De bk ga ik alleen heen als er geen mac in de buurt is
De frietjes vind ik daar niet lekker, en als vegetariër is er ook niet veel te eten.
Anoniem
Geplaatst: 24-10-18 19:21
Ik vind de burgers van BK niks, overal tomaat op en de saus van de Whopper maar de chilli cheese Nuggets, pepper rings en onionrings zijn whoohoo
sanso
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-18 19:37
Hanafubuki schreef:
Ik vind de burgers van BK niks, overal tomaat op en de saus van de Whopper maar de chilli cheese Nuggets, pepper rings en onionrings zijn whoohoo
Ik ga toch stiekem nog eens een keer binnenlopen daar. Die laatste 3 dingen klinken wel echt lekker. Zowiezo groot fan van onionrings.
Edit; Zie op hun site de menukaart. Staan ook mozzarella triangles op. Klinkt ook jammie. Ze hebben wel echt een aantal dingen bijna identiek aan de Mac De Big King, Bacon King Muffin, Sausage King Muffin en Apple Pie Sticks enzo. Lijkt wel sprekend
Ik vind de burgers vd burger King wel echt lekkerder. Bij de Mc eet ik eigenlijk alleen af en toe een ontbijtje en verder haal ik er geregeld koffie.
Als ik een keer rond etenstijd bij de Burger King langs rijd, dan eet ik daar wel graag een whopper. Een Big Mac vind ik daarentegen gewoon echt niet lekker.
De oreo shake van de bk is wel echt geweldig. Maar de chicken nuggets en ontbijt moet je echt van de Mac hebben
Faline
Geplaatst: 25-10-18 01:13
Ben 1 keer bij de bk geweest in Duitsland. Vond het helemaal niks, alleen de frietjes waren ok.. Maar hoeveel kun je daar nou ook fout mee doen?
Ik had van de week ineens een ingeving; gister heb ik een quarterpounder besteld zonder ui, bijna hetzelfde als een dubbele cheeseburger maar dan minder vlees haha. De uien op de qp kan ik niet goed tegen, zijn veel te vet, maar dubbel kaas mjam! Dus
Kan je een topic blokkeren zodat deze niet meer in je resultaten of 'nieuwste berichten' lijst komt te staan Ik krijg verdorie elke keer honger en zin in McDo als ik deze titel voorbij zie komen
Ik ook maar 2 keer Alleen zijn die 2 keer wel 2 dagen achter elkaar in de afgelopen week en as zaterdag wordt dat aantal 3x 3x in een week is wel beetje veel haha. Maar het is zulk fijn comfortfood en zit laatste paar dagen niet helemaal lekker in mijn vel.. dan mag het wel vind ik.