Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Liep in de stad en ben het gewoon spontaan vergeten, had ook geen honger. In de metro toen maar 2 Snack 'a Jacks genomen, die had ik nieuw gekocht 
)

eigen creatie haha. Jaduuh schreef:Ah, mag af en toe.
Softijs! Hmmmmm..

Morgen even een balansdag en dan paasdagen even niet teveel op letten en dan dinsdag maar weer netjes bijhouden

!
.
Dit is niet normaal meer, ik moet zo op de brommer richting stal, maar volgens mij rij ik zeker de sloot in of zo

Heb een McFlurry op.
Hoewel zit daar ongeveer in?
Die McFlurry ook, ik heb niet echt 't idee dat ik wat lekkers gegeten heb, volgende keer niet meer doen dus.
Jaduuh schreef:Naja, ik merk dat ik gewoon snoepen veel minder lekker vind..
ladyjoy schreef:Hehe ja als sinds maandag Myra
Had echt griep: koorts erbij en alles.
Nu alleen nog verkouden + erge keelpijn en geen stem meer hebben..

Myra schreef:O: 350 ml magere melk, 25 gr bambix, grote mandarijn
L1: 2 volk. beschuit aardbei, halve banaan, magere yoghurt, cup-a-soup koninginne
T: 2 appels
L2 - 3 boterhammen kipfilet
T: grote mandarijn
A: basmati rijst, champignon roerbakgroentemix, mager gehakt, ketjup
T: all-bran fruit 'n fibre, magere melk
T: onbekend (iets lekkers?)

Jaduuh schreef:Net dagje Myra!
Jij had pas toch opgezocht hoeveel daar allemaal in zat?
Ik dacht dat in McFlurry 330 kcal zat ofzo. Zag ik net op een site staan.
al kwam ik wel op en pro-ana site terecht dus hoe betrouwbaar? maar snel weer weggeklikt

Sizzy schreef:Japanse mix wordt juist aangeraden als 'snack' ipv chips als je bezig bent met afvallen Annetje
Heb al heel wat eitjes op (denk 6 ofzo?) een appelflap en twee speculaasjes bij de koffie
Ben ook wel flink in de weer geweest. Twee uur lang rondgelopen (paardrijdles geven en kan dan niet stilstaan en moet ook altijd alles voordoen enzo
) 6 stallen uitgemest terwijl het heel erg heet en benauwd was op stal en in de mestcontainer. Verder weinig gezeten, veel gestaan vandaag.
Ergens gelukkig. Ik moet wat strenger zijn. De eigenaresse vond de pony namelijk wel veeeeel makkelijker nu (longeert haar zo nu en dan om toezicht te houden op hoe ik rijd en mij tips te geven, vind ik wel fijn en is goed voor de pony) dus daaruit blijkt dat ik haar tóch wel goed gereden heb de laatste tijd. Ik moet alleen wat strenger zijn wat dat klieren betreft. Het is gewoon een engeltje geweest in het begin en krijgt nu een beetje streken, niets aan de hand, gewoon strenger optreden en het gaat vanzelf over. 
dat moet van de zomer echt 59kg zijn hoor!