Ik kom net mijn bed uit rollen. Ga zo boodschappen doen voor oud en nieuw, heb nog geen idee wat ik morgenavond ga koken, dus eerst even receptjes googlen. Hartige taart denk ik.
Balen van je fiets Sanne!! Ik zou voor de nieuwe gaan en dan inderdaad verzekeren!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt Sizzy .
Mijn schema vandaag: O: bakje muesli met yoghurt T: plakje ontbijtkoek en continue koekjes L: 3 bruine boterhammen met slankie smeerkaas T: 2 mini kitkatjes D: Paella T: Weet ik nog niet......
Trouwens Sizzy, kijk anders eens bij Voedertijd hier op Bokt, staan heel veel handige en leuke hapjes in. En die hartige taart van Imre klinkt ook lekker.....Ga ik misschien morgen ook maken
Het is trouwens erg rustig vandaag op mijn werk! Misschien ga ik wel wat eerder naar huis om van mijn weekend te genieten.....
nanka
Geplaatst: 30-12-09 11:08
Hoi! Ik ben ook op het werk. Werkelijk onwijs rustig. Bijna niemand aanwezig en zo goed als niet te doen. Heb ook besloten om hier niet tot 17.00u te blijven.
Sanne: Balen van je fiets zeg! Ik zou ook voor de nieuwe gaan inclusief verzekering.
Sizzy en Luffie zijn ook aan het werk. Imre heeft lekker uitgeslapen.
Mooie actie nanka Maarreuhhh, als het een kinderfiets is zijn de wielen kleiner en moet je dus harder trappen om vooruit te gaan... toch?
Hier heeft het weer gesneeuwd Vanmiddag even 2 uurtjes werken, maar oh wat zie ik er tegenop om in de auto te stappen als het zo glad is ook al is het niet zo ver
Wil je echt een speciale fiets ofzo? Want 2e hands heb je voor nog geen 100 euro al een hele nette fiets
Daar heb je wel een punt nanka, dacht ik ook al aan, maar lijkt me toch vrij frustrerend om naast iemand te fietsen en zelf dubbel zo hard te moeten trappen om het bij te houden