Ik heb me prima aan mijn planning gehouden vandaag, straks spinnen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Belsje schreef:Je hebt toch je vetten nodig, van gewoon vlees is nog nooit iemand dik geworden hoor.
Belsje schreef:Zit nu op 77.x, waar ik dus eigenlijk al héél erg blij mee ben. Maar nog niet blij genoeg, dat sowieso, mijn oude jeans moet weer passen!
VQ, magere vleessoorten: kalfslapje, biefstukje, kalkoenfilet e.d. zijn niet slecht voor het lijnen. Over dat verteringsprobleem spreek ik me niet uit. Maar mensen blijven omnivoren in mijn wereld.
Spek, ribben enz is wat anders voor de lijn.
Ilse schreef:O: Redelijk veel Fruit n Fiber met 0% vet melk en een sinaasappeltje
T: - (1 Pringle)
L: 2 volkorenboterhammen met 20+ ham smeerkaas en een mandarijn
T: 2 mandarijnen en een volkorenboterham met taziki
D: Broodmaaltijd; 3 volkorenboterhammen met beleg, gevulde sla, en balletjes in satesaus![]()
etc.
Als toetje verse aardbeitjes met wat Optimel vanillevla
Belsje schreef:Ok, dan moet ik dus geen 60 kilo wegen. Hoe mooi ik dat ook vind, maar voor iemand die van 90+ komt hoeft dat niet zo
More schreef:Mijn dag:
O: 1 tarweboterham met dieetboter en hagelslag, mok thee met zoetjes en halfvolle melk
*10 km gefietst*
T: Plakje ontbijtkoek
L: 3 tarweboterhammen, 1 tonijnsalade, 1 kaas en boter, 1 ham
*10 km gefietst*
T: Appeltje (Geschilt), Mok thee met 2 schepjes suiker
A: boontjes, 2 aardappelen, vlees met wat appelmoes, vla (vanille+magere joghurt en wat slagroom)
*1 uur paardrijden (les)*
T: kiwi, glaasje cola
Verder nog 1,5 liter water gedronken
En heb btw een goede boter uitgevondendie is heel goed uitsmeerbaar dus hoef je er maar heel weinig van de gebruiken