bellen en dan weten we meer. Opzich geen probleem, maar mijn papa is nogal depressief.. En zo iets was weer een enorme klap voor hem.
Leuk geshopt! tommy heeft echt mooie dingen soms. En geld valt inderdaad heel goed mee.
ik werk voor studentenwerk (SW= uitzendbureau), via SW werk ik voor Hamilton Bright (HB= promobedrijf: http://www.hamiltonbright.com/). HB heeft diverse opdrachtgevers, zoals Siemens, LG, Samsung, etc.. Voor die opdrachtgevers doen we promo's en af en toe merchandising. Voor die opdrachten krijgen we een producttraining. Ik heb 1,5 maand geleden een training gehad voor het Espresso-apparaat van Siemens en een stoomstrijksysteem van Bosch. Voor die producten voer ik nu demo's uit. Die demo's vinden plaats bij winkels als BCC (zoals gister in Utrecht), Expert, etc..
heeel duidelijk uitgelegd jammer dat je van die apparaten niets weet, heb ze besteld voor in de nieuwe keuken (en een kookdemo gehad), maar wilde graag nog wat extra onafhankelijk advies
ik ga hans uit bed trekken; moeten zo naar zijn moeder...
lesilla
Geplaatst: 10-05-09 09:52
Ik vind ze middelmatig kwaliteit maar dat is normaal voor die prijs: dus prijs/kwaliteit is het helemaal toppie. Maar als je echt goede koffie wilt moet je gaan voor boretti enz. Maar dan gaat de prijs ook weer omhoog (behalve als je showmodel kan vinden) maar dan kom je nog op een 2500 euros uit . De rest van siemens ken ik niet maar ze hebben zo een goede naam in koffie dat de rest ook super gaat zijn. Wat een verhaal voor dat te zeggen. Heb een combitron van siemens gehad trouwens realiseer ik me net in mijn kot! was super apperaat maar das wel al aantal jaar geleden!
Spannend die nieuwe keuken, gaat volgens mij super mooi worden.
Ben er wel hoor, maar wat eten betreft valt er niet zoveel te melden. Teveel stress en drukte om netjes te eten.
Ik doe niet aan moederdag. Ga zo naar stal en daarna bij een vriendin eten.
lesilla
Geplaatst: 10-05-09 10:08
Trouwens dit is een aanrader. 300 ml volle yoghurt 3 theelepels suiker zout naar smaak 2 theelepels komijnzaad geroosterd in een pan en dan gemalen 70 gram uien heel fijn gesneden 70 gram tomaten heel fijn gesneden 70 gram komkommer waar je de zaadjes uithaalt in blokjes 1 eetlepel gehakte koriander die ik er dan gewoon zou uitlaten
Kan je zo eten op zich, bij de bbq, bij rijst enz enz.
Ik eet hem met volle yoghurt omdat het dikker is, en voor mij niet veel uitmaakt.
hm, dat recept staat opgeslagen voor de bbq over 2 weken! lekker!
siemens heeft idd goede apparatuur. lees ook veel positieve gebruikerservaringen.
fijn om te lezen dat je er nog bent imre. je hebt gelijk dat je niet aan moederdag doet; commercieel gedoe. mijn moeder vindt het ook niet boeiend, maar kan het echt niet maken niet bij mijn schoonmoeder op bezoek te gaan...