[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 14:43

heb je nu spierpijn suus? :+

he nanka, lukt het een beetje met de verbouwing?
balen van de pijn zeg! wat heb je tegen de fysio?

lekker hoor luffie, 4 dagen vrij!

wendy, bloed snuiten kan heel goed van de neusspray komen. is zooi!

@hier:
gisteravond de babykamer voor een heel deel klaargemaakt. heb gewoon het bedje ook opgemaakt, moet tzt toch nog alles wassen dus maakt niet uit dat het stof staat te vangen haha.
vanavond neemt hans een piekstok voor me mee (hij werkt tegenover babypark gouda), dus dan kan ik het hemeltje strijken en ophangen. die kwam nogal verfrommeld uit de verpakking helaas.
heb een slechte nacht gehad. was erg met de gekochte spullen bezig, met de juridische strijd met de badkamer-aannemer en mijn studie. vanochtend rond half 9 viel ik pas in slaap tot half 11... daarna ontbeten en gedouched en vervolgens aan de studie. dat valt niet mee! kan gewoon niet goed opstarten op de een of andere manier en loop steeds vast.
misschien zo maar even op het fietsie richting het centrum hier voor de cadeautjes van het pietenspel wat we spelen op oudjaarsavond.
ook moet ik de rode spiegelplank afschuren, want die is erg lelijk opgedroogd doordat er stof wat nog in huis dwarrelt tegenaan is geplakt. verfwerk dus niet liggend drogen! als het schuren een beetje lukt zet ik er gelijk een nieuw laagje op.
wel fijn als dat ding klaar is, weer een stukje af voor de kinderkamer! morgen gordijnen bestellen, ben benieuwd hoe lang dat duurt bij de hema. iemand een idee? week of 5?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:18

Jeetje ba, jij bent echt een bezig bijtje!! :D . Hoop voor je dat je as nacht beter slaapt. Succes verder vandaag!

benangelique

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:21

haha luffie, ben geen stil-zit-type idd.

klote jochies hier. woon aan een park en er wordt al heel wat vuurwerk afgestoken! nijnen kunnen daardoor niet los, stel dat er verdwaald vuurwerk de tuin in komt...

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:31

Ik kan ook af en toe van die buien hebben, dan ga ik maar door en door. Totdat ik dan 's avonds uitgeput op de bank zit en me bedenk dat ik eigenlijk wel iets te veel gedaan heb...... :o . Gelukkig kan ik tegenwoordig de rem op tijd vinden anders blijf ik rennen en vlieg ik mezelf 20 keer voorbij. Dat is me al te vaak gebeurd......

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:31

En tja, vuurwerk is ook niet mijn hobby. Mijn hond is er als de dood voor, echt zielig!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:34

haha, rem? waar zit dat?
hond van mijn moeder zit al onder de dope. beestje is compleet in paniek anders.

oehoe, morgen in ondertrouw voor het geregistreerd patnerschap!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:48

Bij die van ons werkt "dope" :D niet. Het is een Mechelse herder en hij blijft ernstig wakker. Ga hem ook niet in een narcose helpen, word zo lastig met uitlaten _O- . *ziet nu voor zich hoe ze een slapende hond aan een lijntje naar buiten sleept _O- _O- * . En op zich raakt hij gelukkig niet echt in paniek, maar hij is wel erg bang......

Wat leuk, in ondertrouw! Wij hebben ook geregistreerd partnerschap.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 16:10

die van ons gaat idd half onder narcose en moet dus 4 dagen lang naar buiten gedragen worden, ondersteunt en dan gauw weer naar binnen.

wilder perse ger. parternschap zodat we allemaal dezelfde achternaam hebben. huwelijk komt ook wel, maar dat duurde me te lang haha

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 16:13

Ach, wat sneu voor de hond van je moeder.....

Ik hoef niet te trouwen hoor, veel te veel gedoe. En het kost heeeel veel geld, wat ik liever in het huis steek.....

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 16:41

huis is nu klaar, kindje ook :+ dus kunnen voorzichtig weer gaan sparen.
trouwen gaan wij wel heel klein doen overigens.

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 17:26

benangelique schreef:
he nanka, lukt het een beetje met de verbouwing?
balen van de pijn zeg! wat heb je tegen de fysio?

@hier:
gisteravond de babykamer voor een heel deel klaargemaakt. heb gewoon het bedje ook opgemaakt, moet tzt toch nog alles wassen dus maakt niet uit dat het stof staat te vangen haha.
vanavond neemt hans een piekstok voor me mee (hij werkt tegenover babypark gouda), dus dan kan ik het hemeltje strijken en ophangen. die kwam nogal verfrommeld uit de verpakking helaas.
heb een slechte nacht gehad. was erg met de gekochte spullen bezig, met de juridische strijd met de badkamer-aannemer en mijn studie. vanochtend rond half 9 viel ik pas in slaap tot half 11... daarna ontbeten en gedouched en vervolgens aan de studie. dat valt niet mee! kan gewoon niet goed opstarten op de een of andere manier en loop steeds vast.
misschien zo maar even op het fietsie richting het centrum hier voor de cadeautjes van het pietenspel wat we spelen op oudjaarsavond.
ook moet ik de rode spiegelplank afschuren, want die is erg lelijk opgedroogd doordat er stof wat nog in huis dwarrelt tegenaan is geplakt. verfwerk dus niet liggend drogen! als het schuren een beetje lukt zet ik er gelijk een nieuw laagje op.
wel fijn als dat ding klaar is, weer een stukje af voor de kinderkamer! morgen gordijnen bestellen, ben benieuwd hoe lang dat duurt bij de hema. iemand een idee? week of 5?

Ik kan er niet tegen als iemand aan mn brandwonden zit.
Tja en laat daar de pijn nou net vandaan komen....

Je bent zo te lezen weer heerlijk druk geweest! hihihihi
Ben benieuwd hoe de kinderkamer er komt uit te zien! Krijgen we daar te zijner tijd fotos van? :D

As.maandag gaan ze echt beginnen. Dan komt eerst de loodgieter aan de slag hier.
Daarna komt de tegelzetter samen met de aannemer om alles in elkaar te knutselen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 17:30

wij net de rekening van de loodgieter. klopt niet helemaal.. kunnen we daar weer over gaan bakkeleien...
kan me voorstellen dat je niet wilt dat iemand aan je brandwonden zit, maar zal toch moeten. zo is het ook niets!
tuuuuuuurlijk krijg je foto's tzt, maar dan vind ik wel dat alles af moet zijn.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 17:30

Bedankt dat ik mag blijven :D haha ;)

Ik ben 20 jaar, 1.75 Meter en weeg 65 Kilo.
Mijn streef is 63 kilo ;) Dus echt niks, maar wil vooral gezonder gaan eten.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 17:33

hoe ziet je dagmenu er nu uit dan?

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 17:41

Ik word echt beroerd als iemand daar aan me zit....
maar ja ik kijk het nog even aan en anders toch fysio.
(of eerst langs de huisarts)

Oh ja benangelique: las ik nou dat je morgen in ondertrouw ga?????? LEUK!!!!
Ik ben al weer bijna 4 maanden getrouwd!!! hihihihi
Tijd vliegt voorbij. Leuk hoor!

Wendy: Jammer dat je nog steeds ziekjes bent....en bloed snuit. Bah!
Anders misschien morgen even je huisarts raadplegen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 17:45

ondertrouw voor geregistreerd partnerschap hoor, dus stelt niet bepaald veel voor :+
joh, die fysio heeft wel naardere dingen gezien hoor!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 17:50

Oh leuk BA in ondertrouw!

Hond van m'n ouders is ook altijd erg bang van harde knallen, vind dat altijd zo sneu voor d'r...

Straks richting Gadget, eindelijk weer rijden! Door dat rotweer was het echt onmogelijk. Heb er echt weer zin in :j

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:47

Ik heb gisteren ook weer voor het eerst een lekkere buitenrit op mijn verzorgpaardje kunnen maken. Was echt heerlijk!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:19

jahaaa.. mn broertje is weer terug :D

kwam er vanochtend op het station achter dat mn fiets gejat is :( ben al rond wezen kijken naar een nieuwe, twijfel nu tussen deze 2:
1. nieuwe Sparta, 3 versnellingen, 1ste onderhoudbeurt gratis, op de 2de en 3de 50% korting, dorp verderop
2. half jaar oude Gazelle, ook 3 versnellingen en een half jaar garantie, hier in 't dorp

ze kosten beiden 350 euro. Om heel eerlijk te zijn vind ik die Sparta iets mooier.. twijfels alom..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:37

fijn sanne dat je broertje er weer is, maar een gejatte fiets is nogal een domper op de feestvreugde.
ik zou lekker gaan voor die niueuwe sparta. zijn fijne fietsen en gaan lang mee. vooral als je er 1 hebt met chip, die zijn niet zo diefstalgevoelig. wel goed in de verzekering gooien hoor!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:45

idd, ik neig (of is het nijg) ook naar die nieuwe Sparta, vond hem er een stuk blitser uitzien..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:47

neig :+
sparta is een goed merk hoor! gazelle ook, maar ga voor hetzelfde geld liever voor een nieuwe.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:50

idd.. ga proberen er nog wel wat af te krijgen, bel gewoon morgen op. hij kostte eigenlijk 399, maar op de meeste modellen van 2009 ging 25% af, maar deze niet, omdat ie volgend jaar weer terug komt, hij kon er wel wat vanaf doen, maar 25% ging niet lukken, maar eens zien wat ie er voor een prijsje van kan maken ;) hij is wel heel gaaf wit :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:13

oeh, mooi!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:19

:wave:

Heb echt heerlijk gereden! Knap peerd is het toch! En dat na zo'n lange tijd vrijwel niks doen :) als je dat een jaar geleden deed, konden we weer opnieuw beginnen. Hij gaat zo goed vooruit :j

Net lekker gegeten (tomatensoepje, 1 bb eiersalade & 1 bb kaas/mosterd) en zit nu gtst te kijken :D lekker niet nadenken en relaxen.

Balen van je fiets sanne!