Als ik zo'n topic lees mis ik een facepalm of ik-trek-mijn-haar-uit smiley op sommige momenten.
Ik heb geen probleem met mensen die een andere mening hebben. En ik wil er ook naar luisteren, maar verwacht dan andersom wel hetzelfde. Ik vindt open-minded zijn erg belangrijk.
Maar ik kan er NIET tegen als die meningen gebaseerd zijn op dingen die niet waar zijn/omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is en naief bent. Ik probeer dat zelf ook nooit te doen en zou het net fijn vinden wanneer iemand oprecht vragen stelt, hoe oud die ook zijn, en dan een eerlijk antwoord geven dat bij deze persoon past. Dan kan die ermee doen wat ie wil
Het is trouwens world vegetarian day vandaag :p
Ik vind het bloedirritant dat ik hier geen oven heb, ben dol op ovenschotels en je kan het meerdere keren eten (ik krijg zo'n ganse schotel iig niet alleen op, ookal is het lekker

groenten snijden etc. vindt ik heel fijn om te doen, maar bv. een half uur naast je pan staan vind ik doodsaai xD Als je iets voor in de oven maakt kan je ondertussen nog iets doen.