Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliine schreef:Heeeel naar om bij de lekkerste bakker van NL te moeten werken![]()
[ Afbeelding ]
Dan krijg je namelijk een taart voor je verjaardag
robbedoes__ schreef:Vandaag:
O: 40 g havermout, 200 ml ongezoete amandelmelk, 1 appel, kaneel, klein handje rozijnen
T: een 'eat natural' reep met amandelen en abrikoos
L: 2 vkboterhammen, 1 met 20+ smeerkaas en komkommer, 1 met appelstroop, 2 mandarijnen
T: 2 rijstwafels, 2 stukjes 70% cacao chocolade
A: tonijnsalade met ijsbergsla, tonijn, komkommer, pijnboompitten en chiazaad, klein stukje rookworst
T: griekse yoghurt met aardbeien
D: water, thee
B: paard longeren
phormicola schreef:Ik vind het sowieso knap als je 60gr kibbeling kan afmeten, DeEenhoornDat is, wat, een eetlepel kibbeling? Ik kan niets positiefs over je lijstje zeggen, dus dat stuk fruit kan er prima bij. En 5 gr banketstaaf? Hoe zie je dat voor je?
Mmmmmm, lekkere taart Eline! En dan maar hopen dat mensen je willen helpen met opeten
phormicola schreef:Mmmmmm, lekkere taart Eline! En dan maar hopen dat mensen je willen helpen met opeten
DeEenhoorn schreef:phormicola schreef:Ik vind het sowieso knap als je 60gr kibbeling kan afmeten, DeEenhoornDat is, wat, een eetlepel kibbeling? Ik kan niets positiefs over je lijstje zeggen, dus dat stuk fruit kan er prima bij. En 5 gr banketstaaf? Hoe zie je dat voor je?
uuhm.. wij eten met 4 personen ongeveer 250 gram op, dus dan heb ik 60 gram...
en ja.. die banketletterklein beetje.. meer lust ik niet...
hannahaapje schreef:Oeeehhh lekkere taart, gefeliciteerd!
Volgende x gaan ze wat langer in de oven. Pizza met tomatensaus, geitenkaas, ui & paprika. Heb er nu nog een grote pizza in zitten alleen even geen fototoestel.
[ Afbeelding ]