Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:20

Omdat ik al een jaartje of negen vegetariër ben heb ik geen idee hoe het met vlees zit qua calorieën maar volgens mij zijn vegetarische burgers over het algemeen veel magerder.
Bij AH heb je bijvoorbeeld de gegrilde filé, die bevat maar 100 calorieeën ofzo. En als je wil kan je ze ipv in vet [olijfolie] bakken ook in de oven doen, of in de magnetron [al gaat de kwaliteit dan wel hard achteruit]
Nouja, die van mij van vandaag was niet echt enorm light, maar alsnog valt het héel erg mee vind ik
Qua vet gehalte ook, meestal rond de 10 gram [per honderd], ofzo? En dan zeker de helft onverzadigd, dat is het goeie vet.
Sowieso hoor je vaak dat vegetariërs over het algemeen een gezond[er] gewicht hebben.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:42

Zoo ik heb weer de hele dag in de winkel gestaan, en ben als het goed is aangenomen
maar dus ben de hele dag bezig geweest.

O: 2 volkorenbroodjes, 1 met kipfilet en boter en mosterd, 1 met pindakaas, plakje ontbijtkoek met pindakaas
T: -
L: 2 vbroodjes met boter en kipfilet, plakje ontbijtkoek
T: Fruit today
A: lasagna en salade.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:52

Gefeliciteerd Jamy!

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:58

sokje87 schreef:
Netjes hoor Mocca, mijn streefgewicht is ook 60 kilo, voor de vakantie, maar mijn vakantie begint in augustus

Die van mij heel stiekem ook . Ik wil al vanaf het begin af aan zowiezo naar de 65 kilo toe als minimum, en als maximum 60 kilo. Of iets daar tussen natuurlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat ik op een of andere manier die 65 niet kan bereiken, zit nou al weken vast op 68 kilo, wat ik ook doe en verander in mijn eetpatroon . (frusterend als het de eerste 9 á 10 kilo wel vlot ging )

Ik heb vanmiddag echt veel honger gehad, waarvan weet ik niet, heb het ook kunnen beperken tot 2 (kleine) appeltjes en een plakje ontbijtkoek aangezien ik op stal was en daar natuurlijk niks anders is (en ik lust geen wortels of biks )

O: Fruit n Fiber met magere melk en een plakje ontbijtkoek
T: (klein) bekertje espreschoc
L: 2 volkorenboterhammen met Becel light en kipfilet
T: 2 appeltjes en een plakje ontbijtkoek
D: Chili con carne met zilverliesrijst. Wat amsterdamse zure uitjes en als toetje een bakje Optimel vla

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:15

flair schreef:
RaQuKA schreef:
Mijn dag :

O: Bakje loops met melk
L: 1ste pauze, 1 croissant 2de pauze 1 croissant
T: /
A: pizza
T: plakje ontbijkoek

en ik heb al gezondigd heb net een donut op Vandaar dat ik maar 1 tussendoortje heb geschrapt.

Heb je niet vreselijk honger? Croissantjes zijn lekker hoor... maar je lichaam heeft er niets aan. Ook bevatten ze veel vet en hebben zo goed als geen voedingswaarde. Eet je dat vaak als lunch? .

Nee geen honger gehad
Eet niet zo vaak croissantjes, had toevallig vandaag tussenuur en ben dus even naar de bakker gegaan.
NOrmaal eet ik gewoon brood, vindt ik veel lekkerder Af en toe croissantje gaat er wel in, maar echt niet te vaak

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:17

RaQuKA schreef:
Kennen jullie ttrouwens dat Billy Bootcamp van Tv ?
Zijn er nog meer van die dingen, dus dat je gewoon thuis in je woonkamer voor de tv al die oefeningen kan doen ?
Dan ga ik die eens kopen zodat ik wat meer beweeg, en dat vindt ik ook nog eens leuk

Hoef je niet te kopen, gewoon downloaden
Ik heb Ares en daar staat hij in elk geval op, vast ook wel bij andere downloadprogramma's
En ook pilates etc. kun je daarbij downloaden

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:18

Mijn dag ging wel goed, ik ga nu eerst eventjes weg en dan kijk ik of ik het straks nog red om alles te posten

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:20

Spetterlover schreef:
RaQuKA schreef:
Kennen jullie ttrouwens dat Billy Bootcamp van Tv ?
Zijn er nog meer van die dingen, dus dat je gewoon thuis in je woonkamer voor de tv al die oefeningen kan doen ?
Dan ga ik die eens kopen zodat ik wat meer beweeg, en dat vindt ik ook nog eens leuk

Hoef je niet te kopen, gewoon downloaden
Ik heb Ares en daar staat hij in elk geval op, vast ook wel bij andere downloadprogramma's
En ook pilates etc. kun je daarbij downloaden

kan niet downloaden
Je kan het zeker niet naar mij sturen ofzo ??

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:33

Oeeeh ik zou echt wel pilates of billy bootcamp willen hebben. Heb het geprobeerd te downloaden, maar stond er niet tussen (gebruik kazaa). Zou je t naar mij kunnen sturen??

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:36

Ilse schreef:
sokje87 schreef:
Netjes hoor Mocca, mijn streefgewicht is ook 60 kilo, voor de vakantie, maar mijn vakantie begint in augustus

Die van mij heel stiekem ook . Ik wil al vanaf het begin af aan zowiezo naar de 65 kilo toe als minimum, en als maximum 60 kilo. Of iets daar tussen natuurlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat ik op een of andere manier die 65 niet kan bereiken, zit nou al weken vast op 68 kilo, wat ik ook doe en verander in mijn eetpatroon . (frusterend als het de eerste 9 á 10 kilo wel vlot ging )

Ik heb inderdaad hetzelfde gevoel, alleen kan ik de 60 niet bereiken. Hang nu ook al weken stil, erger nog, ik kom dus aan, terwijl ik normaal en mager eet. En dat is heel frustrerend, want de eerste 9 kilo gingen inderdaad heel vlot.

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:42

Ik zit nu net op 59.7! => is blij!!

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:43

Ooo nee... ben aan de volkoren-chocoladekoekjes gegaan Ik baal!!!

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:45

Afblijven! Niet doen...

Nee hoor mag best 1tje... Maar niet meer! Ik heb vanmiddag 2 kaassouflees gegeten.. Dat is al helemaal slecht!! Maar niet in de frituurpan gedaan maar gewoon gebakken in een pan met olijfolie. Hoop dat dat iets minder slecht is.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:48

1tje mag
Maar als je precies hetzelfde bent als mij kan je er beter geen nemen, als ik er 1 neem wil ik altijd meer

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:49

Dat heb ik nou ook altijd...

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:51

Ik heb zin om te sporten! Ik weet niet waar dat opeens vandaan komt Maar ik hou niet zo van hardlopen en naar de sportschool gaan enzo, doe liever dat Billy Bootcamp ofzo thuis voor de tv.

Hoe bedoel je lui

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:51

Klinkt bekend.

[edit; de koekjes dan ]

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:53

Ik ga zo naar de sportschool, om te kijken of thai boks wat voor mij is. Schijnt best actief te zijn, lijkt erg op kickboksen...

Lijkt me heerlijk, om alle agressie af en toe eens weg te kunnen slaan.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:49

Ben ook niet naar de sportschool gegaan vandaag, ik had echt knallende koppijn vanuit mijn werk.

Ik heb ook stiekem een paar dropjes gegeten.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:53

voor mij worden het alleen buikspier oefeningen straks, heb mn knie verdraait dus kan mn benen niet belasten

heb vandaag 4 eitjes op ook niet erg best... morgen weer een dagje beter opletten

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:53

kizz_rianne schreef:
Ik zit nu net op 59.7! => is blij!!

Goed zo!

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:46

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:33

Wie kijkt er hier naar De Afvallers, op SBS? Is net geweest.
Ik vind het wel een leuk programma. Jammer dat ze niet wat meer laten zien over wat de mensen wel en niet mogen eten, maar goede motivatie om weer door te zetten.

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:44

Ik ben dus net wezen kijken op sportscholen of ik wat leuks tegen kwam.. Op de vechtsportschool (voor thaiboksen) vond ik het niet zo leuk, ik wil ook wel beetje lol kunnen hebben en dat gaat gewoon té serieus. Daarna naar een andere sportschool geweest en gekeken naar 'Kick and Fun'.. Dat is gewoon een beetje trappen tegen een bokszak voor een uur lang. Zag er heel gezellig uit, maar ik wil toch wel wat meer (leren) dan beetje met een bokszak gezellig lopen doen.
Maar wel de hele avond gezond rondgefietst op zoek naar andere sportscholen wat mij aanspreekt...

Moet me alleen diep diep diep schamen.. Bounty gekocht op de ene sportschool, en daarna nog een patatje gedeelt rond 10 uur. En ik had vanmiddag al 2 kaassouflees op. Gaat de goeie kant op.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:59

Ik voeg ook nog wat toe aan mijn lijstje
1 pakje sultana naturel..
2 mandarijnen met 1 eetlepel magere kwark...

Ik heb nog steeds honger, zit wel op 1600 kcal vandaag terwijl ik normaal zat heb aan 1200.