Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:O: Grutten met alpro vanilledrink en aardbeien
T: 2 dadels
L: Paprikasoep met gerookte kipfilet en ijsbergsla, met komkommer, cherrytomaat, puntpaprika en tonijn, paar dadels
T: Milkshake van bevroren banaan, aardbeien, cacao en alpro vanilledrink met wat slagroom, paar dadels, handje moerbeien
A: Roerbak van witlof met ui, knoflook en snacktomaatjes met ham en een zelfgemaakt room/tomaat/kruiden/kaassausje en bataat. Beetje Griekse yoghurt
T: Handje para- en pecannoten en een handje Japanse mix
D: Thee, water en slimpie
B: paardrijden en 34,5 km op de racefiets
Espoir_ schreef:Vandaag
O: halve bak magere vruchtenkwark + 1 witte boterham en 1 klein wit kapje met suikervrije pindakaas
T: weer een halve bak magere vruchtenkwark (andere smaak)
L: 2 witte boterhammen met 30+ oude kaas en 1 met suikervrije pindakaas en een beetje pure hageslag
T:? Ik moet naar de winkel en wil eigenlijk fruit eten1 verse eierkoek en een halve zak (ongeveer 75 gram) nep maltesers
A1:? Ik eet wat bij een vriendin die haar verjaardag viert, daarna gaan we naar het bevrijdingsfestival dus zal niet heel gezond zijnom 6 uur een aarbeienbavarois puntje, 3 mini gehaktballetjes en 3 mini kippenspiesjes (daar zitten 2 kleine blokjes aan) en 1 plakje gelderse rookworst
A2: een hawai pizza punt
A3: nog een hawai pizza punt
T: ijs met 1 bol chocola en 1 bol aardbeien cheescake
B: 1 paard fanatiek rijden
D: theeen vanavond was fris1 blikje malibu peer, 1 rose bier (een half blikje) en 1 liefkens
Ik eet de laatste dagen wit brood en dat slaat goed aan op mijn darmen. Ik had iedere dag erg pijn en veel kramp. Nu adviseerde iemand mij wit brood te eten en het lijkt tot dusver erg goed te gaan.
Jezzi schreef:O- 28 gr whey, 100 ml magere melk, 300 ml water
L- 40 gr havermout, 200 ml magere melk, tl kaneel, 2 tl honing
T- banaan, paar drop/fruit duo's
D- patatje met
T- 25 gr micellar, 100 ml magere melk, 300 ml water
J508 schreef:Vandaag:
O: 60 gr havermout, 240 ml ongezoete amandelmelk, 7 gr kokosbloesemsuiker, 6 gr whey (en de eerste bus is op), en een halve banaan.
B: 8.22 km hardlopen
t: shake van 150 ml amandelmelk, 50 gr diepvries blauwe bessen, andere helft van de banaan, en 10 gr whey.
L: 2 waldkornboterhammen met elk een kwart avocado en gekookt eitje, 1 waldkornboterham met pindakaas. Glas sap.
t: 250 gr worteltjes met hummus
B: wandelen met de hond, 1.5 uur op het strand wandelen, voelde daarna wel mijn benen!
A: forel uit de oven (met citroen en witte wijn), salade van venkel met sinaasappel, verse rabarbermoes. Vriendlief kookt en ik heb nog nooit rabarber(moes) of forel op. Spannend!
t:250 gr kwark met appelwerd uiteindelijk 1/3 bak van de cookie dough versie van AH ijs.
Tayga schreef:elinebakker schreef:Oja, wat ik in dit topic mis is meiden die naast een mooi lijstje ook de kcal etc meten. Ik zie vaak lijstjes die heel net ogen maar onwijs weinig kcal bevatten. Op een enkele boterham kan je echt niet leven en dat moet ook geen streven zijn.. Ik denk dat heel veel meiden het inzicht missen hoeveel ze nu werkelijk eten en dan toch denken goed bezig te zijn, met alle consequenties van dien!
Het is ook wel lastig inschatten als je niet precies weet hoeveel iemand eet of andere producten dan je zelf gebruikt.
Ik had weer rammelhonger na het werk. Naast mijn portie havermout onderweg naar de sportschool 2 bananen gekocht. Net een flink bord pasta op. Hopelijk kan ik het hierbij houden, zit al rond de 2700.