Ashleey_ schreef:ohhhh ik heb me toch een lekkere mix besteld! Tenminste dat hoop ik!"Mix voor Double Choc Cake met stukjes pure chocolade (500 gram)"
Waar waar? En jaaaa, zeker een foto! Mmmmm, krijg er nu al zin in!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Veel heb ik denk ik niet nodig. Het gaat om de zwarte randen van Hello Kitty. Echt dik hoeft dat er ook niet op te liggen. Misschien moet ik maar gewoon proberen een klein stukje marsepein en fondant te kleuren om te kijken hoe het lukt en dan kan ik altijd nog zien. Hoewel ik eigenlijk al half/half had bedacht dat ik aan de baas zou vragen of ik vandaag eerder weg kan om nog even langs taart & decoratie te rijden voor een stukje zwart.
Kan ik trouwens als ik ga puzzelen zowel fondant en marsepein door elkaar gebruiken? Voor het wit wil ik fondant gebruiken omdat dat witter is, maar ik heb nog een hoop rode marsepein liggen die ik dan voor de strik wil gebruiken. Kan dat gewoon of kan ik dan beter ook rode fondant gebruiken?
Falona schreef:Kan ik trouwens als ik ga puzzelen zowel fondant en marsepein door elkaar gebruiken? Voor het wit wil ik fondant gebruiken omdat dat witter is, maar ik heb nog een hoop rode marsepein liggen die ik dan voor de strik wil gebruiken. Kan dat gewoon of kan ik dan beter ook rode fondant gebruiken?
Mayo schreef:Bedoel je van jouw plaatje zonder lijntjes? Of mijn puzzels zonder lijntjes dat ze onaf lijken?
Annemiekbram schreef:Gisteren wat besteld bij theeentaarspulletjes.nl en dat is nu al binnenWel een zwaar pakketje haha..zo maar eens ff de kwaliteit enzo bewonderen!