Ik had 3 jaar geleden een hele mooie bril gezien! Dat was nog voordat ik mijn lenzen kreeg.. Alleen die was heel erg duur, dus ik mocht hem niet van mijn ouders .. Baalde ik toen wel flink van ;p
Ik heb nu veel langer haar en als ik dan een foto zie met kort haar was dat ook wel erg leuk Nou ja eerst maar een kleuren en klein beetje knippen en dan zien we wel weer
Je moet aan het einde van het jaar naar Eye Wish Groeneveld gaan Daar zijn dan alle merkmonturen van dat jaar 0 euro en betaal je dus alleen de glazen, zo kom ik ook aan deze bril en ook aan min andere bril trouwens. Dat is een Puma
lesilla
Geplaatst: 15-03-09 22:41
Ik koop bij opticlub die geven 30 procent korting op bril en glazen.
Mijn vorige was armani en die was met glazen 200 euro Mijn mama heeft daar gucci gekocht die was samen 190 euro
De bvlgari was de eerste keer dat ik is over de top wou gaan, wat een spijt he ik ervan
ik kreeg ook nog iets vergoed en moest 145 euro ofzo betalen en omdat het montuur gratis was heb ik de duurste glazen er in laten zetten Ontspiegeld, ze beslaan eigenlijk niet en zijn niet zo snel vuil
Pff, voor die bril die ik dan zou willen was ik met glazen €500/600 kwijt Maar glazen alleen al zijn bij mij iets van 300 euries omdat ze zo dik zijn en dus geslepen moeten worden oid
Armaris
Geplaatst: 15-03-09 22:51
Ik ben er weer, lees ook even niet bij, ben helemaal gaar Vannacht door een feestje om 8u gaan slapen, om 13u er weer uit en ben er om 18u30 weer ingekropen, nu even bokken en ga er zo weer inkruipen. Feesten kan zwaar zijn
Vannacht ook maar 3 uur geslapen, tot half 6 wakker gelegen. Helaas geen feestje gehad, maar de buren boven wel, vandaar de bass kwam door m'n oordoppen, via m'n bed m'n hoofd binnen