@Patries, jeetje meid, balen dat je onderzoeksplan niet goed was.
@Angelique, ook zo lekker buiten gereden, super meid

@Ingrid, goed van je dat je nu beter dingen van je af kan zetten als je onenigheid hebt met Niels

@Doom, meid ik snap zo wat je bedoelt. Inderdaad aan het werk zetten, dat hielp ook bij Madeira. Ik hoop dat het gauw goed komt, hij moet inderdaad nog even wennen natuurlijk aan zijn nieuwe stal. Haha nee, ik zou daar ook niet tussen willen wonen

@Sakkia, klinkt goed je vakantie!

@Ellen, fijn dat eten zo goed gaat

@Siz, balen van die kras

@Katia, ik wijk dus nog 1 maat van jouw broekmaat af, dat klopt niet

@Sanne, wat een geweldige foto van je knappe hond! *Ja, Diezel is ook goldenretriever, blijf gek op ze!*
Angelique schreef: lekker die heupbroeken met die jonge en veel te dikke meisjes erin
Ik zou, om deze reden, ook nooit een heupbroek aan doen. Sowieso, heb ik het vroeger wel is aangehad, gelijk weer uit gedaan, vind ze niet lekker zitten.
Nou meiden. Ik ben door iemand gevraagd (is volgens mij vroeger instructrice geweest) of ik met haar kür op muziek wil doen, dan gaan we verkleed! Zo gaaf! Dus.. ideeën voor een thema? Ben zo vereerd dat zij MIJ vraagt.. Wouw!
En verder.. rijles ging wel goed. Instructrice zei tenminste van wel

En.. Diezel mag ik vanavond geen eten geven. Hij wilt gewoon echt niet lopen als hij in de beugel loopt, zo afgeleid van mensen en loopt gewoon amper door. Dus nu mag ik hem vanavond geen eten geven, gaan we morgen trainen, en als hij dan beseft dat hij lekkers krijgt voor het doorlopen en opletten doet hij dit waarschijndelijk wel.