MarliesV schreef:Imd, in dit recept hoeft je niet na de eerste rijs op te bollen en dan nog een keer te laten rijzen (in de vorm) zoals in het andere no knead recept welke hier is gepost.
Heb jij beide al gemaakt en een idee of er verschil in zit.
Ik wou er vanavond 1 opzetten en die dan morgenvroeg afbakken voor het werk. Maar dat redt ik niet als ik een tweede rijs moet afwachten. Dan zou dit ideaal zijn.
Nee ik heb beide niet gemaakt. Wil die ander ook wel een keer proberen dan! Bedoel je die van Laura's Bakery, of een andere? Heb voor vandaag nog brood liggen maar ik zou morgen weer bakken, dus dan ga ik dat recept proberen

8nnemiek schreef:Die douchemuts ben ik ook wel eens tegen gekomen inderdaad, ook een goed idee!
Ik heb er zelf wel eens aan gedacht om er een siliconen afdekgeval voor aan te schaffen, iets als dit: *link*
Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Natte keukendoeken vind ik meestal wat vies als dat het deeg raakt, en plastic vind ik zonde. Maar silicoonspul plakt ook nauwelijks en lijkt me ideaal!
Daar zat ik ook al aan te denken! Gebruik nu huishoudfolie maar vind dat zo zonde.