(te brede en te lage cupcakes) maar wel erg lekker en is leuk om te doen. Zal straks even foto's uploaden, ik ga ze eerst langs mijn ouders brengen als cadeautje voor het passen op mijn katten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(te brede en te lage cupcakes) maar wel erg lekker en is leuk om te doen. Zal straks even foto's uploaden, ik ga ze eerst langs mijn ouders brengen als cadeautje voor het passen op mijn katten. 
:
...

Ik vind ze wel leuk hoor, Lon! Denk dat ze nog meer echt Cookie monster lijken als je de ogen wat dichter bij elkaar plaatst 

Leo schreef:En de foto's. Dit zijn mijn simpele roze glitterige cupcakes van afgelopen weekend
Klik
En mijn misvormde koekiemonsters:
Klik
klik...
Volgende keer ga ik muffins maken in plaats van cupcakes, in de hoop dat ze wat hoger uitvallen.... Ook moet de botercrème wat blauwer, nu leek het naast de kokos wel groen
Vorige keer waren de cakejes ook veel hoger, dus waren ze gewoon breed. 
Leo schreef:En de foto's. Dit zijn mijn simpele roze glitterige cupcakes van afgelopen weekend
Klik
En mijn misvormde koekiemonsters:
Klik
klik...
Volgende keer ga ik muffins maken in plaats van cupcakes, in de hoop dat ze wat hoger uitvallen.... Ook moet de botercrème wat blauwer, nu leek het naast de kokos wel groen
Ik heb ze eerst ingesmeerd met de botercreme en daarna gedipt in de kokos. Koekjes had onze supermarkt niet groter, mijn vriend had ze meegenomen. Volgende keer wilde ik idd kijken of er andere koekjes zijn die er in kunnen.
Ik heb een heel klein aanrecht, veel te weinig ruimte, dus alles staat letterlijk overal: op de dressoirkast, op de plank van mijn magnetron en broodbakmachine. Op de magnetron/bakmachine....
En ik moet tussendoor diverse keren afwassen om ruimte te besparen.
Zo is het toch ook met zolders en schuren: hoe meer ruimte je hebt hoe meer troep je verzamelt
Bij ons gaat die regel in ieder geval ook op
Yasmine schreef:Nom nom nom, die mud pieAlleen raar dat er in jouw korst geen chocolade zit, in alle recepten die ik tot nu toe heb gezien moest dat wel. Welk recept had jij?
![]()
Die vulling is goddelijk, hè

)
)

Wel via een ander recept zie ik, met cacao door de korst en veel meer suiker en slagroom door de vulling. Ik ben heel benieuwd, die van jou ziet er ook super lekker uit.