Hallooo Ben ik weer Les ging echt heerlijk Het is zo'n top pony ;D Vind het als maar leuker en leuker met haar Na het rijden haar even lekker gedouched en lekker laten rollen (: Heerlijk zo lekker tutten
vond de test wel leuk.. doe het niet eens slecht...krijg minder calorien binnen dan ik nodig heb . ben alleen veel te zwaar...(domper)..wis tgelukkig al..dus valt mee.. ik kies vaak dingen met geen of goede vetten..maar krijg toch nog teveel vetten binnen...
Ik vul die caloriechecker ook altijd in Dan heb ik een mooi overzicht. Meestal maak ik mijn planning een avond van te voren, en vul ik die checker ook alvast in. Het ik te weinig kcal. , kan er gerust nog een stuk fruit/bak yoghurt bij
Ik ben sinds ik hier zit eigenlijk meer gaan eten. Maar dan wel gezond en over de hele dag verspreid! En ik val langzameraan wel af
ItsMe2
Geplaatst: 02-07-09 11:58
Welkom charaz!!
Maakt niet uit hoor bicci Ik was gewoon ff nieuwsgierig hihi..
Zal eerlijk mijn gewicht hier melden, ik ben 1,67 en 70 kg, vind ik echt veel te zwaar, heb altijd 52 kg gewogen voor ik in verwachting was en wil daar weer op terug komen.
Marloez
Geplaatst: 02-07-09 12:02
Moguh! Of bijna middag dan.
Ok, ik begin vandaag weer met volle moed en houd géén fruitdag.
O: 2 sneetjes allisonbrood (ik eet dat eigenlijk altijd, vult veel meer, is wat grover en zwaarder) met een gebakken ei + 2 plakjes 40% minder vet kaas, 2 koppen thee
En om 2 uur ga ik lekker naar het strand, en even actief zwemmen. Calorietjes verbranden die ik er gisteravond teveel aangegeten heb.
Laatst bijgewerkt door Marloez op 02-07-09 12:13, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik ben ook niet heel zwaar als je zo puur naar t gewicht kijkt, maar mijn buikomvang is veel te veel (gemeten op stage) en ik heb heel veel vet. Ik wil minstens naar de 55 kg heb ook div. A pony's staan waar ik nu niet op stap vanwege mijn gewicht.
Tot nu toe heb ik vandaag gegeten
O: / T: 1/2 blikje cocktailworstjes + roomijsje L: 3 crackers met kaas + boterham met kaas en mayonaise
Heb die test ook gedaan, maar eerlijk gezegd vind ik het een flink gedoe om steeds maar je calorieen te gaan tellen. Neemt mij in ieder geval het "plezier" in eten/lijnen weg.
Ik ben trouwens 1.62 en weeg rond de 62, wil naar de 49/50 kilo.
ik ga denk ik ook niet dagelijks die test doen.. wel handig om eens te zien hoevele iets nu eigelijk heeft a calorien en vet... zo kan je makkelijker iets anders kiezen..
Ahhh, die caloriechecker is wel handig.... nooit beseft hoeveel calorien er in pindakaas zitten Eerder at ik regelmatig 3 boterhammen pindakaas als ontbijt en 5 of 6 tussen de middag
Ik zit tot nu vandaag op 423 calorien ofzo, terwijl ik normaal nu al boven de 1000 zat Voortaan hooguit 1 boterham pindakaas 's ochtends... nu nog even een ander broodbeleg verzinnen. Ik lust eigenlijk alleen pindakaas, houmous en hele jonge kaas op brood.
Je mag gerust 2 boterhammen hoor in de ochtend Dan heb je gelijk minder behoefte aan 'slechte' tussendoortjes
Ik ga lekker de tuin in, om te genieten van dit heerlijke weer!
marcha1987
Geplaatst: 02-07-09 12:49
Hmm, volgens die calorieen chekker komt ik vandaag aan de 892... Met wat ik een pagina hiervoor erop gezet heb. Had niet verwacht dat het zo weinig zou zijn... Toegevoegd wordt dan nu een appel, 2 plakjes ontbijtkoek met wat boter ertussen.
voor ondehoud zat ik aan de rond 16 nog wat en die ander zat op de 1160 geloof ik.