Argh! @!%$@#&$^!!! Stoot ik net tegen de groene Yoyo aan, breekt zijn oor af . Heb hem nu met eetbare lijm gelijmd, hopelijk droogt dat een beetje goed op. Ik zie het eigenlijk niet zitten om hem WEER opnieuw te moeten maken! Stomme ik .
Dat paardje op de vorige bladzijde is toch prima gepuzzeld?? Net de tweede avond gehad van de workshop royal icing, heb best een gave taart gemaakt vind ik zelf
Oj je print een makkelijk giraffe plaatje uit van internet, snijd deze in geel uit. En dan dunne bruine vlekjes erop plakken, dat kan ook en is niet zo moeilijk.
Mijn Yoyo is nog goedgekomen gelukkig, de eetbare lijm heeft zijn werk gedaan . Dadelijk verder versieren. Goh, als ik hiervoor in normaal loon betaald zou moeten worden zou ik al over de 100 euro moeten vragen . Maar het is wel leuk .
Royal icing staat hoog op mijn verlanglijst en suikerbloemen zou ik graag willen! uberhaupt bloemen maken zou ik al een workshop willen doen ik kom nu niet verder dan de standaart uitsteker. Topsy turvy wil ik ook graag, een tas, een kussen dat soort dingen is ook leuk! En marsepein verven en hoe werk je met dust enz enz. Ook zijn de themataarten leuk, pip of pasen of kerst enz dat zijn toch vaak de gelegenheden dat je een taart maakt.
wereld
Geplaatst: 28-01-11 13:06
@LadyJ Ik vind je gepuzzelde paard erg mooi hoor, doe ik je niet na zo netjes...
Dit is mijn royal icing taart. Best lastig...icing moet niet te dik, niet te dun. De sheet is uiteraard korter dan de omtrek van je taart, dus eerst 1x en dan een half uurtje laten drogen en dan de andere helft. Maar goed, ik vind hem best mooi geworden
ik ben bezig met een Kaatje-taart voor de visite morgen, die komen met drie kleine meiden en de jongste is gek op het tvprogramma Kaatje. Ik had er nog nooit van gehoord, maar toen ik ging googlen gaf dat gelijk leuke ideeen, lekker in primaire kleuren, dus lekker fel de biscuit staat af te koelen, dus zo maar eens beginnen met kleuren, dat is toch niet mijn favoriete deel van deze hobby hoor gelukkig heb ik nog een lading rode fondant liggen, dus ik ga lekker lui voor marsefond, scheelt een hoop kleuren en ik vind het echt heel fijn werken
dancertje
Geplaatst: 28-01-11 14:49
ik vind hem leuk kinke jammer van boven op dat die daar niet helemaal super is gegaan maar toch nog altijd heel mooi
Jaime_
Geplaatst: 28-01-11 14:50
Heeeel mooi kinke!!! Ik heb ook van die sheets besteld maar ze waren niet op voorraad.. maar kvind royal icing echt super gaaf
Kinke
Geplaatst: 28-01-11 14:50
kaatje...ook nog nooit van gehoord, ff googelen...en nu ff met een geboortetaartje aan de slag. Tot laterrrr!