Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
winnie03 schreef:Als stille meelezer hoop ik dat jullie een vraag kunnen beantwoorden. Mede geinspireerd door dit topic ben ik al enkele weken bewust bezig met gezonder eten. Nou zag ik in dit topic regelmatig de tip om lijnzaad te gaan eten voorbij komen dus heb ik gistermiddag ook eens een poging gewaagd. Bakje yoghurt met appel, handje muesli, schepje tarwezemelen en eetlepel lijnzaadBeviel erg goed overigens. Nou heb ik sinds het opstaan vanochtend echter helse buipijnen van een nog niet eerder meegemaakt niveau. Het enige wat er veranderd is in mijn eetpatroon is de lijnzaad dus nu vroeg ik me af of dit een vaker voorkomend fenomeen is bij het eten van lijnzaad?
phormicola schreef:Alleen jammer dat ze roodvlees bestempelen als ongezond, doen zoveel boeken.
Ik heb een half jaar lang alleen kip en vis gegeten (voor m'n trainings doeleinden) en het heeft me een flink ijzertekort geschonkenNu ik weer roodvlees eet gaat m'n ijzer langzamerhand weer omhoog. Ik blijf dus lekker roodvlees eten
mayniac_val schreef:![]()
Normaal lees ik hier alleen mee maar nu heb ik een vraagjeIk ben mijn voedingspatroon aan het veranderen omdat ik aardig wat ongezonde tussendoortjes at en me daar totaal niet prettig bij voelde. Mijn trek in chips, zoutjes, patat en andere vette rommel is aardig verdwenen maar de zoete trek nog lang niet. Ik werk 's avonds in de schoonmaak en als ik thuis kom, gaan vaak alle remmen die ik overdag netjes in heb gehouden los
Wat kan ik dan het beste nemen?
phormicola schreef:Ik had een ijzerwaarde van 2
Century schreef:Ik ben net bij Ekoplaza langs geweest, en ik heb frambozenfruitbeleg mee genoemen (soort jam maar dan geen jam want er zit niet x% suiker in). Ben benieuwd hoe het smaakt
Appelmoes_11 schreef:Ben al drie maanden niet meer ongesteld geweestIk sla wel vaker een maandje over, maar geen drie. Ook de hele tijd hoofdpijn, moe en slapeloos (geen fijne combinatie
) en gewoon over 't algemeen niet helemaal lekker. De laatste keer dat ik liet checken bij de huisarts was alles in orde, maar je weet maar nooit hé.