En Saskia, dat ziet er echt héérlijk uit!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnepaardje schreef:Ik kom even binnenvallen, die ijstaarten (van Saskiaa_) op de vorige pagina zien er verrukkelijk uit, receptje ?![]()
Ik heb voor kerst het hummingbird bakkery boek gekregen...
Wat raden jullie aan als eerste baksel uit het boek ? Want ik kan niet kiezen![]()
Nog een vraagje van die citroenrepen die topping die meegebakken wordt kan je daar minder suiker in doen ?
Ninaka schreef:zonnepaardje schreef:Ik kom even binnenvallen, die ijstaarten (van Saskiaa_) op de vorige pagina zien er verrukkelijk uit, receptje ?![]()
Wat raden jullie aan als eerste baksel uit het boek ? Want ik kan niet kiezen![]()
Nog een vraagje van die citroenrepen die topping die meegebakken wordt kan je daar minder suiker in doen ?
Je hebt mijn post geschreven![]()
![]()
Ik vind die ijstaarten ook geweldig en zou graag een recept willen.
En ook ik heb het hummingbird bakboek gekregen voor kerstEindelijk echt aan de slag.
En die citroenrepen is ook een van de eerste dingen die ik wil gaan proberen
zonnepaardje schreef:Ik kom even binnenvallen, die ijstaarten (van Saskiaa_) op de vorige pagina zien er verrukkelijk uit, receptje ?![]()
zonnepaardje schreef:Ninaka schreef:Je hebt mijn post geschreven![]()
![]()
Ik vind die ijstaarten ook geweldig en zou graag een recept willen.
En ook ik heb het hummingbird bakboek gekregen voor kerstEindelijk echt aan de slag.
En die citroenrepen is ook een van de eerste dingen die ik wil gaan proberen
Haha leuk !en wat een leuk kerstcadeau heb jij
![]()