Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

moest t best snel doen, anders zou t uitdrogen xD Boter in kom gegooid, poedersuiker erbij, en mixen maar
(en had patidess bosvruchten erdoorheen gedaan uiteindelijk) Gelukkig kan je botercreme van 1:1 gelijk gebruiken. Hoeft niet eerst een uur ofzo te staan. Boter was al op kamertemperatuur xD Maar t was goed gegaan gelukkig.
de taart lijkt net grijs ja haha 
_helga_ schreef:Falona schreef:@helga: als boven goed was en onder niet, ligt het dan niet aan de oven? Wat voor oven heb je?
dat denken wij dus ook.
er zit een glasplaat in dus denk dat die niet warm genoeg word.
[img]http://media.deschouwwitgoed.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/c/ecm153wit.jpg[/img

Chantaltje23 schreef:_helga_ schreef:we gaan binnenkort denk ik een andere oven kopen
wel zn kleintje maar dan met roosters erin.
Ik heb ook een oven met een glasplaat die kan je eruit halen en ik heb een rooster erbij en erin zetten en dan taart erin gaat prima

Zie dat ik de dowels iets te kort had afgeknipt, hij was íetsje ingezakt.. Maar dat zag je pas toen we em aan gingen snijden gelukkig, beter op letten de volgende keer 

Ik ben kapot (en mijn voet is niet blij, heb een onwijze dikke poot..)
)
Van mensen op de verjaardagen maar ook via bijv. facebook! Ws heb ik voor as zaterdag m'n eerste opdracht

Gelukkig stond er wel mix van Dr Oetker, dit is echt de beste tot nu toe.