Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:48

phormicola schreef:
Ik vind de Mac echt heel erg vies :P Ik kan me niks ranzigers kwa eten voorstellen dan dat!

Waarom vies? Vertel eens :)

Dianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:52

ik vind het heeeeeeeeeeeeeeerlijk! :+ haha, maar ben (nog) geen tientonner dus kan het hebben :9

MorganyaJarig

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:56

McFlurry Lion is lekker :j

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:59

Krijg net een berichtje dat ik ben aangenomen bij de Mc.
26 september mijn 1e dag :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:00

Heerlijk! Ik ga minstens een keer per week voor een bic mac menu. :9 En ach met een bmi van 17 hoef ik me geen zorgen te maken over het vet, en het gebrek aan hygiene en de roddels over vieze dingen in de keukens, neem ik er maar bij. En zo te zien valt het wel mee want ben nog nooit ziek geweest, bij geen enkel mc donalds restaurant. Ja buikpijn van te veel eten. :Y)

MorganyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:03

Ik heb 1 keer een rauwe big mac met haren erop gehad :r
Maar verder nooit klachten. (als je ontbrekende saus in de mac drive niet meerekend := )
De ranzige verhalen neem ik er idd ook maar bij :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:04

Joolien schreef:
Saskiaatje schreef:
Milkshakes zijn gewoon calorieënbommen. :Y)

Wij gingen gisteren eerst door de McDrive voor garnalen, gratis hamburger, en daarna naar binnen voor 2 ijsjes, gratis hamburger. :D

Haha lekker slecht maar waarom niet :P

Ik vind de ijsjes niet lekker meer :( Volgens mij hebben ze nieuwe melkmix ervoor ofzo, het ijs proeft zo waterig. Meer mensen last van?

Oh ja, dat vind ik juist nóg lekkerder. :9

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:05

Lara_Silver schreef:
Heerlijk! Ik ga minstens een keer per week voor een bic mac menu. :9 En ach met een bmi van 17 hoef ik me geen zorgen te maken over het vet, en het gebrek aan hygiene en de roddels over vieze dingen in de keukens, neem ik er maar bij. En zo te zien valt het wel mee want ben nog nooit ziek geweest, bij geen enkel mc donalds restaurant. Ja buikpijn van te veel eten. :Y)

Zo, minstens één keer in de week?! := :wow:
En dat je niet dik bent zegt natuurlijk ook niet veel. Daar kun je later echt last mee krijgen en de echte problemen zijn niet altijd aan de buitenkant te zien ;)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:08

Aaah :wow: Vieze verhalen? :=
Ach aan de andere kant: waar niet? natuurlijk. Maar het idee dat ze dingen uitspoken met eten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:14

ik denk niet dat het veel voorkomt hoor, het is toch echt sporadische gevallen. En bijv haar in je eten, dat heb ik ook wel eens gehad in een chique restaurant dus dat zegt niks ;)

Het lijkt me ook niet gezond om het elke week te eten maar ik ken ook genoeg mensen die elke dag een snack eten op het werk, dat lijkt me minder gezond.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 15:00

Morganya schreef:
Sjors493 schreef:
wij gaan er nooit heen omdat me vader zegt dat het 'koude zooi' is :o
toen wij er een x in de 10jr. geweest waren, dat was super :j
Maar ikzelf ga er eigenlijk nooit meer heen, als ik zie dat die burgerknallers 1euro kosten dan komt dat zeker uit de bio-industrie ;(

Wat verwacht jij dan dat zo'n klein stukje vlees moet kosten? Een halve kilo rundergehakt uit de super is nog goedkoper en daar kun je wel 30 hamburgertjes van maken. Das toch ook geen bio-industrie?

maar als je je eigen ook bedenkt dat er nog brood (heel duur in deze tijd), augurk, saus, ect.
bij moet komen, dan denk ik wel dat het uit de bio-industrie komt ;)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 15:22

Sjors493 schreef:
Morganya schreef:
Wat verwacht jij dan dat zo'n klein stukje vlees moet kosten? Een halve kilo rundergehakt uit de super is nog goedkoper en daar kun je wel 30 hamburgertjes van maken. Das toch ook geen bio-industrie?

maar als je je eigen ook bedenkt dat er nog brood (heel duur in deze tijd), augurk, saus, ect.

Massa productie, dan kunnen ze het nou eenmaal goedkoop aanbieden. ;) Sowieso zijn de andere hamburgers natuurlijk heel duur dus denk dat ze daar genoeg aan verdienen. Vond dit nog terug: http://www.qualityscouts.nl/
Edit: zie dat het hier ook al geplaatst is.. ;)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:14

Gefeliciteert! :D

S_zanne schreef:
Krijg net een berichtje dat ik ben aangenomen bij de Mc.
26 september mijn 1e dag :D

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:06

Sjors493 schreef:

De HB broodjes zoals wij ze noemen kosten ongeveer 4 cent per stuk,
We gebruiken er zo'n 168 miljoen per jaar in Nederland. :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:11

Jeanine93 schreef:
Lara_Silver schreef:

En dat je niet dik bent zegt natuurlijk ook niet veel. Daar kun je later echt last mee krijgen en de echte problemen zijn niet altijd aan de buitenkant te zien ;)

Ach, ik eet minstens 3 keer in de week in mijn pauze minimaal één burger en soms wat friet weg..
Zolang je het afwisselt met gezond eten is er niet zo veel aan de hand hoor...
Je moet er alleen op letten dat je geen caloriebommen gaat vreten.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:12

Wij zijn er ook vaak wel één keer in de week als het niet meer is, afwisselen met verders gezond eten en goed bewegen en niets aan de hand :D

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:18

ik heb volgens mij teveel mac gehad door de laatste jaren heen, dat ik t niet zoveel meer aan vind.. al krijg ik er door dit topic wel weer zin in, en ben er vorige week nog wel ff geweest voor die 1955 burger .. natuurlijk:P

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 12:50

Jeanine93 schreef:
Lara_Silver schreef:

Sorry maar ik vind meer dan één à twee keer in de week fastfood veel ja. Ik denk dat ik met mijn beroep van dik zijn idd nooit last ga krijgen. Gezondheidsproblemen uiteraard zijn niet voorspelbaar. Op het moment ben ik overigens wel gezond, laatst nog helemaal doorgecheckt icl bloedwaarden enz. Maar om terug te komen op het onderwerp. Met meerdere keren te vet eten zou zelfs ik dik worden en daarbij vind ik gezonde voeding ook heel belangrijk, dus eet ik niet te vaak te vet eten.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:57

Ik was deze vakantie in Spanje maar al te blij met de McDonald's, aangezien ik bijna niks lustte verder (had ik niet van mezelf verwacht trouwens, normaal ben ik niet moeilijk met eten).
Maar ja, ik heb er niks tegen. Ik vind de friet heerlijk, soms iets teveel zout erop en ik kan best blij worden van een Big Mac of een McChicken op z'n tijd.

Ik ben tegenwoordig wel iets meer van de kipburgers bij de Smullers trouwens en die zijn al helemaal klef haha.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:01

Zooo ik krijg honger van dit onderwerp!

Ik moet deze week nog Mac heb ik besloten, groooot menu!

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:03

Alle Mac's bij ons in de buurt lijken wel dealplekken voor drugs. Er staat altijd wel een dure bak op een afgelegen stukje parkeerplaats met af en aan rijdende andere auto's.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:06

Ik wil de mcflurry M&M eens proberen :9 Ziet er veeeel te lekker uit in die reclame _O-

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:08

af en toe mac donalds? heeeerlijk.. maar iedere week red ik zo en zo niet.. heb wel af en toe trek in de mac.. en dat gaat ook pas over als je er bent geweest :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:08

Aranel schreef:
Ik wil de mcflurry M&M eens proberen :9 Ziet er veeeel te lekker uit in die reclame _O-

nog nooit een mcflurri m&m op? ga je schamen ;) haha die dingen zijn heerlijk ;)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:10

Ik ben echt verslaafd aan de Mac Chicken, komen er niet heel vaak maar soms is het té lekker.
Volgende keer neem ik een groot menu. 8-)

Burger King ben ik laatst ook eens geweest, gatverdegatver!
Kipburger was niet lekker doorbakken, melige hap. Slap koud broodje..
Friet kon je geen friet noemen, nee echt niets aan.
Kostte ook maar 4 euro, maar 4 euro teveel!
Doe mij dan de Mac maar.