Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Van de week maar als het zonnetje schijnt. Vind er ook niks aan buiten, alleen buiten geweest met mijn hond en om de konijnen te verzorgen. 
Dagmar80 schreef:http://www.zaden-en-zo.nl/
Ik heb hier eerder wat besteld. Goed bevallen, alleen de hangtomaatjes bleken geen hangtomaatjes (Garten Perl). Dat was wel balen. Verder prima!
Ik heb nog niks voorgezaaid. Vandaag had ik wat andere klusjes en nu geen zin meerVan de week maar als het zonnetje schijnt. Vind er ook niks aan buiten, alleen buiten geweest met mijn hond en om de konijnen te verzorgen.
Uien, knoflook, aardappelen, erwten, peultjes, kapucijners, kikkererwten, sla, spinazie, wortels.. gaat allemaal direct de grond in

Leek me echt ideaal! Ik ben benieuwd of dat scheelt, want vorig jaar had ik inderdaad ook een aantal muizen in mijn tuinkas en bij de jonge bloemkolen..
Ik ga regelmatig met de hond het bos in, kwartiertje lopen en we zijn vér van de bewoonde wereld, en daar is een stuk bos waar heel weinig mensen komen, de oude bomen laten ze liggen, dus het ligt er vol oude, rotte boomstronken met holletjes en vol insecten, een echt muizenparadijs
Heb er ook al meerdere keren muisjes zien wegspringen, dus ik hoop elke keer weer dat het mijn eigen uitgezette muisjes zijn die er de tijd van hun leven hebben
Vorig jaar heb ik er ook al een aantal uitgezet.
donder was meegelopen en wou eens kijken wat voor nieuws er daar nou op tafel stond en sprong er precies in.
katten..