Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doet me goed! Ben wel erg bang om aan te komen als ik mezelf even laat gaan, maar dat moet ik misschien maar loslaten. Ik weet ook dat ik in staat ben om het na mijn vakantie weer op te pakken!
Maar ach, dan maar aankomen op vakantie, als je er maar van kan genieten en weet dat je het er met een paar weken balansen weer vanaf hebt! Af en toe een flinke boost in je stofwisseling lijkt mij niet zo verkeerd! 

Anoniem schreef:Planning:
O: 100g havermout met wilde frambozen, peer, lijnzaad, chia en rijstmelk
T: -
L: 100g havermout met peer, lijnzaad, chia, rozijnen, kokos en rijstmelk; dubbele speltboterham met pindakaas
A: 100g zilvervliesrijst met rode pesto, spinazie, tomaten en tuinerwten
B: 40 min fietsen, 30DS level 3
! Scheelt dat gezond eten ook super lekker kan zijn
!

Ik wil het oik eens proberen met appel of kers. 
Ben met drinken wel echt weer de fout in gegaan op het werk.
Alleen water komt me dan echt de neus uit.
Wat zou dan beter zijn, iets van appelsap ofzo? Volgens mij is dat namelijk ook echt troep...
Ben wel flink aan het sporten om nog ergens wat calorieen mee te verbranden haha. Merk goed dat dat ook aardig verslavend begint te werken! 

Maar als ik je lijstje bekijk is het absoluut nog niet slecht hoor!
Wat ook wel lekker is, is eens een glaasje lichtbruisende Bru, of Perrier met citroen.
)
Anoniem schreef:Anoniem schreef:Planning:
O: 100g havermout met wilde frambozen, peer, lijnzaad, chia en rijstmelk
L: 100g havermout met peer, lijnzaad, chia, rozijnen, kokos en rijstmelk; dubbele speltboterham met pindakaas
A: 100g zilvervliesrijst met rode pesto, spinazie, tomaten en tuinerwten
B: 40 min fietsen, 30DS level 3
Ik heb nog 3 wortels tussendoor gegeten (oehoe, haha) en doe nog wat pijnboompitjes door de rijst zometeen.

). Ik vind het zelf lekkerder met amandel/spelt/rijst/havermelk.