Charlie_P schreef:Haha, goed bezig dan Phormicola! Een echte goede huisvrouw word ik nooit ben ik bang...ik had me voorgenomen om iets aan beweging te doen als ik wil roken. Dus zit ineens bijna iedere dag in de sportschool en de honden zijn ook blij met me, we gaan ineens heel vaak naar het bos.
Ik had me ook eerst bedacht om te gaan bewegen als ik wilde roken, maar dat bleek niet zo praktisch. Aangezien ik verder een luie slons was, was de keuze 'ga schoonmaken, tut' snel gemaakt 
Je moet doen wat voor jou werkt! Het grootste probleem met stoppen met roken is dat je plotseling heel erg veel tijd over hebt. Je moet dingen zoeken om die tijd op te vullen 
Vandaag weer iets moeilijks voor mij: We gaan vanavond eten bestellen, ik weet niet wat en ik heb a.s. zondag de laatste foto's voor m'n blogtest
Ik had gepland om deze hele week alles tot in de puntjes te plannen kwa workouts en voeding en nu gaan we iets eten waarvan ik nooit precies kan weten hoeveel er in zit. Ik vind het niet erg om junkfood te eten, maar dan wil ik het wel zelf maken en precies weten wat ik in m'n mond stop 
Ik heb bedacht om maar extra een uurtje te gaan paardrijden en ongeveer 2000kcal ruimte te maken voor het avondeten. Normaal gesproken eet ik rond de 1500kcal bij het avondeten op een drukke dag (wat een hoeveelheid he
), dus ik denk dat 2000 geen gekke gok is. Dan zal ik hoogstwaarschijnlijk iig niet teveel eten en als het wél meer is dan kan het nooit veel zijn. Misschien durf ik op deze manier zelfs om niet op internet op te zoeken wat het bestelde eten aan kcal bevat 
Planning:
B: Killer Buns, level 3
O: 70gr havermout, 20gr pindakaas, 1 banaan, 15gr proteinepoeder, 5gr cacao, 20gr oerzoet
B: 12km fietsen, 1u paardrijden
L: 2 sneden abdijbrood, 25gr bieslook roomkaas light, 100gr rosbief, 1 banaan, 1 sinaasappel
B: 2u lesgeven, 12km fietsen
A: eten bestellen