we can do it!Ik heb hetzelfde probleem tis al binnen voor ik er erg in heb!
Maar wees streng het geeft wel een kick als je iets afslaat of gezond hebt gegeten
je hebt wel een tevreden gevoel savonds als je in bed ligt, denk op lange termijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we can do it!
je hebt wel een tevreden gevoel savonds als je in bed ligt, denk op lange termijn!
Mocca schreef:1 boterham is gewoon 1 snee brood.
En die vouw ik dan gewoon dubbel, anders kan ik ze niet vervoeren naar school.

Ik heb net muffins gebakken voor de leerlingen uit mn stageklas, eet er zelf ook 1 en uit eten morgenavond.

Mocca schreef:Oee alvast gefeliciteerd!!![]()
![]()
Je mag morgen echt gewoon snoepen hoor! Deed ik ook op mijn verjaardag, zoveel als ik wilde, is maar 1 x per jaar! Kom je echt geen kilo van aan hoor.![]()
!!)
!
!
O f we gaan dat na het sporten halen natuurlijk, kan ook, moeten we nog even zien.Sylhouet schreef:Alvast gefeliciteerd ladyjoy! (Alwéér!!)
Oeh lekker, muffins![]()
Bij mij gaat het niet-snoepen nog erg goed, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik (a) nog maar net begonnen ben en (b) nog lang niet op mijn streefgewicht zit!
.
Ik krijg helemaal geen vreetneigingen als er iets is. Ik krijg juist geen hap meer door mijn keel. Dat is dan ook de hele reden dat ik maar ben begonnen met dieeten. Ben in september door stress en niet kunnen eten al 8 kilo afgevallen, dus toen besloot ik dat ik dan net zo goed ook maar meteen met een dieet kon beginnen.
.
!
Maar dan is het ongeveer een halve kilo in een week. Ik wilde zo wie zo afvallen ja. Ben 1.69 m en nu 75,5 kilo. Was 94 kilo... Jamy schreef:Come on girlswe can do it!
Ik heb hetzelfde probleem tis al binnen voor ik er erg in heb!
Maar wees streng het geeft wel een kick als je iets afslaat of gezond hebt gegetenje hebt wel een tevreden gevoel savonds als je in bed ligt, denk op lange termijn!
!
!
! 

Sylhouet schreef:Annetje, wat is een maaltijdcracker precies en zitten daar veel Kcal in?