Op een bol wol had ik al gezien maar die vond ik juist weer zo simpel

En daarmee is een perzische kat wel weer lastig en met die uil wat makkelijker...
hmm, nog even denken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zarah_L schreef:Woehoe, net mijn bestelling van DLT binnen gekregen en natuurlijk meteen al even met fondant aan het fröbelen geweest.![]()
Heb ook de Sugarcraft gun besteld, net ook even uitgeprobeerd, maar klopt het dat het best lang duurt voordat je er een sliertje uit hebt?
Vond het zo langzaam gaan dat ik de fondant even 5 seconden in de magnetron had gedaan, maar ook toen wilde het niet echt vlotten.
Heb ook het idee dat hij na een cm of 4/5 ermee stopt?
Doe ik iets fout of ben ik gewoon te ongeduldig?
Samantha_ schreef:O hahahaha die post van die foto's was voor in een ander topic, voor hier heb ik euhm, 2 foto's.
Ja ik moet je pb nog beantwoorden. Mag allebei, wat je wilt? Als we hier de biscuit bakken duurt het wel langer natuurlijk. dus ik bak m van te voren, of je moet m meenemen, wat jij wilt?
Nathalie1981 schreef:Zarah_L schreef:Woehoe, net mijn bestelling van DLT binnen gekregen en natuurlijk meteen al even met fondant aan het fröbelen geweest.![]()
Heb ook de Sugarcraft gun besteld, net ook even uitgeprobeerd, maar klopt het dat het best lang duurt voordat je er een sliertje uit hebt?
Vond het zo langzaam gaan dat ik de fondant even 5 seconden in de magnetron had gedaan, maar ook toen wilde het niet echt vlotten.
Ik doe er vaak wat crisco door, wordt het wat gladder van
Zarah_L schreef:Woehoe, net mijn bestelling van DLT binnen gekregen en natuurlijk meteen al even met fondant aan het fröbelen geweest.![]()
TinkerTom schreef:dank je!
Malletjes stuk?
mijne kunnen niet veel stuk aan volgens mij...
Ik doe een laagje fondant in het bovenstukje dan een stukje biscuit en dan nog ene laagje fondant en dan de onderkant erop, aandrukken en een uurtje in de vriezer en dan kun je hem er voorzichting heelhuids uithalen