phormicola schreef:Ik vind de Mac echt heel erg viesIk kan me niks ranzigers kwa eten voorstellen dan dat!
Waarom vies? Vertel eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Saskiaatje schreef:Milkshakes zijn gewoon calorieënbommen.
Wij gingen gisteren eerst door de McDrive voor garnalen, gratis hamburger, en daarna naar binnen voor 2 ijsjes, gratis hamburger.
Haha lekker slecht maar waarom niet
Ik vind de ijsjes niet lekker meerVolgens mij hebben ze nieuwe melkmix ervoor ofzo, het ijs proeft zo waterig. Meer mensen last van?
Lara_Silver schreef:Heerlijk! Ik ga minstens een keer per week voor een bic mac menu.En ach met een bmi van 17 hoef ik me geen zorgen te maken over het vet, en het gebrek aan hygiene en de roddels over vieze dingen in de keukens, neem ik er maar bij. En zo te zien valt het wel mee want ben nog nooit ziek geweest, bij geen enkel mc donalds restaurant. Ja buikpijn van te veel eten.
Morganya schreef:Sjors493 schreef:wij gaan er nooit heen omdat me vader zegt dat het 'koude zooi' is![]()
toen wij er een x in de 10jr. geweest waren, dat was super
Maar ikzelf ga er eigenlijk nooit meer heen, als ik zie dat die burgerknallers 1euro kosten dan komt dat zeker uit de bio-industrie
Wat verwacht jij dan dat zo'n klein stukje vlees moet kosten? Een halve kilo rundergehakt uit de super is nog goedkoper en daar kun je wel 30 hamburgertjes van maken. Das toch ook geen bio-industrie?
Sjors493 schreef:Morganya schreef:Wat verwacht jij dan dat zo'n klein stukje vlees moet kosten? Een halve kilo rundergehakt uit de super is nog goedkoper en daar kun je wel 30 hamburgertjes van maken. Das toch ook geen bio-industrie?
maar als je je eigen ook bedenkt dat er nog brood (heel duur in deze tijd), augurk, saus, ect.
bij moet komen, dan denk ik wel dat het uit de bio-industrie komt
Sjors493 schreef:maar als je je eigen ook bedenkt dat er nog brood (heel duur in deze tijd), augurk, saus, ect.
bij moet komen, dan denk ik wel dat het uit de bio-industrie komt
Jeanine93 schreef:Lara_Silver schreef:Heerlijk! Ik ga minstens een keer per week voor een bic mac menu.En ach met een bmi van 17 hoef ik me geen zorgen te maken over het vet, en het gebrek aan hygiene en de roddels over vieze dingen in de keukens, neem ik er maar bij. En zo te zien valt het wel mee want ben nog nooit ziek geweest, bij geen enkel mc donalds restaurant. Ja buikpijn van te veel eten.
Zo, minstens één keer in de week?!![]()
![]()
En dat je niet dik bent zegt natuurlijk ook niet veel. Daar kun je later echt last mee krijgen en de echte problemen zijn niet altijd aan de buitenkant te zien
Jeanine93 schreef:Lara_Silver schreef:Heerlijk! Ik ga minstens een keer per week voor een bic mac menu.En ach met een bmi van 17 hoef ik me geen zorgen te maken over het vet, en het gebrek aan hygiene en de roddels over vieze dingen in de keukens, neem ik er maar bij. En zo te zien valt het wel mee want ben nog nooit ziek geweest, bij geen enkel mc donalds restaurant. Ja buikpijn van te veel eten.
Zo, minstens één keer in de week?!![]()
![]()
En dat je niet dik bent zegt natuurlijk ook niet veel. Daar kun je later echt last mee krijgen en de echte problemen zijn niet altijd aan de buitenkant te zien