[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:03

Ok :)

Ik wil van 't voorjaar m'n fiets gaan 'pimpen' (of naja, 1 van m'n fietsen := Heb 2 mountainbikes en 2 gewone fietsen)
Wil er 1 helemaal uit elkaar halen, overspuiten en dan weer in elkaar zetten (en daarbij moet ik m'n pa even lief aankijken :)) )

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:13

Ik heb een 2ehands omafiets op de kop getikt voor 50 euro :)
Ik vind het zonde als ze gejat worden en ik heb er veel geld voor betaald.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:18

Idd :j
Ik heb vroegah ook 1 keer een dure nieuwe fiets gehad, werd ook gejat, sta je dan :=

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:03

hoihoi,

Balen sanne dat je fiets gejat is!! Zoals Wendy al zegt, tweedehands op marktplaats heb je best wel mooie fietsen voor 100 euro ofzo.

Sizz, fijn dat je lekker gereden hebt!

Angelique, is weer druk geweest! Mooi dat je bijna alles hebt voor de baby!

Wendy, hoe is t met je verkoudheid?

Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Gisterenavond met een vriendin naar de bios geweest, komt een vrouw bij de dokter.
Vanmorgen paar uurtjes gewerkt en langs stal geweest. Maar was erg glad..
Straks 2 uurtjes autorijles (heb al 2 wk niet gelesd).

Regent hier alleen maar, gelukkig toen ik naar stal was, was t even droog. In 't oosten ligt er weer sneeuw vertelde de man van de huuskes die daar vandaan kwam! Hoop toch niet dat wij ook weer sneeuw krijgen pffffff

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:08

Hoe vond jij de film Pivanti??

Ik hoop ook echt niet dat het weer gaat sneeuwen, kan dan echt niets doen met verzorgpaard. :( . Maar ja, we gaan het meemaken.
Heb trouwens vanmorgen een heerlijke oliebol op..... :o Mocht wel van mezelf.....

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:10

Ik vond het wel een goede film. En jij?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:34

Ik heb de film helaas nog niet gezien. Ik wil hem heel graag zien, hoorde alleen van meerdere mensen dat hij beetje tegenviel. Hoor ook genoeg positieve berichten over de film hoor, maar was benieuwd wat jij er van vond.
Ik zou hem alleen graag thuis willen zien. Ben nogal een emotieel tiepje :o nl en in de bioscoop ga ik niet lekker een potje zitten janken :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 16:03

Ik vond het ook een goede film :j ik vond dat ze de essentie van het boek goed hebben weten te verfilmen.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 16:07

Ok, ik hoorde net van een collega(zij is gisteravond geweest) dat het juist niet echt op het boek leek. Dat vond ze een beetje tegenvallen. Maar ik wacht het af.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 16:17

Ik vond dat de essentie van het boek was dat hij de realiteit wilde ontvluchten, zijn hoofd vol zat en hij helemaal gek werd van alle ziekenhuisbezoeken en alles wat met kanker te maken had. Hij vlucht daarbij het nachtleven in etc. Dat wordt juist heel goed verfilmd. Hoorde qua commentaar juist dat veel mensen gedacht hadden dat het meer over de kanker zelf zou gaan.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 16:49

welke batavus heb je gezien dan sanne? ik heb de batavus mambo. super fiets maar idd aan de prijs.

haaaai meiden!

@hier: vannacht een bar slechte nacht gehad. van 11 tot 2.15 geslapen en daarna klaarwakker. geeen idee waarom eigenlijk. vol hoofd met onzinnige dingen denk ik weer. nu nog steeds niet moe, dat is wel heel bizar eigenlijk.
vandaag druk geweest; eerst in ondertrouw voor het geregistreerde partnerschap (wilt u bij het 'echie' een jawoord? nee! wilt u ringen uitwisselen? nee! hihi, die ma wist niet waar hij moest kijken. hebben toen maar uitegelegd dat het alleen om de naam gaat en dat we in de toekomst trouwen en dan alle toeters en bellen losttrekken
daarna hans naar het werk gebracht zodat ik de auto had. door naar babypakr voor een piekstok. wat zijn die dingen duur en gammel zeg! niet gedaan dus. we hangen het hemeltje aan het plafond hebben we besloten. verder nog nieuwe bh's gekocht, want was uit deze gegroeid. komt ook omdat ik beheerlijk hoog draag, en dan zitten je beugels al snel klem. heb nu wel weer beugehbh's, maar dan qua omvang flink wat groter. ze zijn van sloggy.
daarna boodschappen en konijnen verschoond. nu zat ik eigenlijk op mijn liefste dinnetje te wachten. door alle gedoe van de laatste tijd hier hebben we elkaar echt al een week of 6 niet gezien en anders zagen we elkaar 5x per week (bij de paarden)! belde ze net op; haar raampje van de auto zakte in ene naar beneden, dus ze moest direct naar de garage. ze had haar kleintje van 3 maanden bij zich en dan rij je niet ff door in die kou. balen, maar logisch. nu komt ze ws zaterdagmiddag. hoop het, want had me er echt op verheugd.
zometeen dan maar vast aan de nieuwjaarstaart voor morgen beginnen (iig biscuit en de botercreme), dan kan ik morgen of met een beetje geluk vanavond bekleden).

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:03

Oh dat is jammer BA! Ik heb dat ook wel eens gehad idd dat m'n raam naar beneden zakte. Dan zit je wel ff dom te kijken hoor als je raam in je deur verdwijnt :D haha

Hopelijk slaap je vanacht beter! Ik slaap ook al paar weken niet optimaal :n veel wakker worden en draaien.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:16

heb het met mijn clio toendertijd ook gehad, maar toen was het buiten 30 graden... ook niet fijn als je ruim 1,5 uur over de snelweg moet, maar toch beter dan nu met die vrieskou!
hoe komt het dat jij niet kan slapen?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:18

Geen idee :n misschien de kou of zo. Gaat wel weer over :D

Ik ga lekker op tijd naar huis :wave:

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:35

Ik kom net terug van stal, koud!!! Even een rondje gestapt met Kveld en mijn bijrijder op Jonas. Er lag een laagje sneeuw op het zandpad en was hier en daar flink glad, harder dan stap ging echt niet. En er werd al veel vuurwerk afgestoken, gelukkig zijn die van mij bomvast en schrokken ze er niet van. Het was ook niet heel erg dichtbij de paarden.

Bijrijder komt straks nog eten, maak iets met couscous en falafelballetjes. Morgen wordt het een spinazietaart met geitenkaas.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:43

gezellig imre :j

ik had idd ook de mambo gezien, maar is me toch te duur. net bij een fietsenzaak geweest, daar een andere batavus gezien, maar natuurlijk het model weer niet onthouden, maar ze reserveren hem tot morgen voor mij.. ik denk wel dat dat hem wordt, mooi bordeaux rood..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:48

Angelique, balen dat je niet in slaap kon komen meer! Jammer dat je vriendin niet kon komen, maar idd met deze kou/regen moet je raam wel dicht kunnen!

Luffie, Ik heb t boek niet gelezen. Heb inderdaad ook gehoord van mensen die t boek hadden gelezen, ze de film tegen vonden vallen. Maar goed ik heb t boek dus niet gelezen dus had daar niet zo'n last van ;)
In de bios zaten idd wel mensen te snotteren. Zat ook wel even met een brok in m'n keel, maar je gaat idd niet zo snel zitten janken in de bios ;)

Imre, gezellig dat je bijrijder komt eten. Lekker falafel!

Hier ligt nog geen sneeuw, maar was wel glad op sommige plekken door ijzel.
Net rijles gehad 2 uurtjes. Ging wel goed naar mijn idee (had ook 2 wk geen les gehad) Heb nu 14 lessen gehad. Uiteraard wel wat commentaar ;)

Ik denk dat ik vanavond rijst met papriksaus eet weer.. is nog over van de kerst, van de week ook al op... maar is nog heel veel ;) Morgenavond eet ik bij m'n ouders.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:08

Oei, een raam wat niet meer dicht kan, da's lastig! Jammer dat het niet doorging Angelique, hoop dat jullie zaterdag wel een gezellige dag hebben!

Imre, eet smakelijk!

En paprikasaus klinkt lekker, hoe maak je dat? Of kan je het ook kant en klaar kopen??

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:16

Dat heeft m'n moeder gemaakt.
Maar dat heeft ze gedaan door boter te laten smelten, dan gesneden uitjes erin en dan bloem, dan melk erbij en een zakje met poeder voor stroganoffsaus erdoor, en dan gesneden paprika en hadden ook nog wat champignons erdoor. En eventueel nog wat extra paprikapoeder, zout, peper oid Is wel heel lekker hoor. Is eigenlijk voor over vlees, maar over de rijst kan t ook prima!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:21

Trouwens, zitten ook nog erwtjes door (gewoon uit een blikje) omdat we die toevallig over hadden toen. Is ook lekker erdoor. Alles kan eigenlijk haha Eigenlijk is t geen paprikasaus meer, zit zoveel doorheen

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:50

Klinkt lekker Pivanti! :~ . Zit nu nog op mijn werk, mocht helaas niet eerder weg :( . Moet tot 18.00u werken en begin nu eigenlijk wel trek te krijgen......Mijn vriend gaat gelukkig koken, anders eten we pas rond 19.30u. Weet niet of ik nog op Bokt kom vandaag of morgen, zoniet: Hele fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar!!!! :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:18

:wave:

Uit werk meteen even snel boodschappen gedaan. Vriendje had weer lekker gekookt: gamba's met noodles en zoete sojasaus :Y)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 22:41

SaNNeS88 schreef:
gezellig imre :j

ik had idd ook de mambo gezien, maar is me toch te duur. net bij een fietsenzaak geweest, daar een andere batavus gezien, maar natuurlijk het model weer niet onthouden, maar ze reserveren hem tot morgen voor mij.. ik denk wel dat dat hem wordt, mooi bordeaux rood..

sufje, bel die zaak morgen op en vraag het model. via www.fietsengroothandel.nl is het vaak een stuk goedkoper.

klinkt gezellig allemaal imre! lekker 2 van die bomvaste gevallen als jouw paarden zijn.

sizz, zullen we dan maar afspreken dat we vannacht allebei lekker gaan slapen? :+

dinnetje kan alleen komen als de rijbanen van haar lesklanten bevroren zijn haha. duimen dus!

@hier:
klamboe hangt en de taarten zijn goed uit de oven gekomen. zijn ook al gevuld en afgesmeerd, morgen bekleden met marsepein. zal wel ff foto's plaatsen als ze klaar zijn!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:10

ben benieuwd naar je taart angelique..

ik ben ff op die site gaan speuren naar die batavus, kom hem daar niet tegen, iig niet voor minder dan dat ie in die winkel kost ;) ik vind het ook wel prettig om hem in een winkel te kopen ivm onderhoudsbeurten ed.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 14:21

Nou, fietsie is gekocht :D, vanmiddag wordt ie opgehaald :j..

Heb gisteravond ook een veiling op vakantieveilingen.nl gewonnen, 1 nachtje op het amstelbotel in amsterdam voor 2 personen voor 35 euro :) dus in het weekend van JA overnachten we op het botel :j