Ik heb me prima aan mijn planning gehouden vandaag, straks spinnen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Hoe mooi ik dat ook vind, maar voor iemand die van 90+ komt hoeft dat niet zo
Belsje schreef:Je hebt toch je vetten nodig, van gewoon vlees is nog nooit iemand dik geworden hoor.

ik ben nu 6 wk met diplan bezig en 3,2 kilo afgevallen en 1,5% vetpercentage omlaag
ik moest eerst 2000 kc per dag eten. Op een gegeven moment (2 weken terug) ging mijn vetpercentage weer omhoog met 1%, dus nu moet ik 2200 kc eten per dag en is het weer gezakt. Als je gewicht omlaag gaat maar je vetpercentage hetzelfde blijft of stijgt dan a) drink je te weinig, of b) eet je te weinig. Ik heb veel meer energie nu ik eet (ik at voorheen maar 1000 a 1500 kc per dag en dat is te weinig voor een goede verbranding en stofwisseling) en ook mijn stoelgang is regelmatig *joepie* Ik val gemiddeld 1 kilo per 2 wk af en dat is volgens de dietiste een goede gang van zaken
Ik ben 3x per week in de sportschool te vinden!
je hebt als minimum 1x vlees eten in de week nodig, maar in een gewone voeding past 100 gram mager vlees bij het avondeten. En mager vlees op brood.
Belsje schreef:Zit nu op 77.x, waar ik dus eigenlijk al héél erg blij mee ben. Maar nog niet blij genoeg, dat sowieso, mijn oude jeans moet weer passen!
VQ, magere vleessoorten: kalfslapje, biefstukje, kalkoenfilet e.d. zijn niet slecht voor het lijnen. Over dat verteringsprobleem spreek ik me niet uit. Maar mensen blijven omnivoren in mijn wereld.
Spek, ribben enz is wat anders voor de lijn.
ben nu wel benieuwd 
)Ilse schreef:O: Redelijk veel Fruit n Fiber met 0% vet melk en een sinaasappeltje
T: - (1 Pringle)
L: 2 volkorenboterhammen met 20+ ham smeerkaas en een mandarijn
T: 2 mandarijnen en een volkorenboterham met taziki
D: Broodmaaltijd; 3 volkorenboterhammen met beleg, gevulde sla, en balletjes in satesaus![]()
etc.
Als toetje verse aardbeitjes met wat Optimel vanillevla
Belsje schreef:Ok, dan moet ik dus geen 60 kilo wegen. Hoe mooi ik dat ook vind, maar voor iemand die van 90+ komt hoeft dat niet zo

[geen tellsell hoor :')]
, morgen ga ik weer nuttige dingen doen], staan misschien wel handige tips in :

More schreef:Mijn dag:
O: 1 tarweboterham met dieetboter en hagelslag, mok thee met zoetjes en halfvolle melk
*10 km gefietst*
T: Plakje ontbijtkoek
L: 3 tarweboterhammen, 1 tonijnsalade, 1 kaas en boter, 1 ham
*10 km gefietst*
T: Appeltje (Geschilt), Mok thee met 2 schepjes suiker
A: boontjes, 2 aardappelen, vlees met wat appelmoes, vla (vanille+magere joghurt en wat slagroom)
*1 uur paardrijden (les)*
T: kiwi, glaasje cola
Verder nog 1,5 liter water gedronken
En heb btw een goede boter uitgevondendie is heel goed uitsmeerbaar dus hoef je er maar heel weinig van de gebruiken

's Avonds wel pizza eten (laat thuis, en moet ook nog tennissen), maar dat tennis ik er erna dus weer af.