[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:46

Heey meiden :+:

@Patries, jeetje meid, balen dat je onderzoeksplan niet goed was.
@Angelique, ook zo lekker buiten gereden, super meid :D En mooie fiets heb je gekocht! Wat lief dat Hans je wilt sponsoren :D. Hahahaha mensen die een string dragen lijken net een rollade? Hahaha!! Ik draag het overigens nooit. Maar het idee al!
@Ingrid, goed van je dat je nu beter dingen van je af kan zetten als je onenigheid hebt met Niels :j. 3 uur? Wouw dat is zeker lang! En wat een leuke foto!
@Doom, meid ik snap zo wat je bedoelt. Inderdaad aan het werk zetten, dat hielp ook bij Madeira. Ik hoop dat het gauw goed komt, hij moet inderdaad nog even wennen natuurlijk aan zijn nieuwe stal. Haha nee, ik zou daar ook niet tussen willen wonen :P. Maar wouw straks Turkije, lekker hoor! Ik heb nog nooit Diezel naar een trimsalon gebracht..
@Sakkia, klinkt goed je vakantie! :D
@Ellen, fijn dat eten zo goed gaat :D en ja, jij krijgt beweging genoeg inderdaad :D
@Siz, balen van die kras ;(
@Katia, ik wijk dus nog 1 maat van jouw broekmaat af, dat klopt niet :P ik heb nu 44, maar ik weeg echt nog veel. Hoe kan dit? Snap het echt niet. (Als het nou 1 broek was.. zou ik zeggen ligt aan die winkel). Ik weet overigens niet wat voor figuur ik heb, maar weet wel dat ik echt té dik ben.
@Sanne, wat een geweldige foto van je knappe hond! *Ja, Diezel is ook goldenretriever, blijf gek op ze!*

Angelique schreef: lekker die heupbroeken met die jonge en veel te dikke meisjes erin
Ik zou, om deze reden, ook nooit een heupbroek aan doen. Sowieso, heb ik het vroeger wel is aangehad, gelijk weer uit gedaan, vind ze niet lekker zitten.

Nou meiden. Ik ben door iemand gevraagd (is volgens mij vroeger instructrice geweest) of ik met haar kür op muziek wil doen, dan gaan we verkleed! Zo gaaf! Dus.. ideeën voor een thema? Ben zo vereerd dat zij MIJ vraagt.. Wouw!

En verder.. rijles ging wel goed. Instructrice zei tenminste van wel :D

En.. Diezel mag ik vanavond geen eten geven. Hij wilt gewoon echt niet lopen als hij in de beugel loopt, zo afgeleid van mensen en loopt gewoon amper door. Dus nu mag ik hem vanavond geen eten geven, gaan we morgen trainen, en als hij dan beseft dat hij lekkers krijgt voor het doorlopen en opletten doet hij dit waarschijndelijk wel. :j (Natuurlijk hebben wij eerst andere dingen geprobeert met de trainster).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:05

SaNNeS88 schreef:
ik heb net besloten dat ik ga mee doen met de zwemvierdaagse :j :+, nou hopen dat vriendje mee wil haha!!

Wat is dat?

Klinkt stiekem beetje zielig paulien :P hopelijk helpt het
Laatst bijgewerkt door lesilla op 08-05-09 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Madeira_

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:07

Ik vind het ook zielig om Diezel even geen eten te geven vanavond (we gaan morgen gelijk naar de winkels, kan hij eten verdienen). Maar we hebben natuurlijk dit niet zomaar besloten om te doen.. En we hebben hem net wel een stick gegeven zodat hij wel íets in zijn maag heeft :j

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:08

Ik vind het niet zielig hoor, die van ons krijgen hun laatste keer eten rond een uurtje of 5!!
Red hij makkelijk :+

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:09

Uhu, maar hij krijgt 5 uur ook geen eten he ;)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:17

katiavl schreef:
SaNNeS88 schreef:
ik heb net besloten dat ik ga mee doen met de zwemvierdaagse :j :+, nou hopen dat vriendje mee wil haha!!

Wat is dat?

hier op de zwemclub wordt dat georganiseerd, er zijn dan 5 zwemavonden waarop je de mogelijkheid hebt om 4 avonden te zwemmen, 1 dag speling voor als je niet kunt, die 4 avonden moet je iedere avond 500 m (= 20 baantjes) zwemmen, wordt dan ook bijgehouden... als je die 4 avonden volbracht hebt, krijg je een soort lintje :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:26

Hoelaat heeft hij eten gehad dan ??
tja hij moet gewoon honger lijden... anders hebben ze geen reden om te werken :+

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:29

Hij heeft vanmorgen eten gehad, tussen door wat hondensnoepjes. (Niet veel, denk 3, + een staafje, hele kleine). En ja, krijgt hij morgen ochtend niet, maar we gaan wel vroeg naar de winkels en dan kan hij het gaan verdienen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:35

Oke die van ons krijgen 3x op een dag ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:36

Ownee, Diezel 2x, maar hij kan wel veel snoepjes ook verdienen met werken :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:47

Pfff net een parkeerboete gekregen 25 euro!!! voor een niet geldige parkeerkaart. Snap er niks van want die is wel geldig hoor en net nieuw zelfs...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:26

Afbeelding
Afbeelding

Mijn harde werk :+:

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:49

Hallooo :wave:

Hopen dat dat helpt bij Diesel dan, Paulien :j
Onze hond heeft eigenlijk altijd brokken staan maar die eet zowieso niet veel :n lust ook bijna niets en eet iedere keer kleine beetjes, werkt prima :j

heb mn nieuwe foon besteld! de Samsung Pixon :j toch maar touchscreen, moet er toch maar aan geloven :+
En maar goed ook, want mn oude tel. gaat het een beetje begeven nu ik hem een paar keer heb laten kletteren :+

Zo, ik ga zo eens spullen bij elkaar zoeken, naar vriendinnetje en daarna naar Niels, daar slapen :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:50

oeff katia dat ziet er lekker uit :9.
En wel oneerlijk dat je een boete hebt gehad!! :(

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:10

Hallo meiden, even bijgelezen maar niet veel getypt. Succes verder bij het zoeken doom!
Ben deze avond alleen thuis bij papa, gisteren ben ik onverwacht bij mijn papa gegaan, mijn stiefvader
was in mijn school geweest, hij heeft daar het bureau van de directeur op stelten gezet. Zo erg dat ze
de leerlingenbegeleiding erbij hebben gehaald. Die heeft mij uit de les gehaald en gevraagd hoe het
was thuis (ik was eerder al bij hem gaan praten) en gewoon verteld wat er was gebeurd. Hij heeft daar
gezegd dat hij geen weg kan met mij, dat ik alleen maar uit ga, dat ik zeker nooit op school zit, dat
het mijn schuld is dat mijn moeder drinkt. Ik die die vent echt neits kwaat! Hij is van het principe
"een ander zijn zaad, dwz dat ik zijn dochter niet ben dus hij niets met mij wil te maken heben". Mijn
moeder wist niet eens van deze actie :n . Hij heeft daar echt staan tieren zei de vertrouwenspersoon.

Dus ik helemala over stuur terug naar de volgende les, de leerkracht zei dat ik vanvoor moest zitten
maar ik zit nu eenmaal voor een reden niet vooraan (ik kan het slechter zien omdat het te groots is) dus
ik zit achteraan. Schiet ze uit "ja je atitude moet veranderen" ben ik beginnen huilen en de klas uit gelopen
waarop mensen van mijn klas natuurlijk stom reageerden! Heeft school naar mijn vader gebeld, is die kwaat
geworden op mijn moeder (omdat ze nooit niets doen aan deze dingen). En is die me gaan halen.

Sorry voor het warrige verhaal meiden.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:11

paulien: dat is wel een grote eer zeg! Een kuur op muziek. Suces ermee !zeker doen :D

katia: Ziet er lekker uit.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:59

Ziet er lekker uit, Katia!

Ik heb leuke foto's vanmiddag gemaakt van Madeira (dat ze aan het rollen is, mooie knuffel-momenten, sta foto's) zou ik er een topic van maken? Of zou ik het niet doen? :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:02

Waarom niet, gewoon doen :j

Lana ga naar je vertrouwenspersoon en vraag of zij of hij samen met je wilt gaan praten met die leerkracht.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:03

Ik ga het denk ik doen!

Lana, ik ben het eens met wat Katia je voor advies geeft. Balen dat het allemaal zo moet lopen meid :(:)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:25

Ik = pissig :( Die pc vliegt zo buiten :=
Het was weer hetzelfde liedje met de klas :(
Ik:(al lachend) mag ik naast jou komen zitten J(bijnaam)
Zij: het is J(gewone naam),J(bijnaam) is voor de vrienden
Ik: (al lachend) en wat ben ik dan?(voelde het wel al aankomen)
Zij: een klasgenoot maar je mag J(bijnaam) zeggen

Ik had zoiets van WTF :oo >;)

Het gaat niet lang meer duren of ik trek mijn mond open en ik zeg dat ze hun GVDe bakkes moeten houden -:(-
Laatst bijgewerkt door Armaris op 08-05-09 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:26

Hmm nou lekkere opmerking Armaris! Zo kom je er maar achter wie je echte vrienden zijn..

[ITP] Madeira ITP :) even spammen :D

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:27

Madeira_ schreef:
Hmm nou lekkere opmerking Armaris! Zo kom je er maar achter wie je echte vrienden zijn..

[ITP] Madeira ITP :) even spammen :D

Niemand op die school :n
Even kijken :)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:29

Angelique, Balen dat je onderzoeksplan is afgekeurd! Waar ga jij 't over doen?
Fijn dat je zo genoten hebt van de wintersport :)
Leuk dat je gaat verbouwen! Wat heb je voor plannen? Wat waren de prijzen dan van de andere aannemers?
Moet sowieso nog even zien met nog een studie.. want financieel is dat wel lastig..
Heerlijk he als je lekker ontspannen kan buitenrijden! Hoe vaak rijd je Noob nu nog?
Wat een super mooie fiets heb je gekocht!

He! Ingrid! Hoe staat het met jou afstuderen en stage? En met Niels gaat het nu dus wel prima.. En met je ouders en niels? Ook al beter?
Dat is een koopje 10 euro! :) En een meevaller is altijd heel leuk!
Leuk dat je naar Nick en Simon gaat!

Ik moet ook eens hard sparen.. maar ja deze maand kwam net uit... volgende maand weer tekort want maar half salaris.. veel (verplichte) vrije dagen gehad in april... Beetje balen.. Maar ga nu weer op de zaterdag oppassen.. dus kan ik mooi weer extra verdienen.. Wil ook voor eind van t jaar mn rijbewijs halen en een autootje hebben..

Doom, jammer dat je niet zo lekker gereden hebt Zal ook wel beter gaan als je paardje wat meer gewend is op z'n nieuwe plekje
Even in je profiel gekeken.. Wat een leuk paard heb je! En op een mooie stal sta je! Pa

Sizz, wat balen van die kras op de auto!

Sanne, leuke hond! Hoe oud is die?

Paulien, leuk dat je kur op muziek gaat doen! Pas de deux?? Hopen dat 't helpt en Diezel weer wat beter gaat lopen!

Lana, wat een gedoe allemaal meid!! :(:)

katia, zo jij hebt lekker gekookt Balen van die boete zeg!

Zoo weer bijgelezen..
Ik heb vanmorgen gereden. ging wel goed :) Verder oppassen.. nu nog.. tot morgenavond heel laat..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:30

Pivanti, pas de wat? Nee hoor :D we gaan gewoon in een bepaalde outfit rijden :j

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:31

Ik denk gewoon dat ze twee aan twee bedoeld :)
Ik heb ook een vervang externe implantaat, ik hoor nu zelfs de pc draaien! Is toch ff wennen :=