he nanka, lukt het een beetje met de verbouwing?
balen van de pijn zeg! wat heb je tegen de fysio?
lekker hoor luffie, 4 dagen vrij!
wendy, bloed snuiten kan heel goed van de neusspray komen. is zooi!
@hier:
gisteravond de babykamer voor een heel deel klaargemaakt. heb gewoon het bedje ook opgemaakt, moet tzt toch nog alles wassen dus maakt niet uit dat het stof staat te vangen haha.
vanavond neemt hans een piekstok voor me mee (hij werkt tegenover babypark gouda), dus dan kan ik het hemeltje strijken en ophangen. die kwam nogal verfrommeld uit de verpakking helaas.
heb een slechte nacht gehad. was erg met de gekochte spullen bezig, met de juridische strijd met de badkamer-aannemer en mijn studie. vanochtend rond half 9 viel ik pas in slaap tot half 11... daarna ontbeten en gedouched en vervolgens aan de studie. dat valt niet mee! kan gewoon niet goed opstarten op de een of andere manier en loop steeds vast.
misschien zo maar even op het fietsie richting het centrum hier voor de cadeautjes van het pietenspel wat we spelen op oudjaarsavond.
ook moet ik de rode spiegelplank afschuren, want die is erg lelijk opgedroogd doordat er stof wat nog in huis dwarrelt tegenaan is geplakt. verfwerk dus niet liggend drogen! als het schuren een beetje lukt zet ik er gelijk een nieuw laagje op.
wel fijn als dat ding klaar is, weer een stukje af voor de kinderkamer! morgen gordijnen bestellen, ben benieuwd hoe lang dat duurt bij de hema. iemand een idee? week of 5?