Niet zo bijzonder hoor, maar je moet dat wel eerder aangevraagd hebben geloof ik en een handtekening ofzo van de huisarts. Weet niet precies hoe dat zit, maar je kan door bijv. een depressie ofzo of iets dergelijks studievertraging opgelopen hebben, of doordat je een of andere ziekte hebt (gehad) en dan heb je recht op een extra jaar stufie
Aah zo, ik snap hem Nou daar heb ik geen recht op. Vind het wel vreemd, want ik krijg nu helemaal niks meer, terwijl ik geen studievertraging oploop, maar gewoon nog een studiedoe (hoger dan mijn vorige). Vind dat ze het niet echt stimuleren om HBO's naar het WO te krijgen.
Nee dat is echt belachelijk, Siz! Moet je het zelf betalen, dat is ook niet echt stimulerend. En het kost ook niet zo heel weinig, dus ik kan me wel voorstellen dat veel mensen dus stoppen na hun HBO studie terwijl ze er misschien nog wel een master achteraan hadden willen doen!
Mijn vader heeft wel een redelijke constructie bedacht, wanneer hij mij volledig 'onderhoud', dan krijgt hij veel van de belasting terug geloof ik. Het is idd niet echt stimulerend
nee niet bepaald, en ach ik heb het nu ook goed voor mekaar. De arbeidsmarkt is schijnbaar nu wel klaar voor de HBo jurist. Randstad Legal geeft zelfs een baangarantie voor ons! En ja daarbij begin ik mijn eigen dansschool, dus ik mag niet klagen. Na curacao komt er een autootje enzo, dat weegt niet op voor mij tegen de voordelen van verder studeren....
ik weet het niet ik hoor het hem al heel de ochtend........ Dus net ging ik ff op onderzoek uit en vond hem hij kan nog niet echt vliegen en vliegt de heletijd boem tegen de muur..... en blijft maar geluid maken...........