En Saskia, dat ziet er echt héérlijk uit!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) . Gekocht in Düsseldorf in een niet te weerstaan chocolade winkeltje. Is echte pasta maar dan met cacao ipv bijv. tomaten voor rode of spinazie voor groene pasta - is goed zelf te maken met verse pasta)
zonnepaardje schreef:Ik kom even binnenvallen, die ijstaarten (van Saskiaa_) op de vorige pagina zien er verrukkelijk uit, receptje ?![]()
Ik heb voor kerst het hummingbird bakkery boek gekregen...
Wat raden jullie aan als eerste baksel uit het boek ? Want ik kan niet kiezen![]()
Nog een vraagje van die citroenrepen die topping die meegebakken wordt kan je daar minder suiker in doen ?
Eindelijk echt aan de slag.
Ninaka schreef:zonnepaardje schreef:Ik kom even binnenvallen, die ijstaarten (van Saskiaa_) op de vorige pagina zien er verrukkelijk uit, receptje ?![]()
Wat raden jullie aan als eerste baksel uit het boek ? Want ik kan niet kiezen![]()
Nog een vraagje van die citroenrepen die topping die meegebakken wordt kan je daar minder suiker in doen ?
Je hebt mijn post geschreven![]()
![]()
Ik vind die ijstaarten ook geweldig en zou graag een recept willen.
En ook ik heb het hummingbird bakboek gekregen voor kerstEindelijk echt aan de slag.
En die citroenrepen is ook een van de eerste dingen die ik wil gaan proberen
en wat een leuk kerstcadeau heb jij
zonnepaardje schreef:Ik kom even binnenvallen, die ijstaarten (van Saskiaa_) op de vorige pagina zien er verrukkelijk uit, receptje ?![]()
zonnepaardje schreef:Ninaka schreef:Je hebt mijn post geschreven![]()
![]()
Ik vind die ijstaarten ook geweldig en zou graag een recept willen.
En ook ik heb het hummingbird bakboek gekregen voor kerstEindelijk echt aan de slag.
En die citroenrepen is ook een van de eerste dingen die ik wil gaan proberen
Haha leuk !en wat een leuk kerstcadeau heb jij
![]()
Jij ook

) en de tarte tartin verzoop in de boter dus dat vond ik ook niet echt geweldig. In het recept stond verder dat je m moest bedekken met bladerdeeg maar dat werd ook weer helemaal zacht. Beide dus de vuilbak in helaas.
)
En ik heb mijn Day Zero Project al (101 doelen en 1001 dagen
), wordt anders een beetje dubbel. Maar ik wil toch wel mijn propedeuse halen en naar Zweden dit jaar.
Naar Zweden, das gaaf ja
Wat wil je daar gaan doen?
(ponykamp bijvoorbeeld)