Ik heb een doosje met...hoeveel zijn dat er...8 kleuren geloof ik. Nou volgens mij krijg ik dat nooit never niet op Je hebt er telkens maar heel weinig van nodig
Hey wat leuk dat jullie ook gaan! Volgens mij moet ik een bepaald bedrag meenemen en de pinpas thuislaten. Als je ziet welke stands er staan.... das heeeeel gevaarlijk! Leveren jullie ook een taart in? Jullie zijn al zo goed, jullie maken vast een hele goede kans! Ik ga puur om te kijken en te leren, en om net zo goed te worden als jullie En om een leuke dag te hebben samen met mijn moeder
Net snel even taartje voor mijn buurjongetje gefrutseld. Morgen is namelijk het buurtkraamfeestje vanwege de geboorte van zijn kleine broertje. Maar om het voor hem ook een beetje speciaal te maken en niet alle aandacht naar zijn broertje uit te laten gaan heb ik even voor hem een simpel leeuwentaartje gemaakt. Stoer, maar toch ook een link met zijn broertje, aangezien die het sterrenbeeld leeuw heeft. Maar daar snapt hij natuurlijk de ballen van omdat ie nog maar 3 is, maar voor de volwassenen wel een leuke vond ik Zitten wat foutjes in want ik kreeg bv mijn fondant niet goed zwart, uiteindelijk maar even er op geschilderd met de kleurstof, alleen per ongeluk er langs geveegd bij z'n mondje. En het was zoooooooo warm bij ons binnen (ouders hebben zowel 's middags als 's avonds fanatiek gekookt en de oven gebruikt) dat mijn fondant wel heeeeel flexibel werd en mijn botercreme ook heel softie werd. Maar goed, gelukkig is het maar voor mijn buurjongetje en het resultaat is best cute vind ik.
Ik ga ook naar T&T, met mijn schoonzusje. We vinden het ook wel leuk om een taart in te leveren, maar is er ook een thema oid? Dat heb ik nog niet kunnen vinden, maar maakt het natuurlijk wel wat makkelijker
Nu ik toch aan thema denk... Iemand nog iets gedaan met het topicthema?
Nee, heb nog niets met ons thema gedaan Heb nu ook gewoon bijna geen spullen meer
De manen zijn van gekleurde kokos. (wat een hel is ook dat kleuren van die kokos zeg. Was dat vergeten van mijn blauwe bak kokos voor de koekiemonsters)
Mayo
Geplaatst: 11-09-10 23:32
Als je schildert met kleurstof en je maakt een fout, dan kan je dat met een schone natte kwast wegvegen als je snel bent. Wel bij iedere haal je kwast schoon en nat hebben.